De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-05-2003, 00:33
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by bart VDB
Dries,

Inderdaad; wat betreft het geluid heb ik ook wel een opmerking.
Rond drie uur werden we ook binnengeroepen. 97.5 Db en papier aftekenen.Resultaat: opschakelen juist voor de geluidspost(en) en veel tijd verliezen om het risico niet te lopen uit koers gezet te worden. Normaal kan dit niet want wij komen nooit aan 95 Db. Normaal 91-92 Db.
Voor de rest een 'rotdag' voor ons. Problemen van in de training tot op het einde van de race. (vertrek vanuit de pitlane en +/- 35 min alles in het totaal in de pits gestaan).
Volgende keer beter zeker.
Trouwens nog een proficiat van ons. Ondanks jullie probleem nog een mooie koers gereden.

Beste Bart VDB,

Ik begrijp niet dat jullie nog zoveel tijd en euro's in deze wagen kunnen steken , is voorbijgestreeft met als gevolg te traag en te veel onnodige kosten .
Ik heb hier nog een zeer goed en stevig opgelast ( geen barsten of scheuren ) karretje te koop staan ( clio) zeer betrouwbaar , snel en raceklaar en mogelijkheden om nog wat podiums te pakken in de klasse met een weinig aan onderhoud .
Er kunnen ook diverse onderdelen van jullie R19 gebruikt worden zodat een minumum aan onderdelen nodig zijn om deze te kunnen aanschaffen .
Waarom ook nog geld steken in een 1800cc motor daar een 2 liter beter een sneller is vooral wat het koppel aangaat.

Ik kan deze wagen voor een zeer schappelijk prijsje van de hand doen eventueel met of zonder motor , versnellingsbak , GRA remmen , pas vernieuwde benzinebak van 100l enz.. .
Jullie maken de auto zo duur of zo goedkoop als jullie zelf willen , ik kan de rest van de onderdelen wel op een andere manier doorverkopen
Met sportieve groeten van JP Racing Team
Old 29-05-2003, 09:08
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Ik heb u daarstraks een mail teruggestuurd... Mocht deze niet zijn aangekomen laat het dan weten en dan stuur ik de info nog wel eens door
Bedankt
Reply With Quote
Old 29-05-2003, 12:28
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Yannick88

Ik begrijp dat jullie er misschien zo over denken, maar de aanschaf van de auto heeft ons eigenlijk niets gekost.
Eerst was het de bedoeling 'gewoon' wat gaan te rijden in zolder.
Al snel echter bleek dat we ons dan maar inschreven in de TC, daar ik ook een 2de piloot had gevonden.
Wij rijden vooral voor de fun. Wij zijn een volledig privé- team en dus ons budget komt uit onze eigen zakken.We kunnen dus niet zomaar zeggen: we kopen een andere en snellere wagen.
Qua running-kost hebben we weinig kosten aan deze auto. Natuurlijk blijft het inschrijvingsgeld voor elke wagen hetzelfde.
Wat betreft de motor (en computer) hebben wij ook relatief weinig kosten. Deze word gemaakt door een in de circuit en rally wereld gekend persoon. Ik noem geen namen daar ik deze persoon(en) dat beloofd heb. Hij doet dit aan een schappelijke prijs als wederdienst.
Zondag reden wij er voor het eerst mee maar onze wagen bleek dus voor geen meter te gaan. (we wisten dit al op voorhand via de testbank maar we hadden geen tijd meer om een oplossing te zoeken. Het was zo of de race missen).Nu is de motor(en computer) terug weg en hebben zij ons beloofd dat het volgende keer wel in orde zou zijn. Wij wachten nu af.We zullen wel nooit de clio's volgen, maar ja: het leven is geven en nemen.
We zijn al wel op zoek achter een andere wagen voor het einde van dit seizoen of voor het volgend seizoen. (indien het budget dit toelaat). Zolang we geen andere gevonden hebben blijven we dus met de R19 rijden.
We zijn natuurlijk wel geinteresseerd in jullie voorstel. Je kan altijd eens kontakt opnemen via é-mail om dit eens te bespreken.
é-mail privé: bartvandenbroeck@planetinternet.be
é-mail zaak: admin@bouw-vandenbroeck.be

NB: Het amateurschap in de TC blijkt stilaan wel te verdwijnen op deze manier. Spijtig, maar niets aan te doen.
Reply With Quote
Old 29-05-2003, 12:46
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Jongens, één vraag : amuseren jullie je ? zo ja : GO ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit valt enkel toe te juichen. Als men alle "amateur-teams", die op eigen budget draaien, moest wegnemen uit de TC, dan schiet er niet echt veel over, me dunkt. Amuseer jullie, geniet er van en presteer binnen de mate van jullie (financiële) mogelijkheden. Wees gerust : het wordt naar waarde geschat !
Reply With Quote
Old 29-05-2003, 17:41
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Mistery
Jongens, één vraag : amuseren jullie je ? zo ja : GO ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit valt enkel toe te juichen. Als men alle "amateur-teams", die op eigen budget draaien, moest wegnemen uit de TC, dan schiet er niet echt veel over, me dunkt. Amuseer jullie, geniet er van en presteer binnen de mate van jullie (financiële) mogelijkheden. Wees gerust : het wordt naar waarde geschat !
Idd, ik weet zeker dat er bijna 100 % van de members hier op het forum, inclusief ikzelf, een gat in de lucht zouden springen als ze op die manier konden rijden. Voor de meesten blijft het echter bij dromen en toekijken...

Doe zo verder en de pinten na de wedstrijd zullen zonder twijfel (blijven) smaken.

C U
Reply With Quote
Old 29-05-2003, 23:18
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

zolang wij ons amuseren zullen we blijven rijden
Trouwens bedankt jongens voor deze positieve reakties. Dit geeft ons ook de moed er verder mee door te gaan
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules