![]() |
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand waar we de sleutels van de boxen kunnen ophalen en hoe we te weten komen welke box we hebben? En tot welk uur dit kan de donderdag avond?
Thanks. Serge |
|
||||
|
||||
Deze keer zallet geen bezoekske aan de boxen bij zijn. 20€ paddock inkom?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Verbeter me als ik verkeerd ben. ![]() CU there |
|
||||
|
||||
Hoppa Racing zal ook van de partij zijn met een ietwat verbeterde motor(was kapot na vorige wedstrijd) maar zonder Hans Vandeven.
|
|||
|
|||
Voor wie donderdag avond al wil vertrekken:
De paddock gaat pas open vanaf vrijdag morgen 6u00. Donderdag zou iedereen op Parking Heli moet blijven. Ik ben wel nog niet te weten gekomen of daar electriciteit voorzien is. We moeten toch een beetje licht en verwarming hebben niet? ![]() Van zodra ik meer nieuws heb, dan post ik het hier. Groeten, Serge |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
geen jokers, Hans kon niet dus rijden Patrick en Herman. Motor is verbetert omdat hij al enkele jaren oud was en bijna evenveel ezels als paarden had. Nu heeft hij tenminste véél meer paarden dan ezels.
|
||||
|
||||
Philip Cracco zal blijkbaar ook van de partij zijn, hij zal naar alle waarschijnlijkheid een porche GT3(nice car
![]() racegreetz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Anthony |
|
||||
|
||||
Ik heb ook geen flauw idee waar die helihaven kan zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Misschien toch verstandig om morgen het circuit te bellen, en zo bevestiging te vragen van plaats, water/electriciteit...
|
|
|||
|
|||
Hoi iedereen,
Ik heb gisteren bijna niks anders gedaan dan mailen en bellen, om een antwoord te krijgen op 1 simpele vraag: kunnen we donderdag avond ergens staan en is er daar electriciteit? Ofwel kreeg ik geen reactie, ofwel kreeg ik geïrriteerde mensen aan de lijn. Wat blijkt: de paddock gaat pas open op vrijdag om 6u. Wie daarvoor toekomt trekt maar zijn plan. Er is blijbaar geen aanvraag ingediend om ergens electriciteit te hebben??? Ik neem voor de zekerheid een stroomgroep mee! Organisatie van mijn kl*t*n! ![]() Als zij denken dat iedereen 's morgens om 4 of 5u gaat vertrekken om daar dan op een deftig uur toe te komen... Maar allé. Ik ben al blij dat ik daar niet alleen zal staan. We kunnen er nog een gezellige boel van maken. ![]() Tot straks! Serge |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|