![]() |
|
|
||||
|
||||
De kalender voor 2007 ziet er als volgt uit
Belcar First Race (31/3 – 1/4): BEC en BHS
Truck Grand Prix (19-20/5): BEC en BSC Belcar Midsummer Race (28/6) : BHS Belcar Thursday Race (12/7): BEC, BHS en BSC 24 Hours of Zolder (25-26/8): BEC, BHS en BSC Francorchampagne (30/9): BEC, BHS en BSC Belcar 10 Hours of Zolder (10/11): BEC en BSC Opmerkingen : - alle wedstrijden behalve Francorchampagne worden op Circuit Zolder gereden - deze kalender wordt gepubliceerd onder voorbehoud van wijzigingen - verdere details over deelnamerechten, exacte data en uren,… volgen van zodra mogelijk |
|
|||
|
|||
mooie kalender voor de BSC! .....en gelukkig geen buitenlandse verplaatsing welke het budget nodeloos de hoogte in jaagt.
Ik veronderstel om aan 10 races te geraken dat de BSC telkens 2 races per weekend zal rijden ? (we hebben nu een kalender van 5 races....), is ook al goedkoper ! 1 ste race in de maand Mei, komt voor mij persoonlijk goed uit.... moet van het huidig "wrakje" terug een racewagen maken ![]() Ik wens iedereen hierbij ook veel sleutelgenot en prettige feesten ! Greetz Luc |
|
|||
|
|||
Is het te vroeg of mag ik al voorzichtig rondvragen wie en welke teams er gaan deelnemen in de BSC ?
Graag een aanzwellend lijstje: 1- Luc VDC - Megane 2L. startnummer: ? |
|
||||
|
||||
Tom Aerts - Mini Cooper (nog niet helemaal zeker)
Bron: Tom zelf ![]() |
|
||||
|
||||
2 - gs-racing Honda Integra 1.8L Startnummer: 50 !!!!!
![]() Gr, Gerard. |
|
|||
|
|||
Wij ook !
Behoudens onvoorziene omstandigheden zijn wij er ook weer :
BSC met de Alfa 155 en wellicht ook BHS met de Kever en / of Mini tot dan, heren ? en dames natuurlijk ! ( verlies ook niet de races van Andy uit het oog ! ) ![]() |
|
||||
|
||||
Pre-Keuring BEC/BSC/BHS
Zaterdag 10 Maart (Verplichte.!!!) Pre-Keuring voor BEC/BSC/BHS
op Circuit-Zolder. ![]() Bron: http://www.vas.be/disciplines/disciplines_frame.htm >> Omloop >> Pre-Keuring. Ook gehoord op clubavond Bokkenrijders. Van Circuit-Zolder nog niets gehoord/gezien over reglementen of inschrijvingen. Greetz, Yellow. Last edited by Yellow; 14-02-2007 at 22:13. |
|
|||
|
|||
verplicht?
lijkt me nogal onwaarschijnlijk..... trouwens; pré-keuring zonder reglementen....hmhm. |
|
|||
|
|||
Reglementen zullen niet zoveel veranderen denk ik. Toch zeker niet de technische.
Het enige wat waarschijnlijk wel zal veranderen is het inschrijvingsgeld. ![]() |
|
||||
|
||||
Buiten het inschrijvingsgeld zal er idd niet veel veranderen, blijft wel open: to HANS or not to HANS ????
|
|||
|
|||
You have to HANS in 2008.(BEC techn. reglement art.: 14.2.2)
![]() Groetjes Bart
|
||||
|
||||
Is het BEC reglement dan hetzelfde as t BSC reglement?
![]() |
|
|||
|
|||
Neen.
![]() Hans systeem verplicht voor BEC en BSC vanaf 2008 (aangeraden voor 2007): Zie BEC techn reglem: 14.2.2 en/of BSC techn reglem: 14.2.1. Geloofde me nu? ![]() Groetjes Bart
|
||||
|
||||
Kem toch ni gezegd dak u ni gloof e Bart.
![]() |
|
|||
|
|||
Zij die nog een HANS zoeken om te kopen of te huren per race. Ik rijd toch niet meer dit jaar dus.
3 maal gebruikt - 899 euro nieuw 50 euro per koers voor zij die niet wensen te kopen ( als hij past natuurlijk) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|