![]() |
|
|
||||
|
||||
Het was een mooie race, jammergenoeg heb ik geen mooie race gezien, door die
![]() McLaren: zoals ik verwacht had komen ze er niet aan te pas dit seizoen. Ook Ron Dennis ziet hoe langer hoe meer in dat Coulthard de capaciteiten niet heeft om het als eerste rijder waar te maken. Ik zie Hakkinen wel terugkomen volgend seizoen. Jammer voor Barri, een zekere tweede plaats weg. Dit was een beeld dat we niet meer gewend waren. Ook jammer voor Button, maar zo duurt de reeks van ferraririjders op het podium verder. Maar dé oscar van de dag gaat voor mij naar Gaetan Vigneron en Thierry Tassin, van wie het commentaar weer geniaal was. De opmerking van Tassin over de banden bleek waarheid te worden en bovendien waren ze weer megagrappig ook. Ik had enkel de indruk dat ze een tijdje uit het oog waren verloren dat M Schumacher nog een keer moest pitten. |
|
||||
|
||||
Idd. Met alle respect voor Lammens/ Goossens/ Leinders. Zelfs al mochten ze het beter doen dan Baert, mijn keuze staat vast: rtbf2 !
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
effe pas op de plaats, sjoemel is voor mij geen anti of wat dan ook benaming. Tis gewoon een gezegde bij ons hier over de grens. Verstappen de Zandhapper, en frentzen een grieniezer (oftewel huilebalk) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je mijn post van de afgelopen maanden doorleest m.b.t. F1 zul je zien dat ik voor geen enkele coureur een voorkeur heb. M.a.w het is geen antistemming. Want als ik ergens een uitgesproken hekel aan heb, dan is dat wel het fenomeen "fan-zijn". Waar ik wel de afgelopen maanden achter ben gekomen is dat de uitleg qua taal toch grote verschillen opleverd. Heb reeds meerdere malen mijn neus gestoten.....en zal heus nog weleens voorkomen. Dus mocht ik iemand gekrenkt hebben, was niet de bedoeling. Om in verstappen termen te spreken: Zand erover?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Om het in Schumacher-termen te stellen: laten we deze deur dichtdoen
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|