![]() |
|
|
||||
|
||||
Deze race heb ik grotendeels in fast forward mode bekeken, en 'k moet zeggen, 'k heb er geen spijt van de ganse zondagnamiddag op de fiets te hebben doorgebracht.
Enige lichtpunt in de race, maar wel een belangrijk: de strijdlust van Fernando Alonso die het tempo van Schumacher minstens wist te volgen tot aan z'n laatste pitstop. Verrassend goede prestatie ook van Da Matta en de Toyota (jazker, van allebei deze keer). Het onsportieve rijgedrag van de kleine Schumacher heeft hem van een extra punt gehouden.' Aan Ralf heb ik me inderdaad bijzonder zitten ergeren. jan |
|
||||
|
||||
Ik heb de koers (op video) nog niet gezien dus ik kan weinig zinnigs zeggen, behalve dat ik de goede raad van Jan niet in de wind ga slaan en waarschijnlijk ook het merendeel in FF zal bekijken
![]() |
|
||||
|
||||
De kleine Schumacher moet DaMatta toch niet zomaar laten passeren? Ze vochten toch voor hun plaats? En het feit dat de wegligging van de Williams ongeveer evengoed was als die van een natte dweil met reuma, speelt toch niet zo'n rol? Als DaMatta zoveel sneller was, dan moest hij hem maar oversteken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
sorry maar elke piloot doet dit als het om de punten gaat ....
Laatste zin is gewoon belachelijk flamen op een van de grootste F1-piloten ooit.
|
||||
|
||||
Ralf heeft helemaal niets verkeerd gedaan.
Er werd gevochten voor een plaats en dan moet Ralf niet opzij gaan voor da Matta. De Toyota moet nog wat meer power krijgen en dan zal da Matta ons hopelijk laten zien wat hij allemaal kan in een F1 wagen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat Da Matta het wijze besluit had genomen de Toyota aan de finish te brengen, liever dan samen met Ralf in het gras te duiken.
btw, Ralf paste op iedereen dezelfde strategie toe hé, 't was dus niet uitsluitend bij Da Matta. jan |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|