De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 07-03-2004, 18:08
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie

boosterke dankt de organisatoren voor de Vipkaarten
klein verslagje,

Om 2u smorgens al tot bij Andy gereden, om op het groot scherm in wheels naar F1 te kijken. Dan spek met eieren gegeten, en in een plaatselijk cafeetje nog een koffieke gedronken. Om kwart na negen aangekomen in Bilzen. Daar kregen we te horen dat we om het half uur moesten wisselen, en dat was niet onze bedoeling. Na een overleg met Mickey besloten van gewoon binnen te rijden, rond de kart te lopen en verder te rijden. Bij de start hadden we de 3de plaats. Ikzelf ging starten, in de eerste rondes mijn 3de plaats al kwijt. Maar na mijn shift van anderhalf uur stonden we terug 2des, het was aan Mickey om de klus op te lossen. Na de heatjes van mickey als 2des geeindigt. Het organiserent team eindigde als eerste. Dus kwamen wij als winnaar uit de bus voor de kaartjes als VIP voor de 24u van zolder.
Reply With Quote
Old 07-03-2004, 18:54
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

klopt volledig

ter info (want ik weet nie meer of ik dat er had bij gezegd); die VIP kaarten zijn voor de 24u van zolder, op 22augustus

twas een heel toffe race, maar mijn kart die ik had was toch op sommige vlakken iets minder goe (o.a. dat hij meer slipte dan de gemiddelde karts) dan de vorige (die waar boosterke zijn anderhalf uur mee reed en ik het eerste deel van de kwalificaties mee reed), ondanks dat heb ik geprobeerd om er toch nog zoveel mogelijk uit te halen

kwil tevens LB racing feliciteren met hun 2de plaats, ze hebben tijdens de race allemaal (alle piloten van het team bedoel ik) goed gereden en daardoor had ik dus serieuze tegenstand, maar tis toch gelukt en da was toch men bedoeling (alé kwil nu nie da gelle denkt da ik nen dikke nek hem maar logisch gezien is het de bedoeling om te willen winnen )

op het anderhalf vond ik dat er teveel grip lag naar mijn goesting, kvond het teveel om glad te zijn (krij graag glad) en te weinig om te kunnen zeggen dat er genoeg grip was
Old 07-03-2004, 20:35
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Het was een heel leuke race.

Dankzij een superronde van Kay (Vertigo) pakten we de pole. Meer dan een halve seconde sneller dan de rest. Dat beloofde. In de start en de eerste rondes verloor hij echter 2 plaatsen zodat we op een 3de plaats reden, net voor Wheels Racing (met Boosterke en Mickey). Kay kon de eerste 2 niet volgen, maar kon wel een vrij groot gat slagen met de achtervolgers. Dan op het half uur een wissel: Peter aan het stuur. Die reed iets trager zodat Boosterke hem kan inhalen. Beiden halen ze ook 1 van de voorliggers in (waar een veel tragere piloot aan het stuur zat). Op eerste plaats rijdt dan Brother Racing (de organisatie, zou zich achteraf uit de wedstrijd halen, reden zomaar voor de fun mee); 2de wheels racing en 3de lb racing (wij). Dan na uur kwam ik achter het stuur. Het ging vrij goed om de achterliggers te dubbelen (op eentje na, maar das ander verhaal, heb die bijna tijdens het rijden uit zijn kart getrokken ) en rijd gat met Boosterke bijna volledig dicht. Dan terug Kay aan het stuur. Die kan de virtuele leiding (reken Brother Racing er al niet meer bij) nemen en wat uitlopen op Mickey. Dan terug Peter aan het stuur en die moet Mickey voorlaten. En in laatste stint van mij had ik een kleine 20s achterstand op Mickey. Heb die nog geprobeerd goed te maken, maar dat lukte echt niet, integendeel zelfs. Wij dus 2de geeindigd achter een heel sterk Wheels Racing die verdiend gewonnen zijn. Na 3 uur racen was het verschil tussen onze teams slechts 28s. Close racing dus!!

Het was een fijne race!! Zeer goed georganiseerd en tis ook altijd leuk om op podium te eindigen
Reply With Quote
Old 07-03-2004, 22:21
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Ten eerste nog eens proficiat aan Wheels Racing met hun overwinning. Jullie waren echt het te kloppen team. Sterke vlakke en homogene tijden hebben jullie terecht naar P1 gestoten.
De race was leuk en vooral spannend.
Speesman heeft hierboven al een goede samenvatting van de gang van zaken in ons team weergegeven.

Op http://www.lb-racing.tk vind je de uitslag van de kwalificaites en van de race en ook nabeschouwing.
Old 08-03-2004, 00:08
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by vertigo
Ten eerste nog eens proficiat aan Wheels Racing met hun overwinning.
thx thx , jullie waren ook heel goed ze en het was idd close (kweet nie meer of ik het hierboven al vermeld heb) ma kvond wel ook een beetje spijtig dat er tegen dat mijn anderhalf uur aan de beurt was er te veel grip (naar mijn goesting toch ) was dan in begin van de dag, kvond het toen bij de kwalificaties perfect kwa grip niveau, maar ik rij nu eenmaal ook graag alst glad is hé (o.a. omdat het verschil tussen karts en gewicht van piloot dan minder belang heeft )

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules