![]() |
|
|
||||
|
||||
er verschijnt zo waar een lach op mijn gezicht
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Vorig jaar hebben we Belcar gebracht en het is de intentie om dit jaar ook te doen.
|
|
||||
|
||||
super eric
ik had gehoopt op een vast tijdstip, dan kan je daar een beetje naar schikken uiteraard. Maar waarschijnlijk zal dit toch samenhangen met de Formule 1, en dan zijn we meestal toch present! Bedankt en nu terug naar de aankondigingen ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Pitstop TV op Canvas?
![]() |
|
|||
|
|||
Of op Sporza, de sportzender die eraan komt?
|
|
||||
|
||||
Sporza is wel maar tijdelijk (3 maand ??) voor de spelen, tour, ...
dus in zo een geval is er maar een tijdelijk verlengstuk voor pitstop.tv Wat niet wegneemt dat het een mooie aanvulling zou zijn op het VRT sportaanbod.
|
||||
|
||||
Peter heeft al eens een tipje van de sluier genomen en ik heb geantwoord met
![]()
|
||||
|
||||
Kan dan idd wel eens Pitstop TV op Sporza zijn, en daarna wegens overdonderend succes
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Veel Nederlanders ergeren zich mateloos aan Studio Sport, vele kijken dan ook het wielrennen en het voetballen via de VRT / Canvas. Die gasten hebben dus ook een probleem met Sporza. Benieuwd of er actiegroepen en dergelijke worden opgericht om Sporza op de Nederlandse buis te krijgen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Qua wielrennen kan ik dat nog begrijpen. Maar voetbal, alhoewel die Hugo Borst me wel een enorme zeikerd lijkt. Ik heb hem maandag eens in de laatste show gezien (fragment van Studio Voetbal met Joeri Mulder).
Ooit op het sportjournaal eens een "stukkie" van 12 min. (chrono!) gezien over de ingegroeide teennagel van een voetballer. En dan die Mart Smeets die erg denigrerend doet over Auto-en Motorsport. Naar de goelag met zo'n gasten... |
|
|||
|
|||
Pitstop TV op Sporza of Canvas?
![]()
|
|||
|
|||
Neen dat denk ik ook niet. Ik bedoelde dat er op Sporza voldoende ruimte zou zijn voor een serieus programma over de nationale auto- (en voor mijn part ook motor-) sport.
|
|
||||
|
||||
hehe, uit die post kunnen we verstaan dat het niet het geval zal zijn
![]()
|
||||
|
||||
Quote: