![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die tent heb ik zien staan. Lekker kampvuur lijkt me heel gezellig ![]() |
|
||||
|
||||
Autosport, het lijkt wel een bende relnichten
![]() Quote:
![]() Lees in dat bericht overigens dat een vaste Belcar- (sorry, lees SRO)klant wil overstappen naar DSMEC-klasse ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wat een wedstrijd... Spijtig genoeg zijn we een uur voor het einde uitgevallen met een gebroken cardan. Net bij het uitsturen van de eerste linkse stond ik plots stil. Niet de ideale plaats om daar in het donker en in de gietende regen (dus zichtbaarheid bijna 0) op de rijlijn stil te vallen.
Bij deze mijn dank aan alle baanposten daar om mij zo snel, en op risico van eigen lijf en leden, uit die hachelijke positie te halen. Thanks!!! ![]() ![]() ![]() Serge |
|
||||
|
||||
Yep, 't was een goeie race met een geweldige prestatie van de diesel die bij ons in de box stond. Zelf zijn we niet zonder enige averij over de eindstreep gekomen, maar we hebben het gehaald ondanks enig pessimisme van mijn kant!
Na een 3 a 4 tal ronden in de eerste linkse enorm veel rook die binnenkwam en vooraan uit de wagen links bij de baanposten gestopt en asap uit de auto!!! bleek de waterdarm stuk te zijn gegaan dus meteen eerste keer binnengesleept. Snel gemaakt en terug weg, maar natuurlijk ligt daar alles nog vol water wat verdampt en dan binnenkomt, ramen die aanwasemen en nul zicht, dus terug even de pits in. later in de race nog de bouten van de aandrijfas aan de versnellingsbak afgebroken (nogmaals binnengesleept) en een goed resultaat kan je dan wel gaan vergeten. Toch een pluim voor de baanposten welke een natte race hebben doorstaan, tijdens het donker was mooi te zien welke een (kamp)vuurtje hadden (en ik meen ook kerstverlichting te hebben gezien) zondag inpakken en terug naar huis met alles waar dan toch enige schade zich aftekend (linkervoorwiel staat ongeveer 15 cm te ver naar voor) maar we zijn op eigen kracht over de eindstreep gegaan!!! ps. achteraf goed gaan vieren in the wheels ![]()
|
||||
|
||||
T was goe in de Wheels e Pudding.
![]() ![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Dezelfde personen zouden ook klacht hebben neergelegd de vorige bec race in Francorchamps tegen een ander Porsche team. Volgens pitstop gaat het over E Segier(prospeed) en Lydia De Decker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Raceverslag MExT Racing Team
Quote:
|
|
|||
|
|||
[QUOTEDe BMW 120d van De donker - De Neef kwam ook 2 maal kort na elkaar binnen om onbekende reden ][/QUOTE]
om dezelfde reden; aandampen van de ruit. bron verslag:www.jjmotorsport.com |
|
|||
|
|||
Quote:
Is maar een vraag hé. Er zal dan geen klacht neergelegd zijn maar er is toch wel lichte druk uitgeoefend met als gevolg 30 seconden straftijd voor betreffend team. |
|
||||
|
||||
mmmm klopt niet helemaal hé
De clio wil de roode porsche van penders nr 4 in halen, tijdens deze inhaal beweging (als de clio al bijna voorbij is) klopt Bert achteraan in de clio aan (race incident dus, geen PORSCHE van de BAAN gereden door CLIO) de CLIO draait rond en raakt 'blijkbaar' met zijn voorkant nogmaals de voorkant van de MEXT porsche. Na uitleg van Bert kon geen van beiden wagens aan dit voorval iets veranderen, door het slechte weer was het zicht heel moeilijk, toch een kleine rechtzetting voor de zware woorden. |
|
|||
|
|||
Excusi, ik post ook maar wat ik krijg doorgemaild
![]() |
|
||||
|
||||
mmm
Geef eensu mening?
Als u ergens op rijd wat is er dan stuk? VOOR of ACHTER kant van de wagen? Radiator was stuk op die porsche van MEXT, dus da is de voorkant bij mijn weten, wat denkt u? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Jongens, vecht dat privé uit & niet op een forum.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|