![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Met al die miserie in de wereld kijk ik liever naar den deze...
![]() |
|
||||
|
||||
Kheb de mijne weer veranderd, deze is veel mooier:
![]() |
|
||||
|
||||
Klik op screenshot voor groter formaat
![]() > ik ben momenteel ook al lang aan een nieuw achtergrondje en opmaak toe ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 18-09-2002 at 21:49. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Overzichtelijk
![]() Om de maand verander ik mijn desktopje: Editie augustus stond hier enkele posts terug, nu is het de beurt aan editie september: Klik op screenshot voor groter formaat ![]() Lekker stylisch én transparent, te danken aan het progje 'Glass2k', valt hier te vinden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() bijmij staan er 35pictogrammekes en mijne pa zaagt er al van ![]() |
|
||||
|
||||
Zijn ondertussen nog wat icoontjes bijgekomen
![]() Ik vind dat zo wel handig werken, noet via start liggen ploeteren ofzo, snel 1 icoontje klikken en hetgeen wat ik wil, start op. Er gaat niks boven een volle desktop! ![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() dezen is dus den uwe ![]() das makkelijker vr te zien ![]() |
|
||||
|
||||
Dit is dus de mijne :
|
||||
|
||||
Klik op screenshot voor groter formaat
![]() Even m'n taskbar aangepast met het programmaatje 'ObjectBar'. Enkel de hoogstnodige icoontjes worden weergegeven, je kan de hele boel aanpassen zoals je zelf wil en XP in niets meer op het origineel laten lijken. één probleem echter: je moet er serieus aan wennen, dus laat ik het liever zo ![]()
|
||||
|
||||
nieuw jaar tijd voor nieuwe desktop
![]()
|
||||
|
||||
ok, ik kan niet achterblijven in mijn geliefde bezigheid (lekkere wallpapers en skins opzoeken
![]() De mijne momenteel (kom binnen een week eens terug en het is mogelijk al helemaal anders ![]() klik op screenshot voor groter formaat ![]() Sarah Michelle Gellar....mogelijk heeft Sledge deze pic van haar ook wel in z'n archief staan ![]() Resolutie: 1240*1024, Winamp 3 met geminimaliseerde MMD3skin (de beste skin tot nu toe voor winamp3), linksonder topmost-clock (ik hou de tijd graag in het oog ![]()
|
||||
|
||||
Da achtergrond heb ik niet, maar die foto heb ik wel. Voorlopig heb ik nu deze achtergrond:
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|