![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarom eens niet afspreken in Francorchamps in het weekend van de F1 wedstrijd ??????
Er zijn dan toch momenten genoeg om eens af te spreken (als ge tenminste een gereserveerde tribuneplaats hebt) |
|
||||
|
||||
Yeah right, als het dat maar is!
Gereserveerde tribuneplaatsen hebben we uiteraard allemaal !!! ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Yuw,
ff verklaren waarom ik nen tijd van et forum weg was. Ik heb een tijdje internet verbod gekregen wegens ee nslecht rapport. Mijn eindexamens waren echter beter, dus vanaf nu zal ik hier dan ook meer posten. Ik zou ook graag naar de meeting komen, en zou dan met Oneliner meekomen. Alleen moet ik de 21e misschien gaan werken, en past de 22e beter. Maar met mij hoef je echt geen rekening te houden. allez, groetjes Nooll |
|
||||
|
||||
Ja mannekes, nu stelde me toch echt voor een serieus dilemma hoor...
Nen hoop mensen vinden de 22e beter, maar dan kan onze "baas" Airco nie komen!! En Pika dus ook nie veronderstel ik! Das toch wel het minste wat we kunnen doen, ervoor zorgen dat the boss kan komen eh! Of wat denken jullie??? Oneliner , kan jij eens contact opnemen met de kartbaan please om te vragen of ze de 21 wel open zijn? Indien niet, is ons dilemma wel een beetje minder erg denk ik want karten willen we zeker en vast... |
|
||||
|
||||
Yups, geen probleem, zal morgen is bellen.
|
||||
|
||||
Voor de meeting in Spa: Ne maat van mij wil eventueel wel piloot van de bezemwagen zijn.
|
|
||||
|
||||
K
Ge kunt me 15 op de kartbaan. De kartbaan is ook den 21e open. En als iemand me kan bevestigen dat ALLE winkels dicht zijn den 21e, dan is de zaterdag voor mij etzelfde als de zondag. en voor nooll ook ![]() ![]()
|
|||
|
|||
one, ge kunt misschien eens naar elke winkel bellen =)
|
|
||||
|
||||
Oke Robby, das dan uwe opdracht...
Tegen morgen is goe zelle, en alleen de winkels in Vlaanderen volstaan ruimschoots... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
nu weet ik veel.
allez sennake, gij als vaderlandse broeder, moet toch weten of winkels den 21e dicht zijn ofni... ![]()
|
||||
|
||||
Op 21 juli, Nationale Feestdag, zijn alle winkels dicht hoor...
|
|
||||
|
||||
Jamaar, het is ne Zaterdag. Misschien is er een uitzondering?
Als we maar kunnen karten en eten en drinken en plezier maken. |
|
||||
|
||||
Trouwens we vergeten hier wel iets belangrijks.
Wie zorgt er voor de BABES ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
daar kan ik voor proberen te zorgen Werner333
Maar dan moet ge niet babes van 25 verwachten he meer zo van 16 17 18, dus voor de jongere onder ons! ![]() Nooll |
|
||||
|
||||
Als ze maar plezier kunnen maken.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|