De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

View Poll Results: Welke formule verkies je?
Formule 1 9 34.62%
Formule 2 17 65.38%
Voters: 26. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-02-2003, 17:41
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Van de uitslag van de A-finale heb ik een exemplaar in mijn bezit
Reply With Quote
Old 16-02-2003, 17:50
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Even een verslagje van speesman. Tijdens de kwalificaties had ik vrij vroeg een serieuze crash. Anneke stond namelijk in de banden vlak na de snelle 90° naar rechts en de marshall had dat niet gezien (en ik ook niet ). Gevolg: groene lichten en ik kwam tegen volle vitesse de 90° door en groot was mijn verbazing dan ook toen daar een kart stond. Ik kon haar niet meer ontwijken en vloog er vollenbak in. De klap was zo hevig dat anneke met haar kart van de ene kant van de baan naar de andere kant vloog. Gelukkig heeft niemand zich zeer gedaan. Na mijn klap zag de marshall ons wel staan en heeft die de karts terug recht kunnen zetten. De kwalifs waren wel bijna gedaan en had nog geen snelle tijd kunnen rijden. Heb dan op die paar rondjes dat nog resten toch nog een 31"83 kunnen zetten, 3 hondersten rapper dan sennake en nog net goed genoeg voor de A-finale.
In die A-finale stond ik laatste op de grid en ik ben ook laatste gebleven. Ik mistte mijn start en ik geraakte ook niet echt in het tempo. Elke ronde slipte ik wel ergens een beetje (ik weet niet of het aan mij of aan de kart lag) en ik geraakte dan ook niet onder de 32".
Toch was het een fijne dag en heb me heel goed geamuseerd. Zeker voor herhaling vatbaar !!!!
Reply With Quote
Old 16-02-2003, 17:57
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Tussen deze twee in, en dus ook tussen een aantal mannelijke deelnemers ook nog onze superjuf Anneke, die gisteren blijkbaar zich ook geamuseerd heeft en zich vooral concentreerde op een "onderlinge strijd" met Beemer.
inderdaad ik had 2 doelen vooropgesteld 1: zeker niet laatste zijn (* en dat was ik nie ik heb Raceboy nog achter mij gelaten*) en 2: mijn snelste tijd moest sneller zijn dan die van Beemer (*ik heb uiteindelijk 5 100en van een seconde van Beemers tijd afgesnoept*).
Vond het een beetje jammer dat Beemer moest opgeven want ik had idd zin een portie onderlinge strijd Maar ja dat zal nu voor een andere keer zijn.

En dan wil ook nog even zeggen dat ik het echt wel leuk vond en eigenlijk heb ik gisteren wel het een en het ander bijgeleerd. Was interessant en een leuke optie echt waar!

en ik heb dus een exemplaar van de resultaten van de C finale
Reply With Quote
Old 16-02-2003, 17:59
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by speesman
Even een verslagje van speesman. Tijdens de kwalificaties had ik vrij vroeg een serieuze crash. Anneke stond namelijk in de banden vlak na de snelle 90° naar rechts en de marshall had dat niet gezien (en ik ook niet ). Gevolg: groene lichten en ik kwam tegen volle vitesse de 90° door en groot was mijn verbazing dan ook toen daar een kart stond. Ik kon haar niet meer ontwijken en vloog er vollenbak in. De klap was zo hevig dat anneke met haar kart van de ene kant van de baan naar de andere kant vloog. Gelukkig heeft niemand zich zeer gedaan.
ben een beetje stijf das al
Reply With Quote
Old 16-02-2003, 18:38
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by raceboy
heeft iemand de uitslagen? Want captain paddock en ik hebben nog gezocht maar we vonden niks meer dus iemand moet die meehebben.
Van Reeks 3 kan je bij mij een copieke vinden. Zal morgen zien of ik die kan scannen. Diegene die dan een afschrift willen geven maar een seintje. Ofwel moeten we alles hier posten, maar dat is mss teveel ?
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 10:30
Tigerracing Tigerracing is offline
De Paddock Rookie

Helaas door stomme omstandigheden kon ik er niet bijzijn, had nochtans betaald en gepland om te komen, en lees hier dat ik duidelijk wat heb gemist, zowel wat vergadering als karting betreft. Zal voor de volgende keer zijn zeker.
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 16:39
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Thumbs up

Lol, ik ben dus niet de enige die "stijf" was? Zondagmorgen voelde ik me precies alsof er een vrachtwagen over m'n lijf gepasseerd was... tijd om enkele spieren oefening te geven denk ik...
Toffe race, toffe sfeer, toffe Karting met mensen die nog enthousiast een uitlegske willen geven! Voor herhaling vatbaar!
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 16:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat "Extreme Kart" een schot in de roos was. Nu iedereen zo ongeveer weet waar het gelegen is kunnen we dan ook wel stellen dat ze ons daar nog gaan zien

Wat niet betekent dat we ergens anders niet eens gaan karten eh! We hebben nu al de provincies Oost-Vlaanderen gehad, Vlaams-Brabant, Antwerpen, dus Limburg en West-Vlaanderen moeten ook eens aan de beurt komen... Wat West-Vlaanderen betreft ken ik eigenlijk alleen Kortrijk (maar onze leden van die kanten gaan me zeker meer tips kunnen geven), maar in Limburg ken ik alvast een paar leuke kartings. In Bilzen bv hebben ze ook een toffe baan waar we ons hart eens zouden kunnen ophalen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 17:31
Roel Roel is offline
De Paddock Rookie

in Bilzen mag je wel ni zo botsen als bij Extreme hé
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 21:01
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Thumbs up

De rondetijden zien op je stuurtje is anders ook praktisch. De eerste keer dat ik dit zag...
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 21:15
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat "Extreme Kart" een schot in de roos was. Nu iedereen zo ongeveer weet waar het gelegen is kunnen we dan ook wel stellen dat ze ons daar nog gaan zien

Wat niet betekent dat we ergens anders niet eens gaan karten eh! dus Limburg en West-Vlaanderen moeten ook eens aan de beurt komen...

Ik kan je , wat LIMBURG betreft, zeker en vast ACTION KART in HASSELT aanbevelen. Vrij korte baan, dus maximum 10 deelnemers per heat, maar zeer technisch...Een mogelijkheid om ook de "iets meer omvattenden" onder ons de kans te geven om zicht te meten met "de lichte mannekes", gezien het voldoende aanwezig zijn van grip op deze piste. Personen van 90 kg hebben al grip...die van 55 kg moeten die gaan zoeken...zeer technisch dus, en ook aangenamen omgeving en cafetaria...

In overweging te nemen...
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 21:27
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Ik kan je , wat LIMBURG betreft, zeker en vast ACTION KART in HASSELT aanbevelen. Vrij korte baan, dus maximum 10 deelnemers per heat, maar zeer technisch...Een mogelijkheid om ook de "iets meer omvattenden" onder ons de kans te geven om zicht te meten met "de lichte mannekes", gezien het voldoende aanwezig zijn van grip op deze piste. Personen van 90 kg hebben al grip...die van 55 kg moeten die gaan zoeken...zeer technisch dus, en ook aangenamen omgeving en cafetaria...

In overweging te nemen...
Kweetet geen excuus om nie mee te doen tenzij een grootouder komt te sterven maar die zijn op dus... ik kom alst in action kart is in andere kartings ook trouwens ,'t probleem is altijd snellen eddy te overtuigen van mij te brengen...
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 22:29
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Als de volgende karting meeting in Hasselt door gaat, kom ik zeker !!

Ik heb nog nooit met Depaddock gaan karten, en dit zou de ideale gelegenheid zijn.

Vincent

</a>
Reply With Quote
Old 17-02-2003, 22:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zolang het maar niet Maasmechelen is..................

De rest, watch out for the Limbo-man
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-02-2003, 10:11
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

In West-Vlaanderen heb je ook nog route49 en dat ligt als ik me niet vergis ongeveer lans de n49 expressweg. De kartbaan in Bilzen heeft een brug in het circuit en lijkt me dan ook zeer leuk om eens te doen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules