![]() |
|
|
|||
|
|||
lijkt mij geen slecht idee om eens te gaan oefenen in Machelen, maar voorde moment ben ik ziek en ik vertrek den 20e op reis tot den 30e, dus als het kan zou ik graag de 16e of 18e gaan karten(kwestie van een beetje moeilijk te doen)
![]() ps. herinnering voor de ufsia mensjes. de 17e is het tweede zit TD van de wikings |
|
||||
|
||||
Dus wachten we op de bonnen eh...
Gingen ze die direct opsturen of liggen die misschien klaar in Machelen? |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat ze die gingen opsturen.
Ik heb vandaag de papieren opgestuurd, dus zal volgende week wel iets horen van de organisatie. |
|
|||
|
|||
Khoop wel dat er nog een paar teams bijkomen, momenteel zijn er nog altijd maar zeven teams ingschreven!
Als ze ni aan de 15 geraken wordt het maar nen drie uren race en worden de teams opgesplist. |
|
||||
|
||||
Nja een zes-uurs race heeft toch iet meer als een 3-uurs race! Hopelijk komen er nog veeeeel teams bij, da maakt het veel plezanter! Laat maar weten als da aankomt en we gaan oefenen! Gisteren trouwens van die race-schoentjes gaan kopen, alles om te winnen hé! :-)
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Speesman, hebde die bonnekes al in uw bezit? Het wordt stilaan hogend tijd dat we eens wat gaan oefenen me dunkt. Ge ziet, ik staan scherp eh
![]() |
|
||||
|
||||
Nog geen bonnen ontvangen.
Vanaf dat ik ze heb laat ik het hier zeker weten!! |
|
||||
|
||||
laat ons misschien in de week voor de 5de gaan oefenen, dan zijn we vrij zeker dat er niets meer aan het circuit veranderd. en dan zal iedereen wel availeble zijn lijkt me! vermits de bonnen er nog niet zijn, lijkt deze week onhaalbaar. en de caje vertrekt den 20ste dus dat wordt moeilijk daarvoor nog.
maar zou het niet kunnen dat er geen bonnen zijn, maar dat je gewoon adhv je inschrijvingsbewijs of zo kan gaan karten tegen goedkopere prijs? de voorwaarde was wel dat we met het hele team moesten gaan, niet? vandaar dat het zou kunnen dat er gn bonnen worden opgestuurd maar dat je gewoon daar met het hele team moet zijn, die kunnen dan wel verifieren of het de juiste zijn, vermoed ik
|
||||
|
||||
Ik vertrek den 21e en kom den 28e terug! In de week voor de 5e lijkt mij wel bonnekes!
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Ik heb nieuws: er zijn geen bonnen, we moeten ons gewoon daar aanmelden en dan mogen we een half uur rijden voor de prijs van een kwartier.
Aangezien Caje en Benklak op verlof zijn, zullen we wel in de week voor de 5de gaan karten (zullen we nog wel afspreken als iedereen terug is uit verlof). PS: We moeten met minstens 4 van de 5 teamleden aanwezig zijn. |
|
||||
|
||||
er lagen al een hoop affiches en flyers in Machelen.
Ze zagen er goed uit. |
|
||||
|
||||
Volgende week gaan we eens gaan oefenen.
Ik denk dat het het eenvoudigste is dat iedereen laat weten op welke avond hij naar Machelen kan komen. Ik zal alvast het goede vb geven: ik kan ma-di-wo-vr Liefst zo snel mogelijk iets posten, want ik kan niet elke dag op internet komen. |
|
||||
|
||||
eem, ikke alleen vrijdag maar dan zou ik het wel graag op tijd weten en op tijd willen gaan want ik zou naar een vat moeten gaan, kwestie van nie ambetant te willen doen natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
dat hangt er bij mij een beetje van af. als ik op kot zit, moet ik iets kunnen afspreken met benklak wb vervoer
als ik volgende week nog niet op kot zit kan ik eigenlijk altijd maar anders moeten we nu zondag gaan indien mogelijk! dan is iedereen wel thuis peisk (of toch in het land). dat mag voor mij overdag of in de vooravond, want ik moet om 19u op het plein staan voor een voetbalmatchke maar in de week gaat ook is er al geweten of de teams moeten worden opgesplitst of niet? we zouden moeten kunnen bekomen dat er bij opsplitsing van de teams, dat we dan sowieso moest één van die twee opgesplitste teams winnen, dat we dan alle vijf met die clio kunnen gaan bollen hé!
|
||||
|
||||
Zondag kan ik normaal gezien ook, maar dan wel rond de middag of de vroege namiddag.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|