![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit moet allemaal in het sportief reglement staan... waar ik en vele anderen nog altijd op wachten... ![]() |
|
||||
|
||||
in het sportieve reglement? Zo'n dingen horen toch in het technische reglement te staan.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() twee keren na denken aub. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Serieus nu, voor een nationaal kampioenschap ligt de lat toch enorm hoog en ik dacht in een van de Belcar persberichten (over de nieuwe klassen) gelezen te hebben dat de dikke wagens met meer pk's rijden dan de FIA's. Moest ik dat verkeerd begrepen hebben, ekskuses dan. |
|
||||
|
||||
Gelukkig hangt het niveau van een serie niet af van het aantal pk's.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
iemand al enig idee wat glpk gaat doen???; blijft goossens in de corvette in belgie??? |
|
|||
|
|||
Over Goossens is nog niets bekent volgens mij, enige wat vast staat is dat hij aan de 2 ''roadcourse'' races in de Bush series zal deelnemen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb geen zin om weeral een discussie met u te hebben ...
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nog steeds nix bekend betreffende Daikin. Gister Alexandra aan de lijn ghad, kon nog zeker een maand dure. hopelyk komt er snel nieuws.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|