![]() |
|
|
||||
|
||||
Ben is precies ook terug opgedoken! Slecht weer eh hier?
![]() |
|
||||
|
||||
Zondag zou ik ook kunnen.
|
|
||||
|
||||
Als er iemand nu Ben en Jan zou kunnen bereiken en als ze kunnen gaan we morgen dus karten! Alleen thuis nog zagen voor de auto
![]() |
|
||||
|
||||
ik zal ben eens proberen te bereiken
voor mij is het morgen ook het beste. pakken we de vroege vooravond of hoe laat is het gemakkelijkste?
|
||||
|
||||
Liefst de namiddag (ten laatste 5u) als het kan. Anders geraak ik niet meer op mijn kot.
|
|
||||
|
||||
voor mij goed
ik ga toch niet naar de kv normaal gezien kost me te veel op één namiddag dus tegen een uur of 5 in machelen? Ben kan ook normaal gezien
|
||||
|
||||
5u is voor mij ok.
Ik heb Caje ook net een berichtje gestuurd (nog geen antwoord ...) |
|
||||
|
||||
nog steeds geen antwoord van caje ...
Ik denk dat die nog int buitenland zit. |
|
|||
|
|||
Ik land morgen om 17u40, 17u in machelen zal voor mij dus ni lukken denk ik, als jullie op eender welken andere dag kunne, kan ik mee
![]() groeten uit Tenerife (35 graden ![]() Caje |
|
||||
|
||||
oei oei ai ai
wat doen we hiermee mannen? uitstellen? maar dan kan het pas volgende week vrijdag (met stijn)
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
benklak kan ook niet om 5uur vandaag, en vermits we dan met te weinig zijn om aan een voordeeltarief te karten, zullen we het dus moeten verplaatsen naar volgende week vrijdag
dus bij deze: vrijdag 4 oktober gaan we karten laat weten hoe laat je kan en dan spreken we het concreter af maarten
|
||||
|
||||
Ik kan vrijdag ongeveer heel de dag (ben nu wel assistent aan de univ, maar de werkuren zijn niet zo strikt
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan de vrijdag wel, maar overdag gaat wel moeilijk worden hoor, zal dan wel les hebben normaal gezien! Neem dan maar liefst tegen den avond aan dan kan ik hier nen auto hebben en heb ik geen les! 20u vrijdagavond in Machelen gaat voor mij perfect! Als ik hier iemand aan het station eerst nog moet ophalen is dat geen probleem!
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Nog altijd maar 7 teams te zien op de site! Zou er echt maar zo weinig interesse zijn?
En vandaag valt het weer nog mee hier hé Stijn, ma geef mij toch ma Madrid zene en ni enkel voor het weer... ![]() Greetzzz |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|