![]() |
|
|
||||
|
||||
Vrijdag om acht uur is voor mij goed, dan kan ik normaal gezien zonder problemen zelf daar geraken. Ik zou toch wel eerst eens naar FKI bellen en uitdrukkelijk vermelden dat wij van de studentrace zijn en een half uur aan een stuk mogen rijden. Ik denk niet dat ze dat zo leuk vinden dat wij dat op een vrijdagavond gaan doen: speesman kunde gij daar eens achter informeren?
en idd vandaag en gisteren was het weer hier goed te doen ![]() |
|
||||
|
||||
voor mij moet dat ook wel lukken
en tegen kartgrid rijden is misschien niet zo slecht die mannen zijn ongelooflijk goed, daar kunnen we nog iets van leren ![]()
|
|||
|
|||
vrijdag is perfect voor mij, tweer valt ier ook wel mee, maar da strand en die zalige spaanse kippe, da ben ik hier toch nog ni tege gekomen zene!
|
|
||||
|
||||
Caje op den ufsia hem kik er toch weer wa hete zien passeren zene! Tbelooft weer voor het komende jaar...vanavond naar de sali sé een maandagpubke doen van de Wikings.
Vrijdag 20u Machelen. Cu all there Greetzzz |
|
||||
|
||||
Speesman,
kunde gij AUB een kopie van bewijs van inschrijving (waar tevens mijn naam op staat) meenemen? Kwestie om van mijn school wat eurotjes te kunnen recupereren! ![]() |
|
||||
|
||||
speesman, kan jij voor de TEW'ers van Ufsia ook zoiets voorzien
ik zal eens polsen bij de sportraad, we zijn immers met zen drieën hé, en ik ken daar ondertussen wel wat mensen, moet maw lukken om daar wat geld los te krijgen ![]()
|
||||
|
||||
Da zullen we de zaterdag dan aan de organisatie moeten vragen. Ik heb namelijk alle papieren moeten invullen en opsturen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er is een race van 40-plussers om 20u. Dat wil dus zeggen dat we een uurke gaan moeten wachten. Dat uurtje gaan de Kartgrid-forummers wel vol krijgen want we zijn met vier die de aanwezige forummers gaan trakteren op voorwaarde dat ze ons T-shirt dragen, kwestie van op het circuit duidelijk te maken dat je een dronken piloot nadert ![]() Om 21u kunnen we dan allemaal in de karts jumpen voor een half uurke raceplezier. Enne, ge moet de Maarten niet geloven zelle, ik ben trouwens benieuwd wat onze forummers er gaan van bakken ![]()
|
||||
|
||||
ik heb contact opgenomen met First Kart Inn en ik weet normaal gezien vandaag nog iets meer
die ging eens horen hoe het zat, en vanaf 21u kon er gekart worden, dus als dit nog in orde is zal ik het vastleggen tussen 21 en 22u nog één vraag : gaan één keer een half uur rijden, of twee keer een kwartier? ik opteer voor twee keer een kwartier, dan kunnen we nog tips uitwisselen tijdens de pauze, en de tweede manche als koers rijden met een startgrid bv ... ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je 1 keer een half uur rijdt of 2 keer een kwartier. Ben ook wel voorstander van het tweede (dan kunt ge de eerste manche nog als kwalificaties gebruiken).
|
|
||||
|
||||
We kunnen ook eerst een kwartier oefenen en dan een half uurke racen om de race-afstand wat gewoon te worden. Twee nadelen: financieel en 's anderendaags misschien niet meer in of uit uw kartje geraken
![]() Hoe laat begint de race trouwens zaterdag? |
|
||||
|
||||
vroeg geloof ik
ik heb gereserveerd voor de manche van 21u als jullie per sé een half uur willen rijden dan moet je dat maar posten en dan regel ik dat wel, alhoewel ik niet zeker ben of ik na vandaag nog op de paddock zal kunnen geraken! tja stijn, denk aan onze financieën hé! kotleven is al duur genoeg ![]() ik geloof dat het zaterdagmorgen redelijk vroeg begint, rond 9u kan dat?
|
||||
|
||||
Vijgen na pasen mannen
![]() Dimitri weet al lang dat we (Paddockers en Kart(g)ridders) op komst zijn. Het idee van een kwartier oefenen, dan effe rusten en dan een half uur aan één stuk door kan ons wel bekoren denk ik.
|
||||
|
||||
timing
9.00u aankomst piloten 9.30u briefing 10.00u oefen en kwalificatiesessie (30min) 11.00u start 17.00u einde wedstrijd 17.30u prijsuitreiking pay & drive voor toeschouwers er zijn ondertussen 10 teams ingeschreven: 1. de paddock (een beetje chauvinistisch ons eigen eerst zetten ![]() 2.retabo 3.studentcity 4.studentcity II 5.Farma VUB 6.Industria 7.La Scuderia 8.The outsiders 9.Sun/Bestnet 10.Milky McWill Racing Team
|
||||
|
||||
Van vroeg gesproken
![]() Vrijdagavond op het vat colakes voor mij ![]() We zullen ons om financiële redenen toch maar beperken tot een half uur: aan één stuk of twee maal een kwartier maakt voor mij niet uit! Ik heb er in ieder geval serieus goesting voor! Wordt het nu een drie-uurs race of toch zes uur? Tien teams zou toch moeten volstaan eh? Last edited by Scapa; 02-10-2002 at 16:58. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|