![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
ik kom dan ook van Leuven
|
|
|||
|
|||
De wedstrijd is van 2000 tot 2030, loting grid om 1945, aankomst/inschrijving om 1930
Joost |
|
||||
|
||||
Waarom toch de 19de Joost? Ge weet toch dat dan de Belcar-teams gaan opstellen voor de 24u... Het is serieus aan het kriebelen om nog eens gaan te karten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Correctie van mijn vorige post: de professionele Belcarteams stellen dinsdag al op
![]() |
|
||||
|
||||
ik ga proberen der te zijn, maar gelijk het er nu naar uitziet is er maar weinig kans toe
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
kan er mij iemand vertellen wie er dan wel komt?
een bezorgde Joost |
|
||||
|
||||
Ik kom wel.
applaus voor mij.
|
||||
|
||||
Komkom,
Ik zal wel komen... En als we de vorige keer goed geteld hadden, zitten we nog steeds wel aan tien man... N.B.: Hi, folks. Ben effe weg geweest. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik en mijn broer komen ook. Hebben trouwens vandaag op FKI gereden, t parcours is er helemaal veranderd. T ligt niet zo heel eenvoudig vind ik.
|
|
||||
|
||||
Joost
JFL Redje Sennake Werner Raceboy Breezz Flugel Gikke TiBo Speesman Broer Speesman denk ik dan hé @JFL: Welcome back ![]() @Spees: welke tijd heb je kunnen rijden?
|
||||
|
||||
Ik heb maar 50.8 kunnen rijden (had 2de heat een kapotte kart). Mijn broer, die echt wel in form was, heeft een 49.5 gereden, een heel goeie tijd denk ik. Is 1 van de eerste keren dat mijn broer me verslaagt (vraagt om revenge deze dinsdag
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() 'k Zal u op MSN is een schetske doorsturen van hoe het toen bij ons lag. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|