![]() |
|
|
|||
|
|||
www.f1world.be/belcarenworldseries2004april.zip
een ruime 52 mb foto's, 199 om precies te zijn. Ze zijn niet met een prof. toestel getrokken. Let wel, deze foto's zullen maar een tijdje online staan. Snel downloaden is dus de boodschap. Mensen die interesse hebben om foto's op andere websites te publiceren, gelieve me op voorhand te contacteren op robby@f1world.be Veel plezier ermee, Robby |
|
||||
|
||||
World Series @ Magny Cours (21 – 22 – 23 mei 2004)
Intussen komt de volgende round van de World Series steeds korter bij, deze maal zal het WS-circus neerstrijken in het franse Magny Cours. Voor het KTR team is dit eigenlijk een tweede thuisrace, aangezien onze beiden piloten (Bruce Jouanny en Didier Andre) Fransen zijn. Uiteraard word er dus bij KTR veel verwacht van deze round. Maar uiteraard zijn niet alleen Bruce en Didier die van het thuis voordeel zullen genieten, piloten als Ravier, Pla, Derichebourg, Gommendy, … gaan uiteraard ook hun sponsors eens willen laten zien hoe goed ze aan hun stuur kunnen draaien. Verder mogen we uiteraard de échte toppers als Monteiro, Karthikeyan, Bernoldi en Karthikeyan niet uit het oog verliezen! Want deze toppers mogen wel niet op thuis terrein rijden, toch zullen ze weer vooraan te vinden zijn in het WS peleton. Van de kant van Jouanny word écht wel veel verwacht binnen KTR in Magny Cours. De jonge talentvolle Fransman heeft al voldoende mechanische pech gekend in de eerste twee rounds, daarom hopen wij nu op een perfect weekend in Nevers. Als dit moest lukken, dan zal hij zeker in de top 5 te vinden zijn! De week na de race kunnen jullie van mij alvast een hoop foto's verwachten! ![]() |
|
||||
|
||||
In het voorprogramma van de World Series rijden uiteraard de World Series Light, maar ook "Formule Junior 1600", "F1 TGP", "Kart 250", "Formule Ford Kent".
Het lijkt me dus een tof eenzitterweekend te worden binne 10 dagen in midden Frankrijk! ![]() Ik veronderstel dat die "Formule Junior 1600" gewoon FR1600 zal zijn?? Wat denken jullie?? Die "F1 TGP", lijkt me iets "à la" Euroboss F1 te zijn. Wat denken jullie?? En die "Kart 250", wat is dat voor iets?? Zijn dit zo van die karts die op het circuit rijden?? (ik denk dat die de voorbije jaren ook steeds in september op Zolder reden, samen met de trucks...) Ten slotte "Formule Ford Kent", dit is veronderstel ik de enige échte F Ford?? Kent zal wel een sponsornaam zijn zeker?? Wat ik jullie nu al kan zeggen is het volgende: de kans is (spijtig genoeg) zeeeeer groot dat we regen race's zullen krijgen op magny Cours. ![]() ![]() Ik heb net eens gezien wat voor weer ze voorspellen de komende dagen in midden Frankrijk, en jawel hoor > ![]() Last edited by Mr.Dallara; 13-05-2004 at 15:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Boris wilde toch niet meer rijden? Afwezig in Magny Cours: -Vergani / Rodrigo Sperafico ....centjes problemen - RC Motorsport / Olivier Pla.......ook de centjes Nieuw: - Tomas Kostka voor RC Motorsport, is een Tsjech uit het Duitse F3 Ennuh, Olivier Tielemans doet waarschijnlijk mee in de WS Lights in Magny Cours.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is inderdaad zoiets als Euroboss, echter de auto's zijn ouder en moeten orginele kleurenstelling hebben. Meer info: http://www.tgpf1.com |
|
|||
|
|||
Quote:
Wel jammer dat de serie meer en meer rijders verliest terwijl de Renault V6 series er nog steeds een aantal meer heeft...wordt het natuurlijk ook makkelijker om te kiezen welke serie er wegvalt in 2005. |
|
||||
|
||||
Intussen heeft ook Firman (officieel) bekend gemaakt dat hij er mee stop in de WS! Volgens hem: "wegens sponsor problemen"
![]() Hierbij word toch wel zwart op wit bewezen hoe hoog het niveau in de Nissan World Series wel is! Een Ex F1 piloot die gewoonweg niet in de top 10 kan meedraaien! Als je hier niet kan stellen dat de WS een zéér hoog piloten niveau heeft ![]() De timing van de WS van het komend weekend in Magny Cours kan je vinden op racingworld.be ![]() verder kan je ook nog op racingworld.be een previeuw vinden op de derde round ![]() Heet van de naald: > Olivier Pla zal vanaf morgen rijden bij Carlin!!! Last edited by Mr.Dallara; 19-05-2004 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Bericht van Mr. Dallara die in Magny Cours is :
"Zware klapper voor Bruce Jouany tegen 280/u. Auto bijna total loss hangt maar voor 60 % aaneen, heeft nog gereden maar balans totaal zoek. Nog een paar uur werk."
|
||||
|
||||
Ondertussen zal iedereen al wel weten dat de World Series By Nissan als World Series By Renault door het leven zullen gaan in 2005.
In deze thread staan al de veranderingen die gepaard gaan met deze naams verandering opgesomd. |
|
||||
|
||||
Intussen weer wat transfers in de WS paddock:
- Belmondo stopt met al z'n activiteiten in de WS. - Polo Villaamil neemt de lege plaats in bij Gabord. ALLE info over deze twee fijten --> www.RACINGWORLD.be |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik wist het al van zaterdag avond! Toen was het al voor 99% zeker volgens Gabord. De hoofd reden waarom Polo werd verkozen boven Cochet en Sperafico is vooral omdat de volgende race in het Spaanse Valencia is, een thuis terijn voor polo (en z'n sponsors) dus! ![]() Bovendien heeft hij (voorlopig) enkel centen voor de volgende round... Last edited by Mr.Dallara; 26-05-2004 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Binnen enkele ogenblikken zal je op het gekende andres > users.skynet.be/kbo-torfs een 150tal foto's kunnen terug vinden van de WS round in het Franse Magny Cours!
De WS Light's staan NU al online! Met de WS is Unbreakable volop bezig, ze zouden binnen het uur online moeten komen... Veel kijk plezier! ![]() |
|
||||
|
||||
Chique foto's. Zonder andere voor het hoofd te stoten, toch al van de mooiste foto's die ik gezien heb én genomen door "een niet-professional" ! ! !
|
||||
|
||||
Quote:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|