![]() |
|
|
||||
|
||||
Eran Racing 02 September
Na weer een hele reeks tegenslagen, zullen we er vrijdag met enorm veel zin, goede moed en veel ongeduld bij zijn.
See you all on Friday (in my rear-view mirror) ![]() ![]() Race-groeten, Jo Smets Nog mensen die aanwezig zullen zijn ? |
|
||||
|
||||
Hi Jo
Ik ben er zeker weer bij. De weersverwachtingen zien er goed uit. Ik was afgelopen zaterdag op een trackday in Frankrijk. Een paar Engelse Dax "collega's" hebben mij geholpen met de vering af te stellen. Nu gaat hem pas echt lekker door de bocht. Hou die rear view mirrors maar goed in de gaten! Ben trouwens zondag nog naar die heuvelklim geweest in Teuven. Lees hier maar eens hoe het afgelopen is. Donderdag is er een nog een vrij rijden dag in Bitburg, vrijdag Zolder, zaterdag en zondag 400m sprint in Lommel. Drukke dagen :-) De groetjes en tot vrijdag
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Bert en ik zullen vrijdag er zijn met de volvo 850
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn .
Eerst effe de piste op . Dan de paddock driften . En terug de piste op . Om te driften . . . |
|
||||
|
||||
@Lode,
prachtige prestatie van je in Teuven. Ik ben blij dat je de auto op de baan gehouden hebt ![]() tot vrijdag, Jo Smets |
|
|||
|
|||
'k kom ook zekers een keer zien
![]() |
|
||||
|
||||
Kans op onweders? Zal best meevallen! Vorige Eran-dag voorspelde ze ook niet veel goeds, en dat viel toch heel goed mee!
![]() Ben er zelf waarschijnlijk niet... ![]() @ Lode: Leuk verslag van de Heuvelklim in Teuven! Wilde eerst komen kijken, maar ben toch maar zelf gaan gummen op de Ring. ![]() http://www.ringracing.tk -> Foto's -> Nordschleife 28-08-2005
|
||||
|
||||
Helaas wegens tijdgebrek en andere bezigheden moet ik deze keer overslaan.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Als alles goed gaat ben ik vrijdag ook weer van de partij.
![]() De laatste keer had ik mijn remmen een beetje geforceerd ![]() Het weer ziet er in alle geval veelbelovend uit! Maxima tot 26°C en lichtbewolkt! ![]() Beste mede-Eranners: tot vrijdag! ![]()
|
||||
|
||||
wat een gedoe allemaal met het weer. Weer of geen weer....je gaat toch de Eran dag op 2 september. Of hebben we er weer een term bij? Eerst hebben we de Paddockdrifter en nu hebben we ook de goedweercoureur? kom op zeg.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben idd een goedweercoureur
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() @ Joep, ik begrijp helemaal wat je bedoeld, maar ik ben het er NIET eens met je standpunt. Ik rij zelf ook niet als het fel regent, dit ten eerste omdat dan mijn ZEER DURE auto nat wordt, ja NAT, dat durf ik hardop te zeggen. Regen kruipt overal in, en verhoogt de slijtage aanzienlijk. En ja er zijn nog mensen die van hun auto houden. Ten tweede is de kans op een schuiver en dus schade veel groter. Enige pluspunt aan regen = je leert er veel van. DUS ... Als ik jou was zou ik wat respect hebben voor iedereen die op circuit rijdt of aan autosport doet. En niet menen dat iedereen die fun wil hebben, onmiddelijk op het circuit moet driften ![]() Wat betreft GROENE RIJDER .... HEEL GROOT GELIJK. PS: No hard feelings, just expressing my frustration. See U on friday, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Quote:
Effe een vraagske... Zit er in jouw gewone MX-5 ook een rolkooi/rolbeugel. Heb nl ook nog een MX-5 en heb er wel al een paar rondjes mee op de Nordschleife gereden. Maar voel me toch niet erg veilig zonder rolbeugel... Zou hem graag eens op Zolder testen, maar durf niet goed vanwege de rolbeugel... Groetjes Frans PS Kan vrijdag waarschijnlijk toch komen! ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|