![]() |
|
|
||||
|
||||
Timing Belcar First Race 8/9 april, Spa (onder voorbehoud)
Vrijdag 7 april
0900-1600 Free practice, All series (wel betalen ![]() 1615-1700 Free practice, Belcar Original 1715-1800 Free practice Dutch Supercar Challenge (DSC) Zaterdag 8 april 0900-0940 Timed Practice 1 Dutch Supercar Challenge (DSC) 1000-1045 Timed Pracitce 1 Belcar Original 1105-1205 Timed Practice Belcar Endurance 1225-1305 Timed Practice 2 Dutch Supercar Challenge (DSC) 1325-1410 Timed Pracitce 2 Belcar Original 1430-1635 Race Belcar Endurance 125' 1655-1800 Race DSC 60 min. + 1 lap Zondag 9 april 0900-0930 Timed Practice Belcar Sprint Cup 0945-1015 Timed Practice Belcar Historic Sprint 1030-1050 Warm-up Belcar Original 1110-1140 Race 1 Belcar Sprint Cup 30 min 1200-1230 Race 1 Belcar Historic Sprint 30 min 1300-1505 Race Belcar Original 125 min 1525-1630 Race 2 DSC 60 min. + 1 lap 1650-1720 Race 2 Belcar Sprint Cup 30 min. Edit: de timings van Home, Midsummer, Holiday en Last race staan ook al online op belcar.com
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 16-03-2006 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of dit hier off-topic is, maar ik wil toch even checken of de launch op de 6de wel degelijk klopt. Ik vind het gewoon zo raar dat er de 6de getraind wordt in Zolder en de race doorgaat in Francorchamps. Want het circuit zou toch pas goedgekeurd worden op 11 april zei de veiligheidschef tijdens de circuitwandeling, niet? Kwestie van die dag niet op het verkeerde circuit te staan...
![]() |
|
||||
|
||||
Vind het toch zeer jammer dat er in zo'n programma alleen races van de Belcar zijn. FR 1.6 en Mini Challenge was toch een leuke afwisseling in het programma.
Al een geluk dat het gratis is want voor zo'n slecht programma (buiten Belcar dan) is er echt ni veel te zien.
|
|||
|
|||
Een van de redenen waarom ik terug meer naar de rally's ga en veel meer de plas over. Voor een sprint liefhebber is dit een serieuze domper, zonder afbraak te willen doen aan Belcar.
Ik ben nu eenmaal geen liefhebber van uithoudingswedstrijden. Als postoverste sta ik wel voor een dilemma. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind het programma wel de moeite waard
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die cups vond ik niet echt boeiend. Heel de wedstrijd treintje rijden en enkel indien er iemand een fout maakte waren er inhaalpogingen...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dan weer liever endurance races dan sprintraces... Tja, smaken verschillen hé...gelukkig maar. ![]() |
|
||||
|
||||
Damn, zaterdags werken, dus alleen maar zondags kijken ...
Wie gaat er dan nog ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke boel voor de BEC. Wie zei alweer dat het vijf voor twaalf was ... ? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb de Belcar een aantal jaren per toeval (!) leren kennen, toen ik eens een dagje Zolder ging doen. Sindsdien ben ik er al een aantal maal speciaal voor naar Zolder gegaan. Volgend weekend wil ik voor de eerste maal Belcar op Spa gaan bekijken. Daar heb ik toch een aantal vraagjes over: * Wat kost de entree op zondag voor deze First Race? * Is toegang tot het Paddock (net als Zolder) mogelijk en/of inbegrepen? * Wat zijn de mooie plekjes om te staan/zitten? Alvast hartelijk bedankt voor de reacties! Wat betreft het bijprogramma: er is toch ook nog die geweldige Dutch Supercar Challenge (die ik als NLer nog nooit gezien heb!)? Gr. J. |
|
||||
|
||||
Hmmz, op de eerste twee vraagjes heb ik zojuist (al ontzettend snel!) via de organisatie zelf antwoord gekregen.
Inkom 10 euro, incl. Paddock; cool! Maar dan toch: ik ben er wel al een aantal keer geweest, maar ik ken Spa net nog niet zo goed als Zolder; waar zijn de spectaculaire plekjes? |
|
||||
|
||||
Quote:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|