![]() |
|
|
||||
|
||||
bouw: subaru impreza wrc 2005 p.solberg
Nog rap even mijn nieuw projectje er op zetten.
Het is de subaru impreza wrc 2005 s11 (dacht ik ![]() De kit is van Hasegawa, en ik moet zeggen het ziet er enorm goed uit. Ze gaan tamiya nog voorbij steken. de doos ![]() auto en spoiler ![]() de stukken ![]() ![]() (dat lege stuk rechts is waar het onderstel en spoiler ging) ![]() Last edited by scoobyfreak; 24-10-2006 at 01:31. |
|
||||
|
||||
veel succes der mee scooby. Deze volg ik zeker op.
|
|
||||
|
||||
ziet er wel kit uit zonder al te veel fouten
![]() |
|
||||
|
||||
Deze 2005 heb ik ook nog liggen. Ik ga meevolgen in voorbereiding op de mijne die ik ooit ga maken...
Last edited by Loeten; 24-10-2006 at 20:05. |
|
||||
|
||||
Veel succes!
Weet iemand soms wanneer de nieuwste versie waarmee ze dit jaar rijden uitkomt? ![]()
|
|||
|
|||
Veel succes scooby
Ziet er weer een leuke auto uit. Ben ook wel benieuwd wanneer de 2006-versie zou uitkomen. Zal wss voor volgend jaar zijn |
|
||||
|
||||
Dat ziet er zeker geen slechte kit uit, alhoewel ik niet denk dat ze met deze kwaliteit Tamiya de loef af zullen steken
![]() ![]() Maar zo te zien niks dat je niet de baas zal kunnen. Maak er weer een pareltje van ![]()
|
||||
|
||||
weer eentje om te volgen
![]() |
|
||||
|
||||
Thx alemaal al voor de reacties, ik zal mijn best doen
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ziet er al goed uit he
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hey Scooby,
bij ieder project dat ik van je zie gaat het niveau omhoog. Misschien nog eens iets om te proberen ... Als je nu de decals op de deurpanelen en die op de banden voorziet van een laagje matte vernis krijg je een veel beter effect. Voeg ook een laagje smoke toe op de velgen ... maar dat was je waarschijnlijk al van plan. Veel plezier bij het bouwen!
|
|||
|
|||
Quote:
absoluut, ik ben hier nog maar een paar maanden aktief op het forum maar bij elk model zie je het niveau stijgen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ziet er heel mooi uit scooby!
mooi gespoten en heel mooie velgen vind ik |
|
||||
|
||||
Heb ondertussen wat door gedaan aan de subaru. Had eigenlijk een soort modelbouw dipje (als dat bestaat) en dus een eindje geen zin niet meer gehad. Maar das is deze week over en dus eens goed door gedaan iedere avond
![]() dit is al gedaan raamrubbers en lichten geschilderd ![]() ![]() onderkant (achterste carter plaat moet er wel nog op) ![]() de binnenkant ![]() ![]() Last edited by scoobyfreak; 18-11-2006 at 21:37. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|