![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Mogas heeft vandaag een bestelling gedaan voor kaartjes op de kanaalbocht tribune
Zeker nu ons rotterdammertje het zo goed doet willen we hem natuurlijk aan komen moedigen We zullen uiteraard ook effe schreeuwen als Jan Heylen langskomt ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben van plan om een General Weekend ticket te kopen.
Weet er iemand of daar de €25 voor vrijdag ook inzitten ? |
|
||||
|
||||
Vandaag mijn kaarten voor de vrijdag gaan kopen (weekend lukt niet wegens herexamens). Als je ze in Zolder zelf koopt, betaal je trouwens geen reservatiekosten.
|
||||
|
||||
Quote:
Timing is nu ook bekend: Friday, August 24, 2007 9:05 AM - 10:05 AM ADAC GT3 Practice 10:40 AM - 11:55 PM CHAMP CAR Practice 12:00 PM - 1:00 PM Motor silence - no engine noise 1:05 PM - 2:05 PM ADAC GT3 Practice 2:30 PM - 3:30 PM CHAMP CAR Qualifying 3:40 PM - 4:20 PM F1X2 On Track Activities 4:30 PM - 5:10 PM BRL Practice 5:20 PM - 5:50 PM EuroBOSS Practice Saturday, August 25, 2007 9:05 AM - 9:30 AM ADAC GT3 Qualifying 9:40 AM 10:00 AM EuroBOSS Qualifying 10:40 AM - 11:55 PM CHAMP CAR Practice 12:00 PM - 1:00 PM Motor silence - no engine running 1:05 PM - 1:35 PM BRL Qualifying 1:45 PM - 2:10 PM ADAC GT3 Qualifying 2:30 PM - 3:30 PM CHAMP CAR Qualifying 3:40 PM - 4:35 PM F1X2 On Track Activities 4:50 PM - 5:50 PM ADAC GT3 Race 1 Sunday, August 26, 2007 10:05 AM - 10:15 AM EuroBOSS Warm Up 10:30 AM 11:00 AM CHAMP CAR WARM UP 11:15 AM - 11:45 AM BRL Race 1 12:00 PM - 12:30 PM EuroBOSS Race 2:00 PM - 4:00 PM START OF Belgian Champ Car Grand Prix 4:30 PM - 5:30 PM ADAC GT3 Race 2 5:45 PM - 6:15 PM BRL Race 2
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Waar moet je ze op het circuit zelf gaan halen, en wanneer kan je dat?!
|
|||
|
|||
Kaarten zijn te koop op het secretariaat van het Circuit.
tijdens de kantooruren.
|
|||
|
|||
RKG zijn die van sporza dan ervaren...?
Ze hebben nu ook een persbericht uitgestuurd dat er kaarten op circuit zolder te verkrijgen zijn. De verkoop valt precies tegen, lijkt mij dan zo! ![]() Blijkbaar als er ook iets gedaan wordt voor de mensen om hun kaarten op de locaties zelf te verkopen. Gaan we er dan maar dadelijk vanuit dat de voorverkoop slecht loopt. Ik vind dit voor de mensen een bijkomende manier van service verlening. Of beter gezegd de b2b verkoop. En kan men zich er van vergewissen waar ongeveer de tribunes en alle staat.
|
|||
|
|||
En toch vind ik dat ze vrij laat met de verkoop op de locatie zelf afkomen. Waarom doen ze andere events dan ook niet via sherpa, en pas op het einde op Zolder zelf...
Ik denk dat veel mensen afgeschrikt werden door de hoge verzendingskosten en reservatiekosten...
|
|||
|
|||
Als ik dit van in het begin goed begrepen heb, is dit een Nederlanse organisatie die de rechten voor de organisatie van de Champ Car races heeft. Dus verwacht wel dat je daar moet gaan zoeken en niet bij het Circuit van Zolder. Men moest eens weten hoeveel evenementen per jaar door andere organisatoren worden georganiseerd. Maar omwille dat het plaatsvind op het Circuit van Zolder dat men denkt dat zij de organisatoren zijn.
Dus ik zou me eerst goed informeren alvorens van deze geruchten de ronde in te sturen. Dit is ook het geval in Francorchamps hoor .
|
|||
|
|||
Ik stuur geen geruchten de wereld in, ik zeg gewoon wat mijn mening is en wat ik denk. Daarom is dat niet waar he.
Trouwens, ik heb toch niets van circuit zolder gezegd. Ik heb gewoon gezegd dat ik denk dat de kaartenverkoop tegenvalt, aangezien ze nu op het circuit zelf de kaarten aanbieden.
|
|||
|
|||
Even dit gelezen http://www.autosport.be/news/10405.awm
...en nu ben ik wel serieus op een lager gelegen lichaamsdeel getrapt! Als echte racefan wilde ik dit project (Champcar op Zolder) laten slagen dus was ik er als de kippen bij om dadelijk kaarten te bestellen. Na meerdere keren navragen via Zolder kwam er ergens eind februari de mededeling dat alle aankopen via de piraten van Sherpa gingen. Die rekenden fijn de kaartjes en een goede kluts erbovenop voor "reservatiekosten" en voor verzendingskosten. Amper enkele maanden later hoor ik dat er voordelen zijn voor houders van een "Zolder Racing Card". Nu ben ik niet zeker wat dat inhoudt dus mail ik weer even de marketingdienst van CZ en die blijven even traditioneel oostindisch doof. Geen reactie. Geen antwoord. En nu moet ik dan weer lezen dat de kaartjes te koop zijn op CZ zonder reserveringskosten en zonder verzendingskosten. Pisses me off dat ik als echte fan weeral van alle voordelen verstoken blijf. Nu... het zal de laatste keer zijn dat ik nog zo vroeg mijn duit in het zakje doe. In het vervolg kijk ik eerst de kat uit de boom en pik opportunistisch mijn graantje mee dan. De meerprijs die ik nu betaalde zal ik dan maar "recupereren" door volgend seizoen geen Zolder Autsportcard meer aan te schaffen. Money makes the world go around .. but two can play that game! Spijtige zaak heren en dames maar ik begin al die foefelderij stilaan beu te worden (en inderdaad, ik plaats dit op enkele fora zodat andere mensen ook mijn verhaal en frustratie kennen). Last edited by buchinski; 07-08-2007 at 19:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn inziens een eigen thread waardig
![]() Eerlijk gezegd, het maakt me geen reet uit maar voor de zoveelste keer loopt de echte autosport-liefhebber een deuk op in zijn vertrouwen jegens de personen, stichtingen en organisaties die autosport-evenementen organiseren. En dan vinden sommige personen het gek dat de consument klaagt?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Nu even mijn antwoord op de consument op verkeerde been te zetten.
Van bij het begin van de prijszetting van dit evenement wat duidelijk georganiseerd wordt door een externe organisatie. Was het duidelijk dat de prijs in voorverkoop evenveel zou zijn dan aan de kassa zelf. Natuurlijk aangezien het aantal plaatsen op de verschillende tribunes beperkt is, is het altijd handig om die kaarten in voorverkoop te kopen. Want deze kunnen op de dag zelf uitverkocht zijn. Maar toch neem ik dit risico en zal ik mijn tickets de dag zelf kopen. Ik ben er van overtuigd als men een goede plaats wil (vb eerste linkse) men zijn kaarten op voorhand moet kopen. En vind niet abnormaal dat men hiervoor dan reserveringskosten en portkosten betaald. Als men naar een concert of festival gaat betaald men 9/10 even veel aan de kassa dan in voorverkoop. Maar ja het risico dat er nog tickets beschikbaar zijn is natuurlijk iets anders. Aangezien de prijzen die gehanteerd worden voor de champ car denk ik wel dat er nog tickets te koop aangeboden worden de dag zelf, maar ja dan kan je wel alleen maar kiezen wat nog beschikbaar is. Een punt waar ik me in terug kan vinden is de communicatie omtrend de prijzen, waar kan besteld worden en de kosten hiervan veel kan verbeteren.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|