![]() |
|
|
||||
|
||||
A
Vrijdag 21 juni, 3de vrijdag van de maand, paddock-time. De volgende vrijdagavondmeeting komt eraan.
Deze gaat door op ons ondertussen al bekend adres in Heusden-Zolder (Bolderberg) in Brasserie Savarin en start om ong 20 uur. Wat staat er zoal op de agenda: Quote:
Heeft er iemand nog ideeën, voorstellen of wat dan ook, gooi het op tafel. ![]() Normaal gezien ben ik er, dus zal ik me al eerste aanmelden; -Nismo -Gulfie ? -Eyckles -FRED65 -TvD ? -Loixrallyfan -Rocknrolla -Doc -Mech@nic & girlfriend ? -Big Attack -Joka-1 -BZguy -Wannes -Dominique !? Tot aanstaande vrijdag ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-06-2013 at 19:29. |
|
||||
|
||||
En ik zal me als eerste afmelden... Sorry, kan niet komen...
|
||||
|
||||
Normaal gezien aanwezig, maar ik kom die dag terug van Berlijn, dus het zou kunnen dat ik het niet haal!
|
||||
|
||||
Ik kom af. Tot vrijdag.
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 17-06-2013 at 11:33. |
|
|||
|
|||
Zal er zijn .
De persoon die de displays maakt komt normaal mee, zo kan iedereen zijn vragen of wensen rechtstreeks aan hem richten. Liefst dit punt eerst behandelen , zo kan hij daarna terug naar huis . Groeten , Fred |
|
||||
|
||||
Oké, geen probleem hoor Fred.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik kom.
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Mijne chauffeur komt dus ikke ook.
|
||||
|
||||
Ikke en mijn meiske ook MISSCHIEN!
![]() D.w.z. de kans is groot maar daarentegen ook weer klein, oftewel het is niet zeker dat we komen, maar ook niet zeker dat we thuis blijven. Het zou zo kunnen zijn dat we richting Zolder rijden vrijdag of we komen helemaal niet. Als het uit komt qua tijd dan zullen we er zeker bij zijn, maar spijker ons er niet op vast, snap je..... ![]()
|
||||
|
||||
Aanwezig
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik kom waarschijnlijk ook af, hangt ervan af.
Grtjs, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Wij komen ook
![]() Tot straks ! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|