![]() |
|
|
|||
|
|||
Wacht maar hollanders op den Clio, of mag ik daar nie meer over spreken in de Belcar. Zonet terug van Héél goede gesprekken bij een Amerikaans merk. Klein, lelijk maar met een goede motor, wie weet.
|
|
||||
|
||||
Effe raden : een Viper???
Mnee, das nie echt klein zeker... en lelijk ook al nie... ![]() Ik geef het op! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het mij niet vaak genoeg Belgie - Nederland zijn ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Its a matter of point of view i presume... |
|
|||
|
|||
Toch heeft hem gelijk, daar zijn we deze middag gaan over onderhandelen. En.... technische is het mogelijk. Budgetair ook maar er zal héél véél werk aan de winkel zijn wat betreft de gewichtsverhouding en de aerodynamica.
Maar het is te doen |
|
||||
|
||||
Waw. In elk geval vind ik de PT Cruiser verre van lelijk. Integendeel.
|
|
|||
|
|||
Allé jong zo n'een mottigen bak. Chris komt hier juist toe met onze Clio se, effe de stickers van Mistery er al opzetten. Kwestie van de nacht rustig in te gaan.
|
|
||||
|
||||
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas eh Driesco :-)
|
|
|||
|
|||
Dju zo goe Frans, wij zoeken nog n'een vertaler voor onze websites. Nog een bijberoepken ??????
|
|
|||
|
|||
conclusies na twee races
Veel conclusies zijn er eigenlijk niet te trekken maar eens te meer is het bewezen dat de regelmaat ook dit jaar zal beslissen over het behalen van een kampioenschap ja of nee. De schokbreker hierbij zijn de 24 uren van Zolder. Kandidaten voor het kampioenschap blijven natuurlijk legio. Maar let maar weer eens op met good old bert vanierschot. Niet altijd bij de snelste maar wel altijd bij de regelmatigste.
Dus geen conclusie even afwachten na vier races is er al meer te zeggen. Maar de reeds verloren punten zijn natuurlijk verloren greetz wilmai www.corsa-racing.be
|
||||
|
||||
Re: conclusies na twee races
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gelieve dit aan te zien als een grap van een verschrikkelijk fiere webmaster op "z'n" team
|
||||
|
||||
ik denk nu wel dries da ge van zo ne pt cruiser een ongelooflijk bangelijk race-beest kunt maken
als ge die radiator in uwe spiegel ziet gaat ge volgens mij al automatisch opzij gaan btw: verlaag da spel, spoiler vanvoor, steek daar beestige janten onder, donker metallic kleureke, en een beest van (laat ons bescheiden blijven) 450pk onder de capôt en vlammen als em terugschakelt uit die twee knalpotten die er schoon onderuit steken, ik zie het al helemaal zitten dries binnenkort wordt er nie meer gesproken over ne mini of ne viper! hehehe
|
||||
|
||||
die wagen heeft wel 1 nadeel ...
aerodynamica ... als ik de juiste wagen voorheb, is deze behoorlijk hoog, ... wat wel een potentieel nadeel is ... airco
|
||||
|
||||
pt cruiser 450pk en dat met nen voortrekker,?
wel origineel. |
|
|||
|
|||
Ik wil nie tegen de mini rijden maar MET de mini. Vincent is persoonlijk een goeie vriend, Longin en Kumpen ook, dus is rij enkel voor mezelf en nie tegen iemand. Tegen de tijd ja maar da is dan ook al.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|