![]() |
|
|
|||
|
|||
wie heeft de foto's
Wie heeft de foto's van veronique de kock waarvan zoveel sprake is geweest in de kranten deze week?
|
|||
|
|||
Heb ze net toegestuurd gekregen, aangezien ik geen echte "crack" ben om deze online te zetten, zal ik ze aan Sennake doormailen, zodat hij ze hier kan plaatsen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook
![]() Spannend eh zo moeten wachten ![]() |
|
||||
|
||||
Staan al afgebleekt op mijne PC. Via via lopen zulke dingen hier bijna elke dag binnen.
Indien gewenst ga naar HIER Daar staat trouwens nog een leuk filmpke annex liedje op door een aantal amerikaanse presidenten. Kwestie van zelfspot kan dit wel tellen. |
|
||||
|
||||
Is wel verwarrend zo met die avatar van u hé mse, ik dacht da ik da gepost had haha.
![]() |
|
||||
|
||||
Kreeg die mail vorige week ook toegestuurd,de vraag was:zijn ze nu echt of niet?!In elk geval;ze zijn mooi!!(mijn mening!)
|
|
||||
|
||||
Awel, volgens mij zijn ze wel degelijk echt!
Om zeker te zijn heb ik ze voorgelegd aan de tettecommissie op het werk...a ja, als ge er geen hebt kunde er ook niet over klappen ![]() De uitslag van de commissie was unaniem : it's the real thing! |
|
||||
|
||||
Mja er zit idd enige natuurlijke vorm in. Maar bruin, hoho !
![]()
|
||||
|
||||
Hola, da bruin is optisch bedrog, da hebde nu éénmaal met die telelensen
![]() |
|
||||
|
||||
't Valt precies wel mee ...
|
|
||||
|
||||
Aangezien Veronique erg boos is zal het dus wel echt zijn.
Maar als ge niet wilt dat ze gezien worden moet ge ook niet op een openbaar strand ermee gaan bloot liggen he. ![]() |
|
||||
|
||||
Ze zien er in ieder geval goe uit
![]() |
|
||||
|
||||
Als je het mij vraagt had degene die de foto's nam enkel oog voor de mooie, blauwe zeespiegel op dat moment van de dag
![]()
|
||||
|
||||
Das idd niet slecht eh, en echt zijn ze ook precies
![]() |
|
||||
|
||||
daar kan je een puntje aan zuigen