![]() |
|
|
||||
|
||||
Zolder Touring Cup race 4 : zondag 3 augustus
Wie gaat er naar de Touring cup zondag ?
|
||||
|
||||
Ikke want ik heb nog ne foto om te laten signeren he
![]()
|
||||
|
||||
Ik ook, moet nog een t-shirt oppikken bij GM Racing
![]() Ennuh, rij maar niet over de gele streep bij post 2 ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Eentje heeft reeds haar koffers gepakt ! |
|
||||
|
||||
Meneer
![]() ik heb er nog steeds twee in de ploeg maar de tweede is wel getrouwd ![]() pompierke |
|
||||
|
||||
Re: Zolder Touring Cup race 4 : zondag 3 augustus
Quote:
Maar ze gaan zonder mij ook wel kunnen koersen zeker? ![]() |
|
|||
|
|||
Beste Marchal,
We zullen de gele lijntjes in 't oog houden. Wat de aangepaste kledij betreft voor de dames, pfff...daar zijn wij al lang mee bezig, zie GM RACING threath (foto, misschien nog efkes geduld vooralleer wij attachments kunnen versturen maar komt eraan...), deze hebben we bekomen van een persfotograaf en ...nog de pers niet gehaald! Hoe ver moeten we gaan? Tot zondag! de T shirt zal er zijn, je krijgt er zelfs volledig gratis een mooie teampet bij.... Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Yep,
Wij zijn dan ook paraat. Brengt er iemand geen pitspoezen mee ??? ![]() Dan sla ik mijne shift om te rijden af zelle. Dan kijk ik wel. Het oog wil ook wat. ![]() En Marshal: Als jij een schoon madam meebrengt naar post 2 zullen er nog wel zijn die zich weinig aantrekken van de geel lijn, indien er iets(of iemand) te bewonderen is. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal ook niet kunnen gaan ben dan naar de formule 1 gaan kijken
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik kom kijken,
beetje afreageren van Spa en overal binnenlopen zonder 25 pasjes en armbandjes te moeten tonen, cu there |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik zal ook weer van de party zijn
![]()
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by bart VDB
Brengt er iemand geen pitspoezen mee ??? ![]() QUOTE] awel, 't is in orde, omdat je het zo mooi vraagt zullen er ter hoogte van box 9 geen pitspoezen staan timen. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|