De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 09-08-2003, 15:45
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
Question Combinatie Sprinterscup - Historics !!! good idee of niet ???

Speak your mind guys ....

die Lotus elans en die Porsche Spyders zien er
echt heel mooi uit ...

wel een goed initiatief volgens mij ... mooi om te zien
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
  #2  
Old 09-08-2003, 17:15
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Ik vind het ook geslaagd. De strijd tussen de "oldies" en de "newbies". Knap. Meer van dat.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #3  
Old 09-08-2003, 17:31
RaceFan's Avatar
RaceFan RaceFan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Wijnegem
Posts: 101
Weten jullie van buiten wat de max cyl. inhoud is voor de hystorical? Vooraleer ik onze Manta iets of wat competitief wil maken moet ik wel weten of hij technisch gezien geschikt is. Er ligt nl een vette 3.0i 24V 6cyl van de Senator in...

Gert
Reply With Quote
  #4  
Old 09-08-2003, 17:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by RaceFan
Weten jullie van buiten wat de max cyl. inhoud is voor de hystorical? Vooraleer ik onze Manta iets of wat competitief wil maken moet ik wel weten of hij technisch gezien geschikt is. Er ligt nl een vette 3.0i 24V 6cyl van de Senator in...

Gert
neem eens contact op met de mensen achter deze site: http://www.bravo-racing.be/

Of dit nu een onderdeel van de VAS is weet ik niet precies, ze zijn ieder geval betrokken bij de organisatie van de Historic Cup.

Ennuh, de sprinterscup is dit jaar weer leuk om naar te kijken!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 09-08-2003, 17:56
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2002
Location: Dilbeek
Posts: 689
Voor zover ik weet ( want we rijden geen Historics ) zegt het reglement dat de originele motor in de wagen moet zitten...
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 09-08-2003, 20:03
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Ongelooflijk tof gedaan. SC veld moet echt trappen om te volgen. Helaas zal er niet meteen een historic winnen zolang die Kevers meedoet
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #7  
Old 09-08-2003, 20:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by raceboy
Ongelooflijk tof gedaan. SC veld moet echt trappen om te volgen. Helaas zal er niet meteen een historic winnen zolang die Kevers meedoet
Die Historics rijden naar ik meen met profielbanden.......met slicks zouden die dus weleens erg verassend voor de dag kunnen komen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #8  
Old 09-08-2003, 20:14
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally posted by Marshal
Die Historics rijden naar ik meen met profielbanden.......met slicks zouden die dus weleens erg verassend voor de dag kunnen komen
Ja maar het zou voor de SC ook niet echt reclame zijn om die "oude" te laten winnen he.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #9  
Old 09-08-2003, 22:05
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: 15 LEGEN HEIRWEG - 9890 ASPER
Posts: 499
Betreft Historics in sprintercup

Hello,
Geen eerlijke strijd, na 4 ronden zijn de banden van de historical's bij manier van spreken opgestookt en dan pas beginnen slicks zich op te warmen, indien iedereen met slicks zou mogen rijden zou het een ander verhaal worden met de oude "lotussen" en "tvr's" the new ones zouden hun "tenen mogen uitkuisen" naast bepaalde oldie's geloof me !
Zet morgen eens "normale" banden op uw racewagen en je zult zien wat ik bedoel.

Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
  #10  
Old 10-08-2003, 07:50
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
Wat wel grappig is tijdens de sprinters cup is dat die jonge gasten er niet eens bij stil staan dat die oudjes al enorm veel ervaring hebben met racen (mijn schoonpa heeft nog in de jaren '80 de voorloper van wat eigenlijk nu de BELCAR is gewonnen) ...
Zet ze op SLICKS en laat ze tegen elkaar op Gelijke banden racen ...
Mijn schoonpa verliest 5 à 6 seconden per ronde wanneer hij op profielbanden staat in vergelijking met slicks en vorige zondag was zijn rondetijd gemiddeld 1'58" .... in racecondities ...
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
  #11  
Old 10-08-2003, 17:53
RaceFan's Avatar
RaceFan RaceFan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2003
Location: Wijnegem
Posts: 101
[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B]neem eens contact op met de mensen achter deze site: http://www.bravo-racing.be/

Thanks, Marschal. Dit is een goede tip!!

Greetz.
Gert
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.