![]() |
|
|
||||
|
||||
Touring Cup 2004 - Race 2
Heb als vervolg op race 1 een thread geopend zodat we de verschillende teams kunnen volgen in hun voorbereidingen op Race 2.
Een kleine update van het GM-racing front: Er wordt nog steeds volop gewerkt aan een oplossing om de Db onder de magische 95 db grens te krijgen tegen de volgende race. Er is intussen een extra ('t is te zeggen een ander type eerder) middendemper geplaatst die ervoor moet zorgen dat we iets minder lawaai hebben aan de uitlaat. De inlaatzijde blijft echter voorlopig nog een probleem, hier zijn we nog steeds op zoek naar een goede oplossing. Verschillende mogelijkheden zijn reeds de revue gepasseerd, maar de ultieme oplossing moet nog gevonden worden. |
|
||||
|
||||
Ik ben alvast op de afspraak dan. Wie gaat er nog?
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook als er niks tss komt maar zal wel zorgen dat er niks tss komt
|
|
||||
|
||||
De nieuwe "oude" wagen van Longin ziet er alvast goed uit. Qua kleurstelling en liverey een mix van Williams en Freisinger.
Foto
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Is twee weken geleden woensdag aangekomen bij ons aan 't atelier en na grondige schoonmaakbeurd enzo staat hij daar nu op de foto
|
|
||||
|
||||
Is dat die ex-DIFIRO Porsche?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga eigenlijk voor de sprinters cup maar ja ... de Touring Cup neem ik er dan maar bij
![]()
|
|||
|
|||
Yep dat is die porsche
|
|
||||
|
||||
Wij zullen ook van de partij zijn en hopen dat we na een uitvaller door een domme panne (elektrisch pompje dat de pont koelt ging kapot en dus ook de pont zelf) in de eerste race op 28 maart nu aan de finish geraken, resultaten staan voorlopig niet op de eerste plaats...
Hopelijk kunnen we ook nog even gaan trainen vooraf?Weet iemand wanneer er nog trainingen zijn in Croix?
|
||||
|
||||
Speedfreak, met welke auto rijden jullie?
FormulaV-JH495, rijd jij met die Porsche? In TC? |
|
||||
|
||||
@ Selespeed ...
nope ... I i-wished I was ![]() mijn schoonpa rijdt met die GP Spyder in de ZSC ... dus loop ik daar wat rond in mijn fel groene string
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark Last edited by FormulaV-JH495; 16-04-2004 at 13:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Deze zondag de 25ste zijn er vrije trainingen in Croix en Ternois gepland. openingsuren zijn van 9u00 tot 13u00 en van 14u00 tot 18u00. Kostprijs voor volledige dag is 100€, voor een halve dag 70 €.
|
||||
|
||||
de ex difiro porsche, da wete jullie toch dat wij difiro die eigenhandig gemaakt hebbe?
eigenlijk de mannen van RAP tuning ![]() difiro komt van DIrk Filip ROb maar alleen dirk reed nog maar mee van het huidige team
|
||||
|
||||
ik zal deze wedstrijd voor een keertje moeten overslaan (communiefeest van zusje).
Last edited by RX-7 freakske; 21-04-2004 at 19:32. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|