![]() |
|
|
|||
|
|||
Op Pitstop.tv staat dat de Corvette onder voorbehoud deelneemt aan de trainingen. Er zouden problemen zijn met de homologatie van de rolkooi.
|
|
||||
|
||||
en de PSI-porsche van Palltala wordt teruggetrokken
![]()
|
||||
|
||||
Even een nieuwe topic gestart om het wat overzichtelijk te houden.
|
|
||||
|
||||
Ik hoop in ieder geval dat de Corvette gaat mogen starten de zaterdag.
|
|
||||
|
||||
nog iemand ne andere link voor online te volgen? want die ene link doet het niet he , alle op dit moment just met de qualif
|
|
|||
|
|||
die van eurosport werkt helaas ook niet, die laat nogsteeds donington zien
![]() edit: hij werkt weer want ben ik blij dat ik er morgen zelf ben, dat werkt veel beter Last edited by Stefan; 29-07-2004 at 21:10. |
|
||||
|
||||
welke werkt weer ?
|
|
||||
|
||||
Dat meen je nu toch niet???? Ik kom na een dagje uit thuis en lees op het Internet dat het niet zeker is dat Marc mag rijden en dat Markus z'n Porsche werd ingetrokken!!
![]() Laat dat nu net dé twee piloten zijn waarvoor ik supporter... Pfffff... Dit is echt balen!! ![]() |
|
||||
|
||||
24u Spa SRT voorlopige 6de startplaats, Qualifying 1: 2:17.518 Qualifying 2 "avond" 2:24.043
www.selleslaghracing.com
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 29-07-2004 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Corvette doet het erg goed in Spa. Heeft hij dan toch al groen licht gekregen voor de race ?
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Quote:
"In zesde positie staat de Corvette C5-R van Kumpen-Goossens, die dan toch groen licht kreeg voor de race." BRON : www.pitstoptv.be
|
||||
|
||||
Patrick vertelde ons gisteren net voor de kwalifs, dat ze wel zouden mogen starten ja, al maar goed!
En een 6e chrono ![]()
|
||||
|
||||
Toch wel raar dat gesteggel om die Corvette............in 2003 heeft ie ook meegereden in de 24 uur van Spa. Toen waren er geen problemen met de homologatie. Je zou bijna iets van gaan denken
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nu weet ik toch zeker dat ik mijn corvette racing vlag kan mee pakken naar Spa.
![]() Greetzz.. Corvetteboy
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|