De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 10-02-2005, 12:27
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally posted by Raikkie
Jammer dat Markus Winkelhock World Series (wat is nu de nieuwe officiële benaming voor die Renault dingen?) gaat rijden.

Als je goede plaatsen wil zou ik toch maar op voorhand tickets kopen. Enkel toen de DTM in Zolder was hebben we ter plaatse tickets gekocht, maar dat was een zaterdag
Bwa ik ben vorig jaar naar Zandvoort geweest en je kon nog tribunekaarten kopen. Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat ze 's zondags schandalig veel geld vroeger voor een tribuneplek. Tot 55€ en meer.
Reply With Quote
  #17  
Old 10-02-2005, 13:54
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally posted by Pölö
Bij de bankgegevens moet je niets invullen, dit is enkel van toepassing voor de duitsers zelf (ik denk dat daar het bedrag gewoon van de rekening gehaald wordt).

Je vult gewoon al de andere gegevens in, en een dag of twee later krijg je een brief (luchtpost!) met de bankgegevens (IBAN en SWIFT code) van de rekening waar je het bedrag op moet storten, en dit zonder extra bankkosten.
Dat lukt niet, ik moet die gegevens invullen?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #18  
Old 11-02-2005, 00:54
Pölö's Avatar
Pölö Pölö is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 37
Ahja, dat is waar ook, die velden moeten ingevuld worden...

Vul maar gewoon iets in, maakt niet uit wat.
Reply With Quote
  #19  
Old 13-02-2005, 11:58
S-F S-F is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 62
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?

Ik heb me een tijd geleden ook al ergens aan gestoord, over dubbel geplaatste threads of reply's.

Nu is het weer zo ver ik vermeld op 04-01-2005 dat de verkoop is gestart voor de DTM op Francorchamps en nu zie ik dat er een nieuwe thread is over voorverkoop DTM op Francorchamps 09-02-2005.

Wordt hiet soms geslapen!!??

Jullie weten hoe ik hier over denk en ik heb dan steeds minder zin om door te gaan met info te geven over de evenementen op Francorchamps.
Zal langzaam maar eens op zoek gaan naar een ander forum.

Morgen zal ik zeer waarschijnlijk de datum krijgen van de DTM test dag op Francorchamps, maar ik welk forum je dat zal lezen weet ik nog niet!

Hier wil ik het even bij laten.
Reply With Quote
  #20  
Old 13-02-2005, 21:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by S-F
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?
Ik wel Je kan van een stel welwillende amateurs geen 0% fouten-marge verwachten. Zoiets kun je zelfs niet van een betaalde organisatie verwachten. Over sommige betaalde organisaties voorbij Luik weet ik wel wat fouten boven te halen Dus mocht je zoiets nog eens opmerken.....stuur even een PM naar een van de moderators of admins

Ondertussen is het foutje rechtgezet. Laat maar iets weten van die testdag
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #21  
Old 13-02-2005, 21:46
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
toch even een opmerking over die sites die s-f gepost heeft. natuurlijk bedankt voor de hulp maar tickettravel biedt de F1 tribunes aan dat klopt dus niet met de DTm zijn er meer tribunes en gold en silver zijn ook anders verdeeld. Die tweede link van tickettravel vind ik beledigend voor de firefox gebruiker zoals ik. die werkt gewoon niet in firefox.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #22  
Old 14-02-2005, 00:00
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by S-F
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?

Ik heb me een tijd geleden ook al ergens aan gestoord, over dubbel geplaatste threads of reply's.

Nu is het weer zo ver ik vermeld op 04-01-2005 dat de verkoop is gestart voor de DTM op Francorchamps en nu zie ik dat er een nieuwe thread is over voorverkoop DTM op Francorchamps 09-02-2005.

Wordt hiet soms geslapen!!??

Jullie weten hoe ik hier over denk en ik heb dan steeds minder zin om door te gaan met info te geven over de evenementen op Francorchamps.
Zal langzaam maar eens op zoek gaan naar een ander forum.

Morgen zal ik zeer waarschijnlijk de datum krijgen van de DTM test dag op Francorchamps, maar ik welk forum je dat zal lezen weet ik nog niet!

Hier wil ik het even bij laten.
Check PM. Wie niets doet, kan ook niets fout doen
Reply With Quote
  #23  
Old 14-02-2005, 00:06
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally posted by S-F
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?

Ik heb me een tijd geleden ook al ergens aan gestoord, over dubbel geplaatste threads of reply's.

Nu is het weer zo ver ik vermeld op 04-01-2005 dat de verkoop is gestart voor de DTM op Francorchamps en nu zie ik dat er een nieuwe thread is over voorverkoop DTM op Francorchamps 09-02-2005.

Wordt hiet soms geslapen!!??

Jullie weten hoe ik hier over denk en ik heb dan steeds minder zin om door te gaan met info te geven over de evenementen op Francorchamps.
Zal langzaam maar eens op zoek gaan naar een ander forum.

Morgen zal ik zeer waarschijnlijk de datum krijgen van de DTM test dag op Francorchamps, maar ik welk forum je dat zal lezen weet ik nog niet!

Hier wil ik het even bij laten.
Mijn excuses dat ik het hier nog eens post - heb inderdaad niet de moeite gedaan om eerst de andere threads te onderzoeken over voorverkoop. Tja daarvoor moet je geen ander forum zoeken.

Idd we zitten hier ook maar voor ons plezier en als ik eerst elke thread moet gaan uitpluizen voor er iets staat wat ik eventueel wil posten dan vergaat me ook t plezier hier.

tot zover deze OT
Reply With Quote
  #24  
Old 11-05-2005, 22:13
Mika 2000's Avatar
Mika 2000 Mika 2000 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Deurne
Posts: 439
Heb op de site van DTM gekeken en er wordt niets vermeld voor tickets te kopen om vrijdag te gaan, is deze dag dan gratis toegang..??
__________________
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be
Reply With Quote
  #25  
Old 11-05-2005, 22:18
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
jep vrijdag is gratis
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.