![]() |
|
|
||||
|
||||
Race 2: weekend 1000 km van Spa.
Resultaten van dit weekend zijn hier te vinden:
http://www.race-rally.be/2005/1000km...esults/hor.htm De eerste activiteiten van dit weekend kwamen voor rekening van de Belcar. Pas om 09.30 uur ging men van start voor de korte vrije training. De 'Vette is maar 4 seconden sneller dan de eerstvolgende......... De tweede Stealth is er dit weekend ook bij, die oude LM600 van ERG Motorsport hebben ze ook weten te repareren. Vandaag toch maar 48 deelnemers aan de start.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat een knaltijd seg...
![]() |
|
||||
|
||||
de BiTurbo van Palttala en Van Sande is precies nog niet gerepareerd
|
|||
|
|||
Peuh... Vind het nog niet knaltijd... Als ze richting de 2.18 duiken wel... 2.20 reden David Hart en Sebastiaan Bleekemolen 2 jaar geleden al met de kwalificaties van het Racing Festival met de Chrysler-Viper GTS-R... Maar verwacht wel dat de Corvette nog wel paar secondes eraf weet te halen...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 4sec gap! ![]() edit: ondertussen is de concurentie tot op 2.28 sec genaderd op de Vette. (in kwali 1) |
|
|||
|
|||
Ok, Mr Dallara... U heeft gelijk. Wanneer is de chicane ook alweer verbouwd? Vorige winter toch jaargang 2003/2004 toch? In ieder geval 2.17 moet haalbaar zijn voor de Vette afgelopen jaar haalde men bij de kwalificatie van de 24Uren van Spa een tijd van 2.17. Denk dat dat dit jaar nog sneller kan, met de evoluties die de wagen deze winter heeft gehad. Misschien dat ik fout zit met de verbouwing van de chicane met jaarstip... Hierzo Corvette bij kwalificatie op 2.19. Mooi meegenomen Jeroen Bleekemolen vervoegt ook weer een keer het Belcar-veld dit keer op een Markant Porsche 996GT3 Cup
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
De tijd die ik opnoem de 2.17 is gereden door de Corvette tijdens de kwalificaties van de 24Uren van Spa in 2004(Afgelopen jaar) zie maar op http://www.fiagt.com/results.php?sea...d%20Qualifying en dan kijken naar Renstal Excelsior. Bedankt Marcel
![]() |
|
||||
|
||||
weet ik wel. maar juni/juli is geen winter he.
en trouwens, de 24 uren worden gereden onder FIA GT reglementen, deze wedstrijden onder Belcar-reglementen ![]()
|
||||
|
||||
De Kuismanen Viper is in Bruxelles gecrasht
![]() Bron: pitstop.tv Last edited by Autofan; 15-04-2005 at 20:23. |
|
|||
|
|||
Zwaar gecrasht en kan hij nog gerepareerd worden?
Mvg |
|
|||
|
|||
Op Pitstop.tv staat het bericht dat de Viper raceklaar zou moeten kunnen geraken tegen morgen.
|
|
||||
|
||||
Voila, de race gaat zo dadelijk van start. Hopelijk veranderen de beelden en blijft neit enkel de busstop in beeld. Ben eens benieuwd wat deze race ons gaat brengen.
|
|
||||
|
||||
Ja ik ben de busstop chicane al beu gezien
![]() ![]() Ik hoop ook da ze snel gaan overschakelen op een andere camera. |
|
||||
|
||||
SC start. Zeer natte baan voor de eerste race.
|
|