De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 4 votes, 5.00 average.
Old 01-05-2005, 15:40
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

wat is er gebeurd?
als ik dat hier de laatste twee dagen lees mag het circuit Zolder volgend jaar de Renaults al vergeten. Ook voor andere snelle races zullen ze moeten oppassen. mijn mening is dat het circuit al lang veranderd moest zijn.
de villeneuve chicane moest al lang terug weg en terug een gewone kurve worden.
allez da vind ik ervan.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 16:03
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Lijkt op een van de Cram machines die Meneghello raakt en dan bijna bij het reanimatiecentrum terecht komt.

Nog steeds geen nieuws?

**edit** Pasini is aan de finish, Salignon al eerder eraf gegaan. Blijft Tedeschi over.

Last edited by Stranger; 01-05-2005 at 16:13.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 19:01
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

Al enig nieuws over de coureur die die zware crash had?

Zaten op de tribune en zagen die wagen op het grote scherm (schitterende beelden trouwens ) zwaar overkop gaan en vervolgens precies door de omheining gaan? (Zo leek het althans op beeld, was veel stof en later was er de close-up van de wagen bovenop de banden)
Iemand die iets meer kan zeggen?

Meer schitterends om te onthouden van vandaag:
Een Pace Car die nen tête-a-queu maakt
Stilvallende méganes die wachten op de takeldienst en eens die er is, doodleuk starten en weer vertrekken (Nadat de takeldienst eerst zich gemist had en er voorbij gereden was)

Last edited by Selespeed; 01-05-2005 at 19:31.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 19:40
De Paddock Regular

Officiële mededeling van de World Series persdame was 'Meneghello en Tedeschi beide ongedeerd'.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 20:04
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Racingworld.be
Danielsson liet uitschijnen dat hij allerminst tevreden is van het geleverde werk van de baancommissarissen. Voor de start van de meeting had hij al twijfels over de veiligheid van het circuit...
Quote:
Originally Posted by strepper
wat is er gebeurd?
als ik dat hier de laatste twee dagen lees mag het circuit Zolder volgend jaar de Renaults al vergeten. Ook voor andere snelle races zullen ze moeten oppassen.
Ik wil hierover toch even mijn duit in het zakje doen. Het klopt dat er dit weekend opvallend veel zware ongelukken geweest zijn. Volgens mij lagen de meeste problemen echter allerminst aan de circuitlayout, en bij de Marshals heb ik dit weekend ook geen enkele tekortkoming gezien. Bij de piloten van de respectieve bezoekende Renaultseries daarentegen... Ik denk dat Mark het gisteren al het best samenvatte:

Quote:
Originally Posted by Mark
En het gezeur is weer begonnen:
Pfffff, die gasten kijken wat teveel naar de F1. Wat circuit te klein? Zowat elk circuit is tussen de 4 en de 5 kilometer. De andere circuits op de kalender zijn net zo lang............zeer benieuwd wat ze dan gaan doen op Monaco en Bilbao Lijkt wel of de jonge garde coureurs op dit moment meer ballerina-trekjes vertonen dan "race-mentaliteit" van de echte bikkels uit vroeger dagen.

Maar ja, als die heren op volle racesnelheid blijven doorknallen bij geel en zelfs rood moeten we niet verwonderd zijn dat er brokken vallen. Zal maar niet spreken over de Spaanse inbreng van RPM en de aanwezigheid van Delettre dit weekend
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 20:59
De Paddock Regular

Moet wel zeggen dat er op verschillende plekken marshalls lekker een sigaretje stonden te roken met een vlag in hun handen.

Ook werd er veel (in het Frans) heen en weer geschreeuwd dat met danwel moest vlaggen danwel de vlaggen op moest bergen.

Ben het echter eens dat een aantal van de heren coureurs zich moeten schamen om met hoge snelheden door te blijven rijden als er overal geel of rood te zien is.

Tijdens de trainingen gisteren viel het op dat een groep van bijv. 5 coureurs langzamer reed er toch nog een enkeling hard achteraan kwam racen. (maar wellicht daarna langzaamrijdend aansloot).
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 21:55
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Mag men dan langs het circuit geen sigaretje roken?

Last edited by Netforce_1; 01-05-2005 at 22:03.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 21:59
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Stranger
Ook werd er veel (in het Frans) heen en weer geschreeuwd dat met danwel moest vlaggen danwel de vlaggen op moest bergen.
Het zijn wel de World Series by Renaullt
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 22:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Hoe sneller dit weekend van de Zolderse kalender verdwijnt, des te beter! Geen enkel circuit kan eer behalen aan een dergelijk evenement met zo'n organisatie en bijbehorende coureurs. Zal niet uit de school klappen maar het nivo van de "FIA-delegatie (inclusief Delettre)" was zwaar onder de maat.......... zelden zo'n klucht gezien.

Laat ze maar oprotten naar Spa
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 22:30
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie

@ mark > je kon het niet beter verwoorden .....
Old 01-05-2005, 23:17
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Als je dat maar weet Mark, een aanfluiting voor de duizenden mensen die er waren, niks anders dan SC procedures en rode vlaggen, volgens mij een hoop paniekeurs bij die "FIA delegatie" maar zeker niet van onze eigen veiligheidsmensen op de toren, als je weet dat die bende FIA-ers achter hen zitten en op hun vingers kijken en misschien een beetje gansterachtig beslissingen (nu dat weet ik natuurlijk niet, opletten wat ik schrijf)van Delettre ('t is al niet mijn vriend meer sinds vorig jaar na de F1) om zeker de WS naar Francorchamps te halen.
Nu als het zo is, neem ze dan maar mee ik zal er zeker geen verplaatsing voor maken naar Francorchamps.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 23:18
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

Mark nu wil je dat dit weekend niet meer naar Zolder komt.
Dan heeft Zolder geen groot evenement meer he, heb je daar al aangedenkt.
Bij elk evenement zou er een file moeten staan, dan kun je pas zeggen dat je goed bezig bent.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 23:23
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Heu, hoe het er achter de schermen aan toe gaat weet ik niet, maar voor mij was het een prima programma... Eindelijk een pak éénzittertjes, en eindelijk eens een F1 op Zolder... Nog van dat aub! Misschien dan wat beter georganiseerd...

ps: zalig hoe die V10 het circuit rond galmde...
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 23:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by krikke
ps: zalig hoe die V10 het circuit rond galmde...
Staat nu als ringtone in mijn mobiel Collega's gaan mij morgen verwensen

Obejectief gezien, een massa single-seaters en wat mooie displays op het circuit............concept van de Renault days is simpelweg goed te noemen. Iemand als iets gehoord van toeschouwers-aantallen? Miljaar wat was het druk..........moeten een stuk drukker zijn geweest dan vorig jaar.

Waarom zie ik ze liever niet meer op Zolder met de huidige organisatie? Hoe dan ook zal de schuld van alle incidenten op het bordje van Circuit Zoler gelegd worden. Volledig onterecht overigens, beide zware incidenten waren "race-incidenten". Er schijnen door een Spaanse TV-commentator nogal wat negatieve Circuit Zolder opmerkingen te zijn gemaakt. Volgens mij heeft die kerel de kalender van de World Series nog niet bekeken Blibao, Monaco en Le Mans Bugatti circuit.............tja wat moet je dan nog zeggen? Zal eens in de komende dagen eens een vergelijking maken tussen de circuits die op de kalender staan van de World Series.

Porbeer maar eens negatieve commentaren, uitgesproken door een of ander media-kanaal, recht te spreken..........ook al zijn deze commentaren onterecht
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 01-05-2005 at 23:42.
Reply With Quote
Old 01-05-2005, 23:56
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Ik hoorde iets van 40000 bezoekers...
Weet er iemand wie op het gedacht kwam om z'n barbeque aan te steken met een autoband tijdens de 2de race van de World series ?

Last edited by krikke; 02-05-2005 at 00:01.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules