![]() |
|
|
||||
|
||||
Probleem is niet dat Zolder dat niet aankan zoveel volk. met de DTm lukte dat wel omdat er mensen zijn met overdekte tribunen kaarten, onoverdekte tribune kaarten, paddockkaarten, niet-paddockkaarten. Dan gaat de mensenmasssa vanzelf uit elkaar.
|
||||
|
||||
Zolder zou moeten investeren in een nieuwe, die begint van aan de Ickx-chicane tot in de 1ste linkse. Zo kan je al heel wat volk 'kwijt' en verminder je dus de drukte bovenaan de tribunes en het pitgebouw. Een volgende stap moet de aanleg van betere en meer verbindingen zijn tussen paddock en tribunes. Die brug boven de start/finish is veel te smal om een massa mensen door te laten en dat kleine tunneltje onder de grid stond dit weekend niet eens open. Volgens mij moet er enkel met brede tunnels gewerkt worden, zoals in Spa, maar dan wel een drietal. Die voetgangersbrug boven start/finish moet weg, omdat die een beetje het zicht belemmert. Verder moeten tijdens evenementen als deze provisoire tribunes opgericht worden aan de Jacky Ickx, kant paddock, en zeker ook aan het Bolderberg-Rindt-gedeelte. Misschien ook ten koste van enkele bomen zo'n voorlopige tribune in de Villeneuve? Ook moeten er nieuwe curbstones en asfalt gelegd worden en in plaats van twee afsluitingen langs het circuit, zou op sommige plaatsen één hek moeten volstaan.
Dit zal allemaal bakken vol geld kosten, maar als Circuit Zolder enkele topevenementen zoals de World Series wil blijven organiseren, dan zal het een deel van die veranderingen zeker moeten doorvoeren. Tegelijk komt dit ook de toeschouwers ten goede. |
|
||||
|
||||
wat ze ook zouden moeten kunnen doen, is aan de andere kant van het circuit ruimte maken voor de toeschouwers. nu kan je enkel langs de binnenkant staan (behalve aan de tribunes), terwijl er langs de overkant nog wel plaats gemaakt kan worden. maar dan krijg je natuurlijk wel weer de groenen tegen...
|
||||
|
||||
@ Mark: kan je ook de crash van in kwali 1 in de chicane en de heuvel van op zaterdag online zwieren?
|
|
||||
|
||||
Kzit zelf op het forum,en de beheerder wil dat er alléén gelinkt word naar de tread,dus geef ik die,hier de crash van in de eerste kwalif.
http://tbk.fameflame.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=17739
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Even opmerking over eerste klapper op de sacraments,is waarschijnlijk al veel gezegd,rood,toch hevig aan het zwaaien die marchals,betekend denk ik toch,einde kwalif,en VERTRAGEN zodat je indien nodig kan stoppen,yeah right
![]()
![]() Last edited by schumivill; 04-05-2005 at 23:26. |
|
||||
|
||||
Men kondigde het al maanden van vooraf aan en zou een extra stunt gaan worden tijdens de Renault Days, nl het (pop)concert.
Maar ik heb er nergens iets van gezien of gehoord... ![]() ![]() Toch wel prachtig dat niemand het heeft "gemist"! Dit verklaart meer dan overduidelijk dat iedereen meer dan genoeg zicht geamuseerd heeft en dat iedereen tevreden en vol voldoening huiswaards is gereden. Blijkbaar heeft Renault Sport dan toch een goed marketing strategie voor 2005? ![]() Last edited by Mr.Dallara; 05-05-2005 at 12:34. |
|
||||
|
||||
Ik heb helemaal niets gehoord over een popconcert en er stond ook helemaal niks op het programma...
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier misschien de volledige uitslagen van de formule renault 1600 wedstrijden?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Thanks
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben toch al zeker een 20-tal keren in zolder geweest, maar ik heb nog nooit een tunneltje onder de grid gezien |
|
||||
|
||||
komt uit op de tribune en aan de andere kant aan de trap boven de sie naar achter het podium leidt (daar waar de garagepoort is).
|
||||
|
||||
En het is alleen open wanneer er zo weinig volk is dat niemand het gebruikt...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|