![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stel je dat snelheidsverschil in Francorchamps maar eens voor, in Zolder was het al erg...
|
||||
|
||||
Hmm, wij zullen dr ginder niet bij zijn (voorlopig)
![]() Ik vraag me af of de porche van AD gaat marcheren deze keer, en wie dan op de pole gaat staan. Ik supporter voor elke niet porche ![]()
|
|||
|
|||
Eerst nog race 4 hé mannen, en deze is op Zolder - 10 juli
|
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat ik er zelf mee rijd... hihi... Nee viel best mee, ben voor de eerste keer eens niet van de baan geraakt... Last edited by Scapa; 17-06-2005 at 23:17. |
|
||||
|
||||
jawadde, drie porches is ook niet niks, leuk voor tc gezien de weinige wagens.
De oranje bmw van de backer zal er ook weer zijn(hopelijk zonder problemen) race gtrz
![]() ![]() Last edited by Scapa; 17-06-2005 at 23:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Nee, serieus. Hy ging goed ze. ![]() Last edited by ICEMAN; 16-06-2005 at 22:53. |
|
|||
|
|||
commentaar op commentaar van ne aaaaantwaaaarpenaaaar
nog ma weinig krabbers gezien bij adsport eerlijk gezegd
Last edited by Scapa; 17-06-2005 at 23:18. |
|
|||
|
|||
Weet iemand ofdat de Porsche die in race twee is uitgevallen is met de vlam erachter terug van de partij is? Of komen ze terug met hun Mercedes?
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Als ik my niet vergis waren ze tydens de 2de race met beide wagens aan de start gekomen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
GRTZ
|
|||
|
|||
Yupz dat klopt. In mijn foto album van de tweede race kom ik geen Mercedes tegen! En normaal heb ik van elke wagen wel minimum één foto.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu mag Brinkmann/ Jacobs serieus in zijn achteruitkijkspiegel gaan loeren, of zelfs helemaal nimmer ![]() |
|
|||
|
|||
Sorry mensen, ik ben niet zo op de hoogte van ze ZTC, maar kan iemand er mij even uitleggen hoedat jullie 3 Porsches van AD-Sport bedoelen en wat dat betrekking heeft met Franchorchamps? (Sorry dat ik neit zo veel over de ZTC weet, en dit aan jullie vraag...)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|