![]() |
|
|
|||
|
|||
Het A-weekend zou natuurlijk fantastisch nieuws zijn.
De decibels maak ik mij minder zorgen om. De meeste teams moeten hard werken om onder de limiet te blijven, dus ik denk dat er veel teams zullen zijn die niet de moeite (en de kosten) zullen doen om voor 1 wedstrijd alles te wijzigen (andere uitlaat, inlaat wijzigen, herprogrogrammering, ...). |
|
||||
|
||||
Ik zou net het omgekeerde verwachten. Met 2 races zullen de teams wel iets wijzigen.
Maar is het nu al niet zo dat ieder team wel eens lawaai wil maken in Spa? ![]() In ieder geval wel leuk dat er over de toekomst gesproken wordt... |
|
||||
|
||||
Ja ik denk ook dat er toch een pak teams bij zijn die iets gewijzigd hebben voor de wedstrijd in spa.Als je de kans hebt om eens lawaai te maken , zullen de meesten dat wel doen.
|
|||
|
|||
Is misschien wel waar. Had geen rekening gehouden dat er dan 2 wedstrijden zonder geluidslimiet zullen zijn.
Laat maar komen zou ik zeggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerste wedstrijd ( Zolder ) Belcar samen met BTCS Laatste wedstrijd ( Zolder ) Becar samen met BTCS . Voor de rest komt de Belcar alleen nog in Zolder voor 24 uren en ik zie niet in hoe men in het voorprogramma er nog een TC van 4 uren gaat organiseren . Ofwel in het voorprogramma te Francorchamp of misschien tijdens de buitenlandse trip . Dit zou inderdaad wel meer interessant kunnen worden als enkele wedstrijden meer buiten Zolder kunnen doorgaan . Misschien ook meer interesse van losse inschrijvingen ? Mvg
|
||||
|
||||
Quote:
Als ze een race willen laten doorgaan op een A-weekend, denk ik niet dat er kan vastgehouden worden aan het 4-uurs format. Er zijn volgens mij verschillende mogelijkheden, dus afwachten maar...
|
||||
|
||||
En waarom geen wedstrijd in het voorprogramma van de 24 uren, zoals dit weekend in Francorchamps? Vrijdag training en zaterdagmorgen/middag wedstrijd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wij als amateurs in TC gaan niet graag +/- 4 dagen in de weer zijn voor één koers van 4 uren . Woensdag => controle plus vrije training Donderdag => kwalificaties Vrijdag => mag er niet gereden worden ( geluidsarme dag ) dient misschien om nog allerhande zaken te doen . Zaterdag => wedtrijdt . Trouwens er doen meerdere piloten vanuit TC mee aan de 24 uren en de vermoeidheid speelt ook een rol . mvg
|
|||
|
|||
Quote:
Voor ons kleine team van vrijwilliggers is Zaterdag zelfs al een probleemgeval. Iets anders maar aanleunend : Is er interesse in een vergelijkbare thread iz. de Sprinters Cup of houden we ze liever hier bij elkaar ? |
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen splits maar op, misschien komen er dan wat reakties.
|
|
|||
|
|||
Griezelverhalen ??????
Ik weet nou wel dat Halloween dichterbij komt, maar er doen allerhande griezelige verhalen de ronde over de "reorganisatie" van Sprinters, Touring Cup, Historics én Belcar.
ALS er enige grond van waarheid in zit, is men knap bezig de amateur teams er volledig uit te werken ?????? ![]() Wie weet er meer van ? ( het zou ook leuk zijn bij het afsluiten van het seizoen te weten waar we voor 2006 aan toe zijn) ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Wie heeft wat meer info ?
Kan er iemand mij vertellen waar ik alle reeds beschikbare info kan vinden ?
Ik vrees anders dat ik me ofwel voor nix zorgen maak, ofwel héél erg zorgen moet beginnen maken of op z'n minst uit m'n nek lig te lullen ! Bij de losse geruchten die ik nu al opgevangen heb , maak ik mij de volgende bedenkingen : a. ik vrees dat ze de amateurs er uit willen : 1. hoeveel amateur team kunnen meerdere dagen uittrekken ? het is meestal toch al moeilijk genoeg voor zondagen en feestdagen te gaan racen. laat staan weekdagen of zaterdagen 2. de prijzen ( licentie / inschrijving / uitrusting wagen en piloot ) zullen weerom naar boven toe aangepast worden. ( wat onlogisch is , want alle evenementen bij elkaar op één weekend zou moeten aanleiding geven tot schaalvoordelen .... dus LAGERE inschrijvingen.) Men zal wel met één of andere bovine manure uitleg boven komen. 3. de grote jongens hebben hun infrastructuur toch bij en kunnen dus hun oudere karren meenemen om te verhuren aan een groter potentieel huurders b. er gaan geruchten dat de klasse 2000-2500 cc zou vervallen : klopt dat ? ALS er zulke ingrijpende ( voor sommige teams toch ) wijzigingen gepland worden , waarom kan dat dan niet een seizoen of 3 vooraf aangekondigd worden ( of toch MINSTENS één ) ? Ik ben nml.géén BV die als het moet elk seizoen een andere kar kan aanschaffen, de mijne moet 5 ( liefst méér, véél meer) seizoenen meegaan. c. waarom is toch er zo weinig concreet contact met de belanghebbenden ? ( Touring / Sprinters / Historics ). Ben ik achterdochtig of zit er wat achter en wil men ons voor een voldongen feit gaan zetten ? En zijn er misschien met inside information ? Die kunnen dan nu uitverkoop houden aan onwetende kopers........... Wie heeft es wat concrete , duidelijke info ? Alle reacties welkom ( ook al is het om aan te geven dat ik uit m'n nek lig te lullen ![]() @ admin : is dat geen idee voor een poll : " moeten touring en sprinters evenementen beperkt worden to zondagen en feestdagen ? " |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat betreft de vragen, gewoon bellen met de organisatie. Dat lijkt me de oplossing waarbij de minste verwarring kan onstaan. Op dit moment persoon A dit en persoon B dat. Niemand is volledig op de hoogte en dat kan alleen maar de onrust en verwarring vergroten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeg dat wel !! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|