![]() |
|
|
|||
|
|||
*** Race Promotion Night - De foto's ***
Normaal waren het gisteren alleen foto's vanuit de pitlane en vanop de rechte lijn omdat ik bij Bert Longin aan 't werken was.
Nadat de cardan, dat vermoeden we toch, kapot ging en alles opgeruimd was kon ik wat foto's gaan maken. Spijtig genoeg was het heel snel donker maar toch nog enkele toffe plaatjes kunnen nemen. Straks of morgen vind je op www.auto-sport.nu/foto meer foto's. Hier zijn er al enkele: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Mercikes voor de mooie foto's.
Spijtiggenoeg kon ik zelf niet een kijkje gaan nemen. Greets, Dr. Jozz |
|
||||
|
||||
Zaterdag hebben we weer een boeiende race gezien met een mooi deelnemersveld. Hier ook alvast een kleine preview van onze foto's van de race, in afwachting tot het volledige album online zal komen op onze website.
Deel 1: Last edited by Infinity_MC; 14-11-2005 at 00:34. |
|
||||
|
||||
Deel 2: de nachtfoto's
Greetings, Infinity & Insanity ![]() |
|
||||
|
||||
Die nachtfoto's zijn zeer mooi, nogmaals bedankt aan iedereen om foto's te posten.
|
|
||||
|
||||
Enkele foto's.. De rest volgt nog één van dees..
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooie wagenkeuze
![]() ![]() ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Laatste race van het jaar, laatste fotospecial vanop het circuit voor 2005.
Onze selectie van beelden van de Race Promotion Night kan je HIER terugvinden. Voorproeverkes : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gedurende de winter vind je ons terug bij de meeste cyclocrosswedstrijden in België en Nederland en op de vaderlandse voetbalvelden. Op nieuwe racefoto's is het wachten tot het seizoen 2006 op gang wordt geblazen. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() @jochen : wat bedoel je met " wagenkeuze " ? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |