De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-12-2005, 19:46
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Zou het niet kunnen dat "men" net aanstuurt op die verwarring en wrevel? Dat "men" ervoor zorgt dat het plaatje in het ene kampioenschap duidelijk is, terwijl "men" voor een ander kampioenschap minder ijver en goodwill aan de dag legt met het gevolg dat rijders en teams kiezen voor het duidelijke plaatje?
Ik had het zelf niet mooier kunnen formuleren Peter.
Reply With Quote
Old 06-12-2005, 20:05
christophe's Avatar
christophe christophe is offline
De Paddock Rookie

Beste Dries

ja, je hebt het mis

Sportieve groeten
European Formula Racing
Reply With Quote
Old 06-12-2005, 21:00
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by christophe
Beste Dries

ja, je hebt het mis

Sportieve groeten
European Formula Racing
Ok Christophe, heb daar geen moeite mee, maar hoe gaan jullie dan wel te werk.Misschien kan je zo enkele teams helpen. Je bezetting is compleet,misschien heb je tips voor andere die wel nog met een pak vragen zitten.
Reply With Quote
Old 06-12-2005, 22:00
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Zou het niet kunnen dat "men" net aanstuurt op die verwarring en wrevel? Dat "men" ervoor zorgt dat het plaatje in het ene kampioenschap duidelijk is, terwijl "men" voor een ander kampioenschap minder ijver en goodwill aan de dag legt met het gevolg dat rijders en teams kiezen voor het duidelijke plaatje?

En "men" woont in Brussel, en "men" spreekt Frans.
Reply With Quote
Old 07-12-2005, 10:53
christophe's Avatar
De Paddock Rookie

@ dries

Wij werken niet op de basis van race uren zoals jullie, denk jij dat teams in belcar of fia gt hun budget veranderen omdat er kortere races zouden plaats vinden?

Als er kortere races zijn, dan passen wij onze wagens daar op aan, bijvoorbeeld : andere motor, andere bandensoort, andere type remmen.
Er kan ook op een andere manier geraced worden door de piloot.

Wij stellen ons budget per wagen , per raceklasse vast, dit voorstel is te nemen of te laten door de kandidaat piloot.

@ bart

Ik denk dat onze werkwijze een van de korrekste en profesioneelste is in Belgie, vergeet niet dat wij al sinds 1986 meedraaien in het verhuren van racewagens.

Met Sportieve Groeten
European Formula Racing
Reply With Quote
Old 07-12-2005, 21:11
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

@ Christophe : Dat je per race werkt vind ik zeer aannemelijk ; Je kan idd. een 90 min race met D4 (Ik werk met Pirelli op voortrekkers) Vooraan rijden, 3u met D3 en 4u en langer met D2 . Je kan idd. ook naargelang de raceduur andere blokken en schijven voorzien . Andere motor zie ik ons als amateurteams niet direct inplannen .
Maar wat doe je als je nog niet weet hoeveel races er zullen zijn en je nog niet weet wat een StartNr. gaat kosten ? Zo kan je toch nog geen budget voor een heel seizoen opstellen .
Ik vermoed dat je het ook zal toejuichen dat er eindelijk klaarheid is op vlak van reglement en data : 't zou niet plezant zijn dat anderen eieren voor hun geld kiezen en daar (Btcs) inpikken waar wél zekerheid bestaat op een gevuld deelnemersveld .
Reply With Quote
Old 07-12-2005, 21:30
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

[QUOTE=Jawaddeman]allemaal héééééél negatief hé... ; en euuhhhhhhhh ge zijt hier allemaal altijd maar over het geluid aan't zagen geweest, nu is er eens een oplossing??? ik denk trouwens dat da voor uwen alfa ook niet nadelig is...

Met onze Alfa's (zowel de TS"Challenge" van Serge als onze 2.5V6) hebben we nooit enig probleem met 't geluid gehad . Ik ga wel 't potje verwijderen om nog meer sublieme Alfa V6 sound los te laten maar vermogen levert het niet op . Het geluidsprobleem is er vooral 1 van ex. Belcar auto's waar men eens snel in ZTC het mooi weer mee wil komen maken...

Mijn wens is dat er snel klaarheid over reglement en data komt én dat men geen reglement op maat van Belcar B-teams (met oude wagens van stal en infrastructuur van Belcar toch al op post = 2x kassa) maar naar de wensen van loyale ZTC amateurs maakt die geen Trucks, tenten & mobiele servicekarren hebben .
Men heeft eerst gehandeld, nooit naar de mening v.d. teams, noch piloten gevraagd en wil nu dat eenieder het maar voor lief neemt .
Reply With Quote
Old 07-12-2005, 22:49
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Met onze Alfa's (zowel de TS"Challenge" van Serge als onze 2.5V6) hebben we nooit enig probleem met 't geluid gehad . Ik ga wel 't potje verwijderen om nog meer sublieme Alfa V6 sound los te laten maar vermogen levert het niet op . Het geluidsprobleem is er vooral 1 van ex. Belcar auto's waar men eens snel in ZTC het mooi weer mee wil komen maken...

Mijn wens is dat er snel klaarheid over reglement en data komt én dat men geen reglement op maat van Belcar B-teams (met oude wagens van stal en infrastructuur van Belcar toch al op post = 2x kassa) maar naar de wensen van loyale ZTC amateurs maakt die geen Trucks, tenten & mobiele servicekarren hebben .
Men heeft eerst gehandeld, nooit naar de mening v.d. teams, noch piloten gevraagd en wil nu dat eenieder het maar voor lief neemt .
Reply With Quote
Old 07-12-2005, 23:22
De Paddock Regular

Ik ken alvast 1 team dat met een GT3 super Cup naar de TC komt. Kwestie van direct te weten wat vlees we in de kuip hebben. 105DB, dat kan nog net met een GT3.
993 Golf als zulke wagens aan de start staan krijgen we op zaterdag een warm up voor de Belcar waarin iedereen de Belcar Endurance Series gaat gebruiken om remblokken en schijven in te rijden
Reply With Quote
Old 08-12-2005, 00:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

We lezen in deze thread dan wel dat informatie voor 2006 zeer summier is. Maar zitten we te wachten op een press release in oktober die vol staat met: Indien, zou, als, mits en maar? Kijk, zo'n stukje tekst tikken waar eigenlijk niks in staat kunnen we allemaal. Krijg je in november versie 1.1 van dat verhaal en in december versie 1.2 ...........en als je in januari bij versie 1.3 bent weet je nog niks

Het beleid van Zolder is pas om iets wereldkundig maken wanneer het 100% zeker is. Dat kan af en toe vrij lang duren maar dat wil niet zeggen dat het probleem in Zolder ligt. Lees de reply van Peter Baert maar eens.........althans als ik goed tussen de regels door lees ligt het probleem 80 km in westelijke richting

In tegenstelling tot andere circuits kan ik bij Zolder nog steeds een stijgende tendens noteren...........en van Zandvoort en Spa kan ik dat helaas niet zeggen. Winnaars hebben altijd gelijk, wat niet wil zeggen dat alles perfekt is aan Zolder. Uit goede bron heb ik vernomen dat er in deze thread enkele verbeterpuntjes aan het licht zijn gekomen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-12-2005, 13:32
christophe's Avatar
De Paddock Rookie

@ bugalfa

maak je toch niet druk, als je wat moeite doet en de organisatoren niet het ganse jaar verwijten naar hun hoofd slingert, dan kom je reeds achter wat info.

Het kampioenschap gaat gewoon door, met zeker 6 races, technisch gaat er bijna niets wijzigen, op uitzondering van geluid en misschien wat veiligheids reglementen.Inschrijfgeld zal ongeveer hetzelde zijn.
Bron : mezelf aan de telefoon met de organisatie.

Of je nu een truck of box of tent of karren bezit, wat maakt dat uit?
Of je de data nu al weet, maakt toch niets uit.

Jullie spreken over btcs, is hier al iets van bekend inzake reglement of data?
Ik heb nog niets gezien.

Heb je daar altijd een box? Als je bijbetaald zoals bij de truckraces, dan wel.

Probeer jij maar eens 4 raceseries op twee dagen te organiseren.

Het is onmogelijk om aan iedereen zijn wensen voor 100% te voldoen, elke verandering zal altijd meebrengen dat er op een bepaald vlak zal ingeleverd worden.

In de Belcar veranderd er technisch een hoop, hoor jij iedereen klagen?
En daar zitten evengoed amateur teams met een klein budget.

Met Sportieve Groeten
European Formula Racing
Reply With Quote
Old 08-12-2005, 13:50
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ik heb 21-3 een paar vragen aan Marc Martens gesteld en 20-8 een antwoord gekregen, als ze dezelfde snelheid hanteren... stort ik me niet in't ongewisse en m'n piloten met mij .
Ik wil gewoon 'n stukje zekerheid asap .
Reply With Quote
Old 08-12-2005, 14:05
christophe's Avatar
De Paddock Rookie

Welke zekerheid heb je dan nu voor BTCS?
Reply With Quote
Old 08-12-2005, 14:09
christophe's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Christophe, ik teken voor een jaar bij U en betaal een vooraf afgesproken bedrag. Stel dat we in 2006 maar 20 uur gaan racen ipv 30, betaal jij dan 1/3 van het afgesproken bedrag terug? Contractueel kan je toch niets bepalen als je niet weet in welk concept of aantal uren wedstrijd. Ik ken je contracten, en deze zijn zeer goed, maar je kan er vandaag de dag toch nog geen bedrag opkleven, of heb ik het mis?

Dries
Beste Dries,
wij zijn bij U ook een overeenkomst aangegaan inzake flyers en website over de TouringCup 2005.
Halverwege het seizoen is alles gestopt ( om welke reden dan ook, niet onze zaak), ga jij ons dan ook 50% terugstorten?

Sportieve Groeten
European Formula Racing
Reply With Quote
Old 08-12-2005, 14:18
christophe's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Ik heb 21-3 een paar vragen aan Marc Martens gesteld en 20-8 een antwoord gekregen, als ze dezelfde snelheid hanteren... stort ik me niet in't ongewisse en m'n piloten met mij .
Ik wil gewoon 'n stukje zekerheid asap .
Dan zal er misschien iets mis zijn tussen jullie, als wij naar hem bellen en hij is in gesprek of vergadering, belt hij ons steeds zelf terug binnen het uur.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules