![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
#32
|
||||
|
||||
Beste Dries
ja, je hebt het mis ![]() Sportieve groeten European Formula Racing |
#33
|
|||
|
|||
Quote:
|
#34
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#35
|
||||
|
||||
@ dries
Wij werken niet op de basis van race uren zoals jullie, denk jij dat teams in belcar of fia gt hun budget veranderen omdat er kortere races zouden plaats vinden? Als er kortere races zijn, dan passen wij onze wagens daar op aan, bijvoorbeeld : andere motor, andere bandensoort, andere type remmen. Er kan ook op een andere manier geraced worden door de piloot. Wij stellen ons budget per wagen , per raceklasse vast, dit voorstel is te nemen of te laten door de kandidaat piloot. @ bart Ik denk dat onze werkwijze een van de korrekste en profesioneelste is in Belgie, vergeet niet dat wij al sinds 1986 meedraaien in het verhuren van racewagens. Met Sportieve Groeten European Formula Racing |
#36
|
||||
|
||||
@ Christophe : Dat je per race werkt vind ik zeer aannemelijk ; Je kan idd. een 90 min race met D4 (Ik werk met Pirelli op voortrekkers) Vooraan rijden, 3u met D3 en 4u en langer met D2 . Je kan idd. ook naargelang de raceduur andere blokken en schijven voorzien . Andere motor zie ik ons als amateurteams niet direct inplannen .
Maar wat doe je als je nog niet weet hoeveel races er zullen zijn en je nog niet weet wat een StartNr. gaat kosten ? Zo kan je toch nog geen budget voor een heel seizoen opstellen . Ik vermoed dat je het ook zal toejuichen dat er eindelijk klaarheid is op vlak van reglement en data : 't zou niet plezant zijn dat anderen eieren voor hun geld kiezen en daar (Btcs) inpikken waar wél zekerheid bestaat op een gevuld deelnemersveld . |
#37
|
||||
|
||||
[QUOTE=Jawaddeman]allemaal héééééél negatief hé... ; en euuhhhhhhhh ge zijt hier allemaal altijd maar over het geluid aan't zagen geweest, nu is er eens een oplossing??? ik denk trouwens dat da voor uwen alfa ook niet nadelig is...
Met onze Alfa's (zowel de TS"Challenge" van Serge als onze 2.5V6) hebben we nooit enig probleem met 't geluid gehad . Ik ga wel 't potje verwijderen om nog meer sublieme Alfa V6 sound los te laten maar vermogen levert het niet op . Het geluidsprobleem is er vooral 1 van ex. Belcar auto's waar men eens snel in ZTC het mooi weer mee wil komen maken... Mijn wens is dat er snel klaarheid over reglement en data komt én dat men geen reglement op maat van Belcar B-teams (met oude wagens van stal en infrastructuur van Belcar toch al op post = 2x kassa) maar naar de wensen van loyale ZTC amateurs maakt die geen Trucks, tenten & mobiele servicekarren hebben . Men heeft eerst gehandeld, nooit naar de mening v.d. teams, noch piloten gevraagd en wil nu dat eenieder het maar voor lief neemt . |
#38
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
#39
|
|||
|
|||
Ik ken alvast 1 team dat met een GT3 super Cup naar de TC komt. Kwestie van direct te weten wat vlees we in de kuip hebben. 105DB, dat kan nog net met een GT3.
![]() ![]() ![]() |
#40
|
||||
|
||||
We lezen in deze thread dan wel dat informatie voor 2006 zeer summier is. Maar zitten we te wachten op een press release in oktober die vol staat met: Indien, zou, als, mits en maar? Kijk, zo'n stukje tekst tikken waar eigenlijk niks in staat kunnen we allemaal. Krijg je in november versie 1.1 van dat verhaal en in december versie 1.2 ...........en als je in januari bij versie 1.3 bent weet je nog niks
![]() Het beleid van Zolder is pas om iets wereldkundig maken wanneer het 100% zeker is. Dat kan af en toe vrij lang duren maar dat wil niet zeggen dat het probleem in Zolder ligt. Lees de reply van Peter Baert maar eens.........althans als ik goed tussen de regels door lees ligt het probleem 80 km in westelijke richting ![]() In tegenstelling tot andere circuits kan ik bij Zolder nog steeds een stijgende tendens noteren...........en van Zandvoort en Spa kan ik dat helaas niet zeggen. Winnaars hebben altijd gelijk, wat niet wil zeggen dat alles perfekt is aan Zolder. Uit goede bron heb ik vernomen dat er in deze thread enkele verbeterpuntjes aan het licht zijn gekomen ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#41
|
||||
|
||||
@ bugalfa
maak je toch niet druk, als je wat moeite doet en de organisatoren niet het ganse jaar verwijten naar hun hoofd slingert, dan kom je reeds achter wat info. Het kampioenschap gaat gewoon door, met zeker 6 races, technisch gaat er bijna niets wijzigen, op uitzondering van geluid en misschien wat veiligheids reglementen.Inschrijfgeld zal ongeveer hetzelde zijn. Bron : mezelf aan de telefoon met de organisatie. Of je nu een truck of box of tent of karren bezit, wat maakt dat uit? Of je de data nu al weet, maakt toch niets uit. Jullie spreken over btcs, is hier al iets van bekend inzake reglement of data? Ik heb nog niets gezien. Heb je daar altijd een box? Als je bijbetaald zoals bij de truckraces, dan wel. Probeer jij maar eens 4 raceseries op twee dagen te organiseren. Het is onmogelijk om aan iedereen zijn wensen voor 100% te voldoen, elke verandering zal altijd meebrengen dat er op een bepaald vlak zal ingeleverd worden. In de Belcar veranderd er technisch een hoop, hoor jij iedereen klagen? En daar zitten evengoed amateur teams met een klein budget. Met Sportieve Groeten European Formula Racing |
#42
|
||||
|
||||
Ik heb 21-3 een paar vragen aan Marc Martens gesteld en 20-8 een antwoord gekregen, als ze dezelfde snelheid hanteren... stort ik me niet in't ongewisse en m'n piloten met mij .
Ik wil gewoon 'n stukje zekerheid asap . |
#43
|
||||
|
||||
Welke zekerheid heb je dan nu voor BTCS?
|
#44
|
||||
|
||||
Quote:
wij zijn bij U ook een overeenkomst aangegaan inzake flyers en website over de TouringCup 2005. Halverwege het seizoen is alles gestopt ( om welke reden dan ook, niet onze zaak), ga jij ons dan ook 50% terugstorten? ![]() Sportieve Groeten European Formula Racing |
#45
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|