![]() |
|
|
||||
|
||||
De beruchte zigzag-baan van zichemzussenbolder, kende da circuit nie
![]()
|
||||
|
||||
Mark checkt eens uw mailbox ik heb uw signature een beetje aangepast...
|
||||
|
||||
Crap, minne Lambo is gaan vliegen... Ligt blijkbaar aan de site van waar ik hem gehaald heb. Maar kga toch ne keer kijken voor nen anderen, kwas hem toch wa beu
|
|
||||
|
||||
Zeg Mark vond je die sign die ik voor je had gemod zo lelijk... ?
Oordelen jullie eens ![]()
|
||||
|
||||
bwa slecht is het niet, mor kvin den overgang tussen de 2 ewa bruusk.
airco
|
||||
|
||||
nee ik vind hem niet lelijk, alleen ik kijk niet graag naar mijn eigen kop. Kijk als ik nu een lekker blond wijf was geweest, dan was het een heel ander verhaal
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dat van dat lekker blond wijf kan uiteraard geregeld worden hé
|
||||
|
||||
noooo
not again that lammens-story
|
|||
|
|||
Quote:
Zoveel gepalaverd over hoe en wat met die signatuurkes, en waar zijn ze nu?????? ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb dus aan Marshal's eisen voldaan denk ik, ik heb er nu een echte Hollandse vamp opgezet, ge moet maar ne keer naar boven gaan kijken....
Oja het schoonheidsideaal was in 1890 ietsje anders dan nu... ![]()
|
||||
|
||||
ik zie alleen kruisjes........... zal wel een tante mien met hoofdkap wezen
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wa vinde van mijne nieuwe sign ?
zelf rap in een gestoken Is hij ok ?
|
||||
|
||||
ok,
voldoet aan de vereisten, Bovendien vind ik ze wel knap gemaakt
|
||||
|
||||
Volgens mij voldoet iedereen zijn sig nu aan de afmetingen.
Er waren er 2 die nog te groot waren, maar die heb ik zonet zelf even aangepast. Onthou dat deze regels ook van tel blijven na deze grote kuis. airco
|
|