De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 21-04-2006, 17:16
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
De AD-Sport Viper ziet er inderdaad zéér fraai uit!
Quote:
Originally Posted by smiley
maar ik denk eerder dat hij bij het groepje om de 3de plaats moet aansluiten..
Jep meer dan waarschijnlijk zal de Viper voor de 3de plaats strijden. Maar denk wel dat dat ook het doel is van AD-Sport, om zoveel mogelijk voor die podiumplek te kunnen rijden. Word dan wel intresant dat groepje voor de 3de plaats... AD Viper vs PSI GT2-R vs Eurotech LM600
Voor mij mag het de Viper zijn die 3de word
Reply With Quote
  #32  
Old 21-04-2006, 18:12
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Angry

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Voor mij mag het de Viper zijn die 3de word
wordt

J
Reply With Quote
  #33  
Old 21-04-2006, 22:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Uit welk land komt Albert Vanierschot? Iemand een idee onder welke vlag hij dit keer zijn rondjes gaat rijden. Het vlaggetje op de Viper herken ik niet 1, 2, 3.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #34  
Old 21-04-2006, 22:38
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Mark
Uit welk land komt Albert Vanierschot? Iemand een idee onder welke vlag hij dit keer zijn rondjes gaat rijden. Het vlaggetje op de Viper herken ik niet 1, 2, 3.
Ik heb dat ook opgemerkt, maar ik weet nog niet van welk land die vlag is. Misschien van Senegal? Albert heeft toch iets met Dakar.

Last edited by Baron; 21-04-2006 at 22:45.
Reply With Quote
  #35  
Old 21-04-2006, 22:50
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Eventjes opgezocht in een encyclopedie. Het is inderdaad de vlag van Senegal die op de Viper voor Albert Vanierschot zijn naam staat.
Rijdt de Bèrre dit jaar met een Senegalese licentie?
Reply With Quote
  #36  
Old 21-04-2006, 23:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Baron
Het is inderdaad de vlag van Senegal die op de Viper voor Albert Vanierschot zijn naam staat.
Rijdt de Bèrre dit jaar met een Senegalese licentie?
Dan ziet ie wel wat witjes en bleek uit
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #37  
Old 22-04-2006, 08:17
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
inderdaad hij rijdt met de Senegaleense licentie, en ik denk als ze hier zoveel blijven vragen voor een licentie dat er in de toekomst misschien wel meerdere zo eentje gaan nemen...
Begin mei rijdt hij ook altijd de 6uur van Dakar.
Reply With Quote
  #38  
Old 22-04-2006, 15:25
SoLiD SoLiD is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 15
nu zie ik het ook pas duidelijk, ik zag op mijn foto's ook dat het een raar kleurtje had, ik dacht eerst dat de foto een rare kleur weergaf, want het leek een beetje een italiaanse vlag te zijn, maar de kleuren waren ongeveer dezelfde als de belgische .... nuja het was gewoon een andere vlag lekker

voor nog wat adsport viper foto's, http://solid.xoompages.com
Reply With Quote
  #39  
Old 22-04-2006, 17:39
Coast Racing's Avatar
Coast Racing Coast Racing is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 11
Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Als ze maar al te graag op het podium staan dan zouden ze m.i. veel professioneler met hun sport moeten bezig zijn.

Vorig jaar kon de Viper het podium halen en dan haalde Kumpen en Longin wel alles uit de kast met die wagen (Longin en Kumpen als top belcar piloten zijnde kunnen dit) maar ik betwijfel het ten zeerste of de Broers Wauters in het rijtje 'top piloten in de Belcar' mogen geplaatst worden en aldus de Viper naar een podium kunnen sturen.

Als je met een porsche bi turbo de vijfde chrono neerzet op een circuit als Spa waar er wel wat ballen nodig zijn om hard te gaan ,dan mag je tussen de top piloten van de Belcar staan !!

Vind ik toch ,als piloot zijnde !
Reply With Quote
  #40  
Old 22-04-2006, 19:28
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Als ze maar al te graag op het podium staan dan zouden ze m.i. veel professioneler met hun sport moeten bezig zijn.

Vorig jaar kon de Viper het podium halen en dan haalde Kumpen en Longin wel alles uit de kast met die wagen (Longin en Kumpen als top belcar piloten zijnde kunnen dit) maar ik betwijfel het ten zeerste of de Broers Wauters in het rijtje 'top piloten in de Belcar' mogen geplaatst worden en aldus de Viper naar een podium kunnen sturen.
Ik weet niet of je onlangs de Belcar endurance wedstrijd in francorchamps gezien hebt, het eerste uur slaagde Longin er zelfs niet in Patrick Schreurs van ver te volgen... Ik kan je zeggen, Patrick zegt mezelf dat de broers Wauters nog sneller als hem zelf zijn!!!
Heb donderdag de tijden gemeten enKoen draaide regelmatig in 1m33, hetgeen voor een eerste test denk ik zeker niet slecht is... (inclusief de 1 à 2 seconde dat het circuit sneller zou zijn).

grts
Reply With Quote
  #41  
Old 23-04-2006, 00:03
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
Heb donderdag de tijden gemeten enKoen draaide regelmatig in 1m33, hetgeen voor een eerste test denk ik zeker niet slecht is... (inclusief de 1 à 2 seconde dat het circuit sneller zou zijn).
Een 1.33 als crono voor de 1ste zeg maar 'roll out' voor Wauters in de Viper, dat klinkt vind ik ook 'héél' goed... Daar kunnen tegen de kwalificatie in de Home Race wel nog een 3tal seconden af zou ik zeggen... Snelste crono van GLPK op Zolder was geloof ik een 1:30.989 en dus zoals men zegt zou het nu nog sneller kunnen door verbouwing van het circuit...
Ik wens de Wauters alvast véél podiumplaatsten toe, en ja ik spreek over de rechtse ... jep de 3de dus
Reply With Quote
  #42  
Old 23-04-2006, 00:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
Begin mei rijdt hij ook altijd de 6uur van Dakar.
Hou ons op de hoogte over deze expeditie

Een (FIA)licentie uit Senegal waarmee je exact dezelfde wedstrijden kunt rijden als een reguliere RACB licentie? Als ik alles goed begrijp kost zoiets 1/10 t.o.v. een licentie uit noordelijk Europa. Knappe kop die mij het verschil van 9/10 kan uitleggen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #43  
Old 23-04-2006, 11:36
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Snelste crono van GLPK op Zolder was geloof ik een 1:30.98
Bij belcar masters 2004 hebben ze zelfs eens onder de 1.30 gereden samen met de SRT-Corvette en de Hart-viper. Maar de precieze tijd moet jullie nog schuldig blijven...

Greets, Dr. Jozz
__________________
Reply With Quote
  #44  
Old 23-04-2006, 12:45
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Op vrachtwagens zie je toch ook dikwijls een buitenlandse rijder rijden, waarom dan niet op een Viper ?
Reply With Quote
  #45  
Old 24-04-2006, 17:05
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Begijnendijk
Posts: 190
Quote:
Originally Posted by Pinzie
Op vrachtwagens zie je toch ook dikwijls een buitenlandse rijder rijden, waarom dan niet op een Viper ?
Tja, het motorblok is dan ook afgeleid van een vrachtwagen
__________________
The fastest way from A to B is come and ride with me ;-)

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.