![]() |
|
|
||||
|
||||
http://binnenland.vlaanderen.be/verk...lieren/A95.doc
attest bij de uw huisarts gaan halen... en meegeven aan een familielid
|
||||
|
||||
Quote:
hoe ziek moet een mens zijn om hiervan gebruik te kunnen maken? |
|
|||
|
|||
gewoon depri van al deze scheisserei zal wel genoeg zijn zekers.
en met een depressie mag je ook buiten ![]() |
|
|||
|
|||
zoooooo, da's nuttig !
![]() Daar ben je echt vet mee ! "je kan kiezen tussen 08.00 en 16.00" dus kiezen voor of na : hebben ze bij CZ al eens ooit hun eigen planning gelezen ? ![]() Of teams als WERKGEVER ; de teams met vrijwilligers , teams zonder statuut, piloten zonder team tellen weerom niet mee ! ![]() Goed, toch maar proberen : heeft er iemand de contact gegevens van Bert Anciaux ?Ik snap echt niet hoe ze die datum hebben kunnen prikken , het is toch niet van gisteren dat die verkiezingen aangekondigd zijn ? ziektebriefje : Mag ik dat dan aftrekken van het inschrijvingsgeld ? |
|
|||
|
|||
Nog Een Idee ?
Misschien nog een oplossing ?
Kent er niemand een reisbureau dat misschien zo sympathiek is een aantal "fake" reservatiebewijzen uit te schrijven ? ![]() Dat zou meteen een basis geven om een volmacht te mogen geven . Of via J.M.Dedecker ? Dit is toch echt een kolfje naar zijn hand ! En nog even terzijde : wat zijn eigenlijk de mogelijke sancties als je NIET gaat kiezen ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ikzelf heb ook een probleem die dag (racen in frankrijk)
Momenteel heen en weer aan het mailen met de dienst bevolking van mijn gemeente om een oplossing te vinden. Keep you informed! |
|
||||
|
||||
Quote:
toch geen probleem? Je zit in het buitenland.
|
|||
|
|||
Toch Even Zeker Weten
Wie weet er EXACT wat het kan kosten als je NIET gaat stemmen?
Ik hoor enerzijds 25-50 euro, anderen beweren tot 2500 € ![]() |
|
||||
|
||||
Iemand uit m'n familie stemt al heel zijn leven niet. Hij heeft er nog nooit iets van gehoord en heeft dus ook nog nooit iets moeten betalen...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Hier is 't nog leuker, heb briefke in mijn bus gekregen da'k bijzitter mag gaan spelen van 8 tot 16h tijdens de verkiezingen. Ben is benieuwd of ik daar onderuit kan raken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ha Belle, da's toch normaal...dan moeten die ook eens een dagje werken
![]() ![]() Quote" Bij een eerste niet gewettigde onthouding : berisping of een geldboete van 5 tot 10 euro. * Bij herhaling : 10 tot 25 euro geldboete . Vervangende gevangenisstraf wordt niet uitgesproken. * Als u tenminste vier keer binnen de 15 jaar niet aan de stemplicht voldoet: - 10 jaar schrapping van de kiezerslijsten - gedurende die periode geen benoeming, bevordering of onderscheiding kunnen krijgen van een openbare overheid. " Unquote Als ik dan de logica van die boetens goed begrijp is de beste manier om van dat hele stemverhaal af te komen gewoon niet gaan (en 4 keer de boete betalen....). Dan ben je minimaal voor 25 jaar gerust aangezien je dan toch niet meer MAG komen.... Alsof 70% van de belgen zich daartoe geroepen voelt.. Maar .....intussen gaan we nog steeds niet naar Spa.... Last edited by fordje; 18-09-2006 at 19:16. |
|
||||
|
||||
Onderwijs zeker niet onderschatten Fordje
![]()
|
|