![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wat is de exacte nieuwe mini recordtijd nu?Ik wist ni da ge mensenschuw waart of was de trap anar het podium te steil
![]()
|
|||
|
|||
1.49.356 denk ik.
Trap was niet te steil, maar ik wist niet dat er podium was voor klasse 4B. Was trouwens niet in de stemming, wij hadden klasse 4 moeten winnen, zo simpel is dat. Een uur gevochten met de Clio van Sevranckx, en deze is niet sneller dan de Mini. 2 minpuntjes van de Mini: geen sequentiële bak waardoor je enkele tienden laat liggen na een trage bocht bij het opschakelen, en het verbruik. Voor de rest lag de Mini prima en heb ik altijd kunnen pushen en aanvallen. Voor de laatste 90 minuten diende ik een gat dicht te rijden van 6 ronden. In de veronderstelling dat zij nog dienden te tanken, en dat ik 3 ronden kon inhalen op basis van de rondetijden was het mogelijk. Bleek dat zij niet hoefden te tanken waarbij ik 15 minuten voor het einde met de voet van het gas gegaan ben. Zonder enige fout mijn beste koers ooit, heb eigenlijk eens zonder teamorders mogen laten zien wat ik waard was, en dat deed deugd. |
|
||||
|
||||
defecte achterbrug met opgave op het circuit tot gevolg
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik ging niet achter de Clio van Sevranckx of Van den Broeck maar achter de Honda die op dat moment 3de hing in klasse 4.
Aan alle baanposten: bedankt voor het afgelopen seizoen. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de uitloopronde ![]() ![]() Last edited by Chauffeur; 12-11-2006 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Waren overigens leuke duels met de Hoppa-Clio ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Aan diegene die eraan twijfelen. Ik heb dus wel degelijk iets anders gehoord en nog wel uit zeer betrouwbare bron. Dus er staan geen leugens.
Als die verwonding dan achteraf meer blijk mee te vallen ja dat gebeurd.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Op 26 november ben ik weer Co tijdens de rallysprint op Zolder met een Renault R5. Kan dat met de MINI? Anders zou ik wel eens durven ...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Awel ik vertrek morgen terug naar huis (España). Ik kom even terug begin december voor de Belcar-party te Spa en eventueel de ERAN wedstrijd op 3 december. Vraag het aan Tom, het transport en de service kunnen de andere A+ mensen ook wel doen.
|
|
||||
|
||||
@ Chauffeur: Jammer dat ik de uitloopronde gemist heb. Wel mooie strepe na gelaten op t rechte stuk aan de finish.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Op hun website staat dat ze tijdens de race de motor hebben vervangen. Mag dat wel tijdens een race ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|