De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 03-12-2006, 14:46
Roel Roel is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2002
Location: TURNHOUT
Posts: 162
moet spijtig genoeg ook verstek laten gaan, lig met hoge koorts en mijn bed
Reply With Quote
  #32  
Old 03-12-2006, 15:10
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Als ik het eventjes samenvat, gaan volgende mensen maandag nog mee:
  1. Sennake
  2. AJ (op eigen vervoer)
  3. Sledge
  4. Riet (vanuit Turnhout)
  5. Johan
  6. Dominique
Conclusie : als Dominique zijn 407SW ter beschikking stelt, kunnen we allemaal samen in 1 auto. Da's een pak gezelliger natuurlijk dan met 2 auto's...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #33  
Old 03-12-2006, 15:18
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Mischien in het vervolg sponsoring aan Peugeot vragen. Dit is geloof ik al de 3de keer op rij dat er een SW zou instaan voor het vervoer
__________________
Reply With Quote
  #34  
Old 03-12-2006, 15:22
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by sledge View Post
Mischien in het vervolg sponsoring aan Peugeot vragen. Dit is geloof ik al de 3de keer op rij dat er een SW zou instaan voor het vervoer
De vraag is alleen nog: zal het 307SW of een 407SW worden?
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #35  
Old 03-12-2006, 15:24
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Conclusie : als Dominique zijn 407SW ter beschikking stelt, kunnen we allemaal samen in 1 auto. Da's een pak gezelliger natuurlijk dan met 2 auto's...
Geen probleem jong, ik zal hem straks volgooien.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #36  
Old 04-12-2006, 22:22
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by Jimbo View Post
Zouden jullie voor mij kunnen uitkijken naar een Bburago Kit (wat anders ?) in 1/18, serienummer 70045, van de Giugiaro Prima Speedster (zie hier)?

Dit is de enige die ik nog niet heb, ...
Jimbo: ik heb hem. Ik zal hem meebrengen op de eerstvolgende meeting in de Paddock.
Tot dan!
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #37  
Old 05-12-2006, 12:43
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
En? Was het een beetje de moeite? Ik ga donderdag zelf, vandaar...
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote
  #38  
Old 05-12-2006, 13:46
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2004
Location: Meerhout
Posts: 66
Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Jimbo: ik heb hem. Ik zal hem meebrengen op de eerstvolgende meeting in de Paddock.
Tot dan!
Kijk, dat is nu nog eens ne Sinterklaaskado se! Ik had er echt niet op gerekend om die kit nog te vinden.

Bedankt Dominique. Normaliter zou ik de 15de in Zolder moeten geraken.

Jimbo.
__________________
"In China, there are so many Wings and Wongs, that we are afraid somebody might wing the wong number" - uit een klachtenboek
Reply With Quote
  #39  
Old 05-12-2006, 21:37
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
En? Was het een beetje de moeite? Ik ga donderdag zelf, vandaar...
't was weer de moeite hoor, tenminste in groep.
Indien ik er alleen zou geweest zijn, zou ik op een uurtje of 3-4 al weer buiten zijn, omdat er opnieuw veel tuning was.
In groep daarintegen valt er zelfs op de meest hardnekkige tuninghal wat te zien/lachen.
Zonder problemen daar geraakt, en nog opvallender, zonder problemen de weg teruggevonden. We stonden dan ook in een recordtijd opnieuw in Sevenum
Kwestie van modellekes kopen was er dit jaar niet veel te vinden. Keuze in overloed, maar ik heb in feite het meeste al wat ik wil. Al heb ik wel een goeie zaak gedaan door een mp4/9 aan €20 te vinden
Guy heeft een 917 boek gekocht, dat hij voor 0.9€ goedkoper heeft gevonden dankzij een nogal geirriteerde verkoper.
Het middagmaal bestond nu eens niet uit een snitzel, maar uit Chinees eten. En als goede Belgen hebben we dat Chinees diensterje natuurlijk geholpen met afruimen. Alleen liep dat wel even mis toen die plateauhouder niet wou meerwerken
Maar waar we natuurlijk voor gingen waren de wagens. Veel mooie Le Mans wagens gezien, waar we natuurlijk als één van de eersten die hal kwamen binnengewandeld. Ook een mooie verassing was de aanwezigheid van alle F1 boldides, op uitzondering van de williams en Torro Rosso na.
Ook veel vrouwelijk schoon gezien, maar geen gebodypainte madammen gezien deze keer helaas. Tenminste niet zo uitgebreid gebodypaint tenminste, maar "less is more" zeggen ze.
En Guy wou natuurlijk weer met de Osram dames op de foto, wat je natuurlijk hieronder kunt zien, zoals gevraagd

En dan op de teruggweg op de radio gehoord van werken in Kennedytunnel. Maar eer we daar waren, werden we nog op zwaar regenweer getrakteerd. Toen Dominique de ring van Antwerpen verlier reed ik er vlak achter. Van daar kon het max 1500m geweest zijn, tot de Kennedytunnel, maar over die 1500 heb ik wel 45 minuten gedaan. Da's nu al de 2de keer op rij dat ik niet vlot thuisgeraak, hopelijk wordt dat geen nieuwe gewoonte
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_5533.jpg
Views:	171
Size:	298.6 KB
ID:	3942  
__________________
Reply With Quote
  #40  
Old 05-12-2006, 23:24
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by sledge View Post
Zonder problemen daar geraakt, en nog opvallender, zonder problemen de weg teruggevonden. We stonden dan ook in een recordtijd opnieuw in Sevenum
Ja, het is ooit anders geweest

Quote:
Originally Posted by sledge View Post
Guy heeft een 917 boek gekocht, dat hij voor 0.9€ goedkoper heeft gevonden dankzij een nogal geirriteerde verkoper.
Voor mij onbegrijpelijk. Ik heb nog nooit zo een vriendelijke meneer geweten die toen ik het boek stond te doorbladeren mij zelfs heel rustig kwam vertellen dat het een beperkte oplage was, splinternieuwe uitgave, niet lang meer verkrijgbaar, ...
En daar heeft Guy ambras mee.

Quote:
Originally Posted by sledge View Post
Het middagmaal bestond nu eens niet uit een snitzel, maar uit Chinees eten. En als goede Belgen hebben we dat Chinees diensterje natuurlijk geholpen met afruimen. Alleen liep dat wel even mis toen die plateauhouder niet wou meerwerken
Waarschijnlijk moeten we daar volgend jaar ons gezicht niet meer laten zien op gevaar af van een paar rare Oosterse lappen tegen ons oren ...

Quote:
Originally Posted by sledge View Post
Toen Dominique de ring van Antwerpen verlier reed ik er vlak achter. Van daar kon het max 1500m geweest zijn, tot de Kennedytunnel, maar over die 1500 heb ik wel 45 minuten gedaan. Da's nu al de 2de keer op rij dat ik niet vlot thuisgeraak, hopelijk wordt dat geen nieuwe gewoonte
da's inderdaad niet zo positief. Waarschijnlijk was ik allang thuis voordat gij door de Kennedytunnel zijt geraakt.
Het is ook altijd iets op die ring rond Antwerpen ...
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #41  
Old 05-12-2006, 23:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by sledge View Post
En Guy wou natuurlijk weer met de Osram dames op de foto, wat je natuurlijk hieronder kunt zien, zoals gevraagd
Gaven die licht toen ze de energie van Guy merkten?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #42  
Old 06-12-2006, 00:03
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Gaven die licht toen ze de energie van Guy merkten?
De lampjes of de madammen?

Die lampjes gaven al licht, maar die madammen vonden het schijnbaar wel plezant
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.