![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Naast Audi nog iemand die wil scoren over de rug van Schumachers afscheid. Schumacher in DTM, NASCAR, Le Mans of ieder ander professioneel kampioenschap? Ik geloof er niks van, Schumacher gaat gewoon rentenieren en af en toe wat test of PR werk doen voor Ferrari.
Last edited by FIRE; 26-10-2006 at 20:33. |
|
||||
|
||||
Meneer Schumacher is een oude zeur geworden, hij bekritiseerd dingen die hij zelf nog niet geprobeerd heeft.
Quote:
|
||||
|
||||
Oud nieuws, dit bericht is naar aanleiding van de test die Yates hem heeft aangeboden om een keer een NASCAR uit te proberen.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Inderdaad, wat zou Schumi moeten gaan doen in Nascar? Da's een kampioenschap waar geknokt wordt voor iedere centimeter en waar de winnaar niet door middel van een contract wordt geregeld. Schumi kan daar dus niks gaan doen, behalve afgaan als een gieter. Hij zit nu op zijnen berg in Zwitserland, laat hem daar nu zitten. En als hij eraf komt, mag hij in rode shelters nog wat gaan zitten neuzelen. Meer hoeft dat voor mij niet meer te zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
Michael Schumacher, voor al uw pr-feestjes en partijen
![]() |
|
|||
|
|||
als ik schumi was zou ik dit toch overwegen. Het is een unieke ervaring.
Hij zou zich toch amuseren denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je, geworden? Ah neen, je bedoelt OUDE zeur geworden. Da's juist ja
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|