![]() |
|
|
|||
|
|||
Team Charly rijdt met Brinkmann/Jakobs in de BTCS. En dit om reden dat Jakobs met Beliën de BEC rijdt.
|
|
||||
|
||||
en al die mensen maar klagen dat SRO zo lang wacht met te berichten, denk dat het bij de VAS en circuit-zolder overgenomen is... Waar blijven die startlijsten, er is ten eerste toch al een pré-keuring geweest en ten tweede je gaat me niet wijs maken dat de meeste al niet ingeschreven zouden zijn...
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Klopt als een bus Mark.
|
|
||||
|
||||
Iemand al foto's van de trainingsdag vandaag?
racegreetz
|
||||
|
||||
Weet niet wie de eerste stint reed op de zwarte Mini maar 2.30 is echt verschrikkelijk traag. Zelfs bij het gevaarlijke af..........toch enkele gevalletjes gezien waarbij het net goed ging. Dat geluk blijft niet voortduren
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het heeft inderdaad enkele gevaarlijke situaties opgeleverd. Ook qua 'lijnen rijden' waren er vele opmerkingen van de andere deelnemers. E.e.a. zelf gezien en veel opgevangen van de BEC-rijders in de pitlane... |
|
|||
|
|||
Ik denk dat zelfs de interventiewagens die de eerste ronde volgen hebben moeten inhouden om de zwarte Mini niet in te halen, reed ongelooflijk traag.
|
|
||||
|
||||
Die zwarte Mini was een rijdende chicane. Een gevaar op het circuit. Na de nieuwe chicane ging ze altijd van de ideale lijn af om de snelere deelnemers door te laten. Moet je normaal gezien niet OP de lijn blijven in plaats van er af te gaan ?
|
|
|||
|
|||
Voor de rest wel een eerste spannende wedstrijd gezien in BEC. Er werd razend snel gereden...
C U |
|
|||
|
|||
Inderdaad, ik moet zeggen dat de BEC een niveau hoger gegaan is. De ganse race kon me echt wel goed bekoren.
|
|||
|
|||
De mooiste race in jaren die ik gezien en meegemaakt heb.
De eerste wedstrijdhelft was gewoon subliem. De tweede wedstrijd helft was Gunther Raus gewoon subliem. Zijn remonte van de 11de plaats naar het podium was van bijzondere klasse en dat met een gehavende wagen. Een snelste tijd in de wedstrijd die een halve seconde sneller was dan de snelste kwaliftijd en bijna een hele seconde sneller dan de tweede snelste tijd in de race. Zonder de stop and go hadden we Pro Speed het vuur nog aan de schenen kunnen leggen. Beloofd voor de volgende races. Het wordt hard werken tot werken tot de volgende race maar we zullen er staan. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|