De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 07-05-2007, 15:10
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by gregske v View Post
kan iemand mij helpen aan 2 vrijkaarten?
50% Gaat. Voor niks is moeilijk.
Old 09-05-2007, 18:13
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Op de site van Zolder kon je in voorverkoop tickets kopen. 1 kopen +1 gratis en 2 kopen +2 gratis. Maar het staat niet meer op de vernieuwde site.

Ikd acht we sturen dan maar is een mailtje richting Cz voor wat uitleg. 72 uren later nog steeds noppes.

Reply With Quote
Old 09-05-2007, 18:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Ikd acht we sturen dan maar is een mailtje richting Cz voor wat uitleg. 72 uren later nog steeds noppes.
Anno 2007 hebben ze op CZ nog steeds hun zaakjes niet voor elkaar m.b.t. emailtjes van KLANTEN!. Lijkt me een uitdaging voor de nieuwe directeur
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-05-2007, 23:46
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie

Aan de andere kant, als ze iedereen gratis laten binnen komen hebben ze nog geen inkomsten hé
Reply With Quote
Old 14-05-2007, 07:28
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de BEC tijdens de Truck GP.

Batterijen opladen, het goede nieuws verwerken dat Traxx komt met de Clio voor Bart VDB en Chris Voet...
Reply With Quote
Old 14-05-2007, 09:41
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de BEC tijdens de Truck GP.

Batterijen opladen, het goede nieuws verwerken dat Traxx komt met de Clio voor Bart VDB en Chris Voet...
Klopt. De ene verwerkt het goede nieuws (en da's positief), de andere verwerkt de klapper. Traxx Racing heeft letterlijk en figuurlijk een zware klapper gekregen in Dijon. De TV beelden die ondertussen uitgezonden werden tonen duidelijk dat Bart Van den Broeck, piloot van de Traxx Alfa 147GTA #62, deed wat (nog maar eens) tijdens een briefing duidelijk werd gemaakt: de rijder die ingehaald wordt, die blijft op de ideale lijn, en vervolgt deze ook. De snellere rijder moet zich aanpassen. Niettegenstaande de BTCS briefings zowel in FR als NL gegeven worden (met achteraf nog een extra inspanning voor de UK mensen), blijft het geheel voor sommige personen 'onverstaanbaar'...

Enfin, tussen 'kunnen verstaan' en 'willen verstaan' is het gat groot, zelfs als het door je buurman uitgelegd wordt... En blijkbaar vindt een enkeling het dan nog steeds normaal dat je, ook al racet hij zelf compleet naast het circuit, het woord 'aanpassen' in de mond neemt . Over 'jeugdig enthousiasme' kan men niet echt spreken voor die kerel

Wat Traxx Racing betreft: na enig onderling overleg werd besloten om aan de BEC (in het kader van de Truck GP) deel te nemen met de Renault Clio 2.0 RS. Wat het vervolg van het seizoen betreft: jullie worden op de hoogte gehouden, zowel qua BEC als BTCS...

@Thomas: scherp je potlood maar... Ook vóór de BEC heb je nog wel wat te doen, ergens in Brussel

Last edited by Dries DS; 14-05-2007 at 09:45.
Reply With Quote
Old 14-05-2007, 17:28
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
@Thomas: scherp je potlood maar... Ook vóór de BEC heb je nog wel wat te doen, ergens in Brussel
Hmmm, klinkt goed. Maar niet vergeten dat ik pas vanaf zaterdag morgen vrij ben hé.

Ben verplicht om mee naar de Ardennen te gaan van woensdag tot vrijdag normaal ook 't weekend maar heb me daar al uitgepraat.

Mvg...
Reply With Quote
Old 19-05-2007, 20:39
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
aardig deelnemersveld dit weekend. Hopelijk morgen weer zo'n leuke race als de vorige.

Reply With Quote
Old 20-05-2007, 11:42
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie

Pffff, ik zit hier thuis terwijl nu de BEC aan het rijden is.
Godverdomme ik had toch moeten gaan hé !

Ach, ik zal me maar troosten met het feit dat ik nog veel werk heb, hoewel dat dat minder leuk is
(en dat het straks DTM op ARD is)
Reply With Quote
Old 20-05-2007, 19:27
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Ben gaan kijken naar de bec. Was verrast door de bmw nummer 23. Weet iemand wat daar vanvoor van motor inligt. Klinkt als een v8 maar moeilijk geloven dat het eentje is. Voor de rest jammer dat de ultima uitviel
Old 20-05-2007, 20:07
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Ik ken er weinig van maar volgens mij is het wel degelijk een V8...

Last edited by Jakke.be; 20-05-2007 at 20:09.
Reply With Quote
Old 20-05-2007, 20:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ben gaan kijken naar de bec. Was verrast door de bmw nummer 23. Weet iemand wat daar vanvoor van motor inligt. Klinkt als een v8 maar moeilijk geloven dat het eentje is. Voor de rest jammer dat de ultima uitviel
De wagen van Belien hebben we al heel wat jaartjes mogen aanschouwen in de Belcar als een van de solide TA-deelnemers.

Overigens aangenaam verrast door het aantal deelnemers, 60 deelnemers ! Like the good old days
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 20-05-2007 at 20:25.
Reply With Quote
Old 20-05-2007, 20:44
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
De wagen van Belien hebben we al heel wat jaartjes mogen aanschouwen in de Belcar als een van de solide TA-deelnemers.

Overigens aangenaam verrast door het aantal deelnemers, 60 deelnemers ! Like the good old days
Heb er toen niet veel naar gekeken. Viel mijnietop tot vandaag . Hij doet mij denken aan de gs bmw die vorig jaar nog meereed in de belcar. Een echt dikke racewagen met een zalige v8. Zo zie ik ze graag rijden.
Old 20-05-2007, 20:52
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Die 60, da's dus wel inclusief de wagens uit de GDC hé Mark , en die maakten zowat 40% van het deelnemersveld uit .
Reply With Quote
Old 20-05-2007, 21:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Die 60, da's dus wel inclusief de wagens uit de GDC hé Mark , en die maakten zowat 40% van het deelnemersveld uit .
Dat CZ dan maar de BEC gaat uitbesteden aan de GDC
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules