![]() |
|
|
||||
|
||||
50% Gaat. Voor niks is moeilijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ikd acht we sturen dan maar is een mailtje richting Cz voor wat uitleg. 72 uren later nog steeds noppes.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Aan de andere kant, als ze iedereen gratis laten binnen komen hebben ze nog geen inkomsten hé
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen voor de BEC tijdens de Truck GP.
Batterijen opladen, het goede nieuws verwerken dat Traxx komt met de Clio voor Bart VDB en Chris Voet... |
|
||||
|
||||
Quote:
Enfin, tussen 'kunnen verstaan' en 'willen verstaan' is het gat groot, zelfs als het door je buurman uitgelegd wordt... En blijkbaar vindt een enkeling het dan nog steeds normaal dat je, ook al racet hij zelf compleet naast het circuit, het woord 'aanpassen' in de mond neemt ![]() ![]() Wat Traxx Racing betreft: na enig onderling overleg werd besloten om aan de BEC (in het kader van de Truck GP) deel te nemen met de Renault Clio 2.0 RS. Wat het vervolg van het seizoen betreft: jullie worden op de hoogte gehouden, zowel qua BEC als BTCS... @Thomas: scherp je potlood maar... Ook vóór de BEC heb je nog wel wat te doen, ergens in Brussel ![]() Last edited by Dries DS; 14-05-2007 at 09:45. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben verplicht om mee naar de Ardennen te gaan van woensdag tot vrijdag ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
aardig deelnemersveld dit weekend. Hopelijk morgen weer zo'n leuke race als de vorige.
|
||||
|
||||
Pffff, ik zit hier thuis terwijl nu de BEC aan het rijden is.
Godverdomme ik had toch moeten gaan hé ! Ach, ik zal me maar troosten met het feit dat ik nog veel werk heb, hoewel dat dat minder leuk is ![]() (en dat het straks DTM op ARD is) |
|
||||
|
||||
Ben gaan kijken naar de bec. Was verrast door de bmw nummer 23. Weet iemand wat daar vanvoor van motor inligt. Klinkt als een v8 maar moeilijk geloven dat het eentje is. Voor de rest jammer dat de ultima uitviel
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ken er weinig van maar volgens mij is het wel degelijk een V8...
![]() Last edited by Jakke.be; 20-05-2007 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Overigens aangenaam verrast door het aantal deelnemers, 60 deelnemers ! Like the good old days ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-05-2007 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Heb er toen niet veel naar gekeken. Viel mijnietop tot vandaag . Hij doet mij denken aan de gs bmw die vorig jaar nog meereed in de belcar. Een echt dikke racewagen met een zalige v8. Zo zie ik ze graag rijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|