![]() |
|
|
|||
|
|||
Staat nu ook op zijn website en bevestigd door het team...
http://www.bertlongin.com/v6/belcar_..._from=&ucat=2& ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben er ook terug bij, met de Honda van Surinx Racing.
Spijtig genoeg wel in de gastklasse, dus geen kans op een podium zoals vorig jaar... Greetz, Serge |
|
||||
|
||||
Waarom zou je geen kans hebben op podium? Stel dat je in algemeen goed rijd dan mag je toch wel op podium of vergis ik mij?
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Vorig jaar hebben we met onze 1.6 meegereden in de 2.0l klasse en zijn de 3de geëindigd. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ze voorspellen regen? Neeneenee, ze voorspellen StOrMwEeR. Miljaar é, van 09.00 tot 22.15 in de regen lopen is ook niet alles hoor.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat het regend vind ik niet zo erg ik bevind me dan in de pits ![]() Zouden ze voor de 10 uren het zelfde toepassen zoals bij de 24 uren? Dat de wagens die ergens op het circuit in panne staan worden binnen gebracht. |
|
|||
|
|||
Quote:
Gedurende de gechronometreerde training en de wedstrijd behoudt de Koersdirecteur zich het recht wagens – die stilgevallen zijn langs de piste – naar de pitlane te slepen zodra hij dit veilig acht, met of zonder interventie van de Safety Car. Binnengesleepte wagens mogen hersteld worden en de training of wedstrijd hervatten.Tegen het al dan niet en/of het tijdstip van binnenslepen van wagens kan geen klacht ingediend worden. Quote uit de 'aanvulling' op het reglement voor de 10 uren. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Edit: maar idd, na bovenstaande post gelezen te hebben, werden de wagens in het verleden ook regelmatig in de pitlane 'gedropt' door de brandweertruck. Last edited by Belle; 06-11-2007 at 18:05. |
|
||||
|
||||
hey how, s'morgens en rond een uur of 3 effe 10min droog he... Moet er met het fietske door
|
||||
|
||||
JA ja , er zijn er precies die nie tegen wat regen kunnen!!!
Het is al ver gekomen !!! |
|
||||
|
||||
Wat hadden ze dan verwacht 30 graden of wa?
Dat is toch normaal dat het bij de 10 uren kan regenen! Men mag nog blij zijn dat het nog niet aan het vriezen is, das veel erger. En van die storm, een paar jaar geleden heeft het eens goed gewaaid tijdens de Belcar Last Race, toen is er een reclame bord gaan vliegen in de jacky Ickx chicane. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Worden er eigenlijk veel gastwagens verwacht. Misschien nog eens de aston die in spa meereed? |
|
||||
|
||||
Héél mss de Mini van A+ Racing...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|