De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-11-2007, 23:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by yannick88 View Post
Voor zover ik het verneem ( opgevangen ) ziet het er wel rooskleurig uit voor 2008 .
Nogmaals Mark indien kritiek ( lees A ) geef dan ook waarom ( lees B ) en niet in vraagtekens .
Mvg
Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Ik zie niet in waarom voor een admin andere postregels gelden als voor normale forumgebruikers. Als je zo'n dingen post meld je je bron, en anders zwijg je, zo simpel is het toch?
Heel simpel, als ik mij niet houd aan de forumregels...........maak er dan melding van bij de overige moderators en admins. De regels zijn voor iedereen gelijk!

Dan mijn "onderbouwing" waarom een dergelijk opmerking wel kan. Als ik roep dat Bert Longin van start gaat in de RPN dan is dat een feit. Dat feit moet ik onderbouwen met een bron, geen discussie over mogelijk. Zie bijvoorbeeld de belcar-threads van de afgelopen jaren m.b.t. mogelijke deelnemers.

Echter ik spreek over tam-tam (geruchten) die ik heb vernomen. Weliswaar reeds dik twee geleden ergens op een parking in BE Uit de verhalen van die persoon (die ik hoog aansla qua integriteit) kwam een beeld naar voren over de BEC 2008 die gitzwart was. Zoals te lezen valt in deze thread is er positief nieuws in aantocht over de BEC of hoe het beestje mag heten in 2008.

Mijn inziens hoef je bij geruchten / tam-tam niet je bron vrij te geven Is dat nieuw? Nee, kijk eens bij een krant of een ander medium. Daar spreekt men altijd over "insiders" of "welingelichte bronnen". Moeten wij simpele amateurkes dan roomser dan de paus zijn? Mijn inziens niet...........maar dat kan voer zijn voor een andere discussie

Op naar 10-11! op naar een dagje vertier aan de kanaalkant! vuurtje aan, soepje erbij en gaan met de traditionele afsluiter van het raceseizoen. Dat we in 2008, 2009 en 2010 ook zo mogen afsluiten
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-11-2007, 01:10
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

.[QUOTE][/.12 AANVULLING
Gedurende de gechronometreerde training en de wedstrijd behoudt de Koersdirecteur zich
het recht wagens – die stilgevallen zijn langs de piste – naar de pitlane te slepen zodra hij
dit veilig acht, met of zonder interventie van de Safety Car. Binnengesleepte wagens
mogen hersteld worden en de training of wedstrijd hervatten.Tegen het al dan niet en/of het tijdstip van binnenslepen van wagens kan geen klacht ingediend worden.[QUOTE]

al dan niet (??) wie wel en wie niet, of gaan we eerst naar stand in kampioenschap kijken om te zien we kampioen mag worden ???

Beter zou zijn niemand of iedereen.....niet?
Reply With Quote
Old 07-11-2007, 16:14
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Dit noemt, zich indekken tegen klachten achteraf.

Het is een service aanbieden zonder garantie waarover die verloopt. Eigenlijk is het beter hem niet te geven, er komen toch vodden van.

Reply With Quote
Old 08-11-2007, 01:31
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Hey, bugalfa.. mag uw website designerke de pitbox in?
Uiteraard !
PS : De website ligt er even uit .

Is er Live Streaming van www.hibntv.com of zo ?
Van plannen voor 2008 weet ik ook alles (ik was op de meeting...) kampioenschap wordt zelfs opgewaardeerd langere races (3u) (500km)en even was er sprake van 24u in EC kampioenschap op te nemen (toch Gt3 2008 blijkt nu) . laagste klasse zou 2.5Lit worden... en inschrijvingsgeld x2, daarvoor veel meer promotie dus interessant voor sponsors als ge die hebt... Als't van enthousiast vrijwilligerswerk afhangt zoals bij ons is't andere koek...
Reply With Quote
Old 08-11-2007, 12:33
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Eén van de gastrijders is G&A met de Z4 GT4.

Ze waren enkele weken geleden aan het testen geweest op Zolder met een enorme vleugel achterop de wagen.

In het verslag van de training op Racingworld.be werd gezegt dat ze zouden deelnemen aan de 10 Hours

Mvg
Reply With Quote
Old 08-11-2007, 14:50
Speed997's Avatar
Speed997 Speed997 is offline
De Paddock Rookie

Weet iemand waar je de Belcar Endurance Driver Challenge rangschikking kan vinden. Op de Belcar site vind ik enkel the Gentleman, the Ladies, the Junior en Welcome challenge terug. Bestaat er zoiets als een algemene Endurance Driver Challenge?
Reply With Quote
Old 08-11-2007, 20:34
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN View Post
Héél mss de Mini van A+ Racing...
De Mini verhuist naar de BSC.
Old 08-11-2007, 23:27
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bugalfa View Post
PS : De website ligt er even uit .
ik weet het This dan ook ne gratis webhost... Dat de paddock zo niets aanbied voor bescheiden raceteams *Hint*

Reply With Quote
Old 09-11-2007, 01:28
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular

@speedlover: Er bestaat in de BEC geen Driver Challenge. Moet maar eens gaan zien in het Sportief reglement
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 03:23
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

is er deze laatste race ook weer entry verbod na een bepaald uur ??
Kwestie van te weten of het na een werkdag nog de moeite is om in te laden en te vertrekken.

Of heeft het leger van Cor bevel gekregen de ingang te blokeren na 22u?

Heb er niets over gelezen....
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 12:21
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Weet er iemand hoeveel de inkom bedraagt?
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 12:26
serge serge is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Weet er iemand hoeveel de inkom bedraagt?
Ik dacht 5 EUR.
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 12:27
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by serge View Post
Ik dacht 5 EUR.
Ja inderdaad 5 euro. Is eigenlijk niks en toch zijn er nog mensen die ik daarover hoor klagen
Old 09-11-2007, 13:31
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
ik weet het This dan ook ne gratis webhost... Dat de paddock zo niets aanbied voor bescheiden raceteams *Hint*
Wij bieden ook hosting aan. Wel niet gratis, maar als VZW moeten we onze eigen hosting (lees: dit forum waar jullie gratis gebruik van kunnen maken) ook kunnen betalen
Old 09-11-2007, 14:49
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie

De laatste aantallen die ik gehoord heb over het aantal deelnemers is 54! Dit wil zeggen dat er toch meerdere boxen gedeeld zullen moeten worden!

Grtz

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules