De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 7 votes, 5.00 average.
  #76  
Old 07-03-2008, 01:30
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Met een dag vertraging zijn vandaag dan de eerste kmters gereden voor het 2008 seizoen... iedereen heeft dus met z'n teammaat de wagen moeten delen aangezien er morgen niet meer getest word.

1 – Borja Garcia – RC Motorsport – 1’22”031 - 89 laps
2 – Marco Bonanomi – Comtec – 1’22”374 - 66
3 – Pasquale Di Sabatino – Comtec – 1’22”440 - 51
4 – Marco Barba – Draco – 1’22”515 - 58
5 – Guillaume Moreau – KTR – 1’22”557 - 73
6 – Mikhail Aleshin – Carlin – 1’22”633 - 67
7 – Salvador Duran – Interwetten – 1’22”672 - 88
8 – Marcos Martinez – Pons – 1’22”718 - 63
9 – Giedo Van der Garde – P1 Motorsport – 1’22”723 - 63
10 – Bertrand Baguette – Draco – 1’22”754 - 67
11 - Robert Wickens - Carlin - 1'22"778 - 59
12 - Alexandre Marsoin - Epsilon - 1'23"005 - 60
13 - Daniil Move - KTR - 1'23"073 - 85
14 - Julien Jousse - Tech 1 - 1'23"094 - 59
15 - Fabio Carbone - Ultimate/Signature - 1'23"261 - 56
16 - Miguel Molina - Prema - 1'23"297 - 40
17 - Pablo Sanchez - Interwetten - 1'23"392 - 52
18 - James Walker - Fortec - 1'23"451 - 79
19 - Charles Pic - Tech 1 - 1'23"529 - 76
20 - Mario Romancini - Epsilon - 1'23"618 - 61
21 - Jonny Reid - Fortec - 1'24"029 - 64
22 - Alvaro Barba - Prema - 1'24"166 - 23
23 - Maximo Cortes - Pons - 1'24"440 - 48
24 - Pippa Mann - P1 Motorsport - 1'24"952 - 47
25 - Claudio Cantelli - Ultimate/Signature - 1'25"241 - 62
italiaracing.net






Renault-sport.com

Een uitgebreid verslag: http://www.renault-sport.fr/en/world...ews=72044.html
__________________
Reply With Quote
  #77  
Old 19-03-2008, 19:56
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Ook in 2008 zullen de "Masters of Formula 3" in Zolder gereden worden, de F3's zullen tijdens het weekend van 10 augustus Terleamen onveilig maken.
http://www.autosport.be/news/11772.aspx




Ammermüller die de voorbije 2 seizoen in de WSbR en GP2 maar weinig potten kon breken na een knap Eurocup 2.0 seizoen in 2005 gaat komend seizoen Formula Master rijden!
De 22 jarige Duitser die ook A1 rijd, gaat in zee met Jenzer voor de IFM.
http://www.autosport.be/news/11775.aspx
__________________
Reply With Quote
  #78  
Old 26-03-2008, 01:09
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Jérôme d’Ambrosio krijgt Honda F1 test!

Quote:
Honda testet Junioren - 25.03.2008 17:04:44

Honda rüstet 2008 die Formula Master mit Motoren aus. Zwei Piloten aus der Nachwuchsformer sind den Japanern aufgefallen.

Honda sucht weiter den nächsten Hamilton. Nach den Testfahrten im vergangenen Herbst, also Luca Filippi, Mike Conway und Andreas Zuber hinters Lenkrad von Honda und Super Aguri durften, wurden der Italiener und der Engländer ins Nachwuchskader aufgenommen. Der Österreicher Zuber ging leer aus.

Im Laufe dieser Saison dürfen nun zwei weitere aufstrebende Piloten einen Honda-F1 fahren, dieses Mal das Modell FA108. Es handelt sich um den Belgier Jérôme d’Ambrosio (22) und den Sizilianer Salvatore Gatto (23).

Wann und wo der Test für den Sieger und den Gesamtvierten der Formula Master 2007 stattfinden wird, steht noch nicht fest.
Z'n F-Master tittel word dan toch beloond met een F1 test!
http://www.motorsport-aktuell.com/artikel_1861.html


Frédéric Vervisch gaat een gooi doen naar de Duitse F3 tittel, hij gaat dit seizoen rijden bij Swiss Racing Team (een team van een ex-Sauber ingenieur)
http://www.autosport.be/news/11802.aspx


De deal tussen RC en Borja Garcia is sinds enkele dagen rond, zo hebben Moreau, Duran, Jousse en Wickens er een tegenstander van formaat bij voor de WSbR tittel!
http://www.italiaracing.net/notizia.asp?id=18424&cat=5
__________________
Reply With Quote
  #79  
Old 11-04-2008, 16:43
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
De voorbije 3 dagen hebben de FR3.5 getest op Circuit van Montmelò in Barcelona, hieronder de gecombineerde tijden van 3 dagen:

1 - Robert Wickens - Carlin - 1'32"971
2 - Bertrand Baguette - Draco - 1'33"330
3 - Charles Pic - Tech 1 - 1'33"396
4 - Giedo Van der Garde - P1 - 1'33"467
5 - Marco Bonanomi - Piquet - 1'33"478
6 - Mikhail Aleshin - Carlin - 1'33"480
7 - Fabio Carbone - Ultimate/Signature - 1'33"500
8 - Miguel Molina - Prema - 1'33"551
9 - Marcos Martinez - Pons - 1'33"710
10 - Marco Barba - Draco - 1'33"745
11 - Salvador Duran - Interwetten - 1'33"826
12 - Julien Jousse - Tech 1 - 1'33"980
13 - Alvaro Barba - Prema - 1'34"064
14 - Mario Romancini - Epsilon - 1'34"065
15 - Pablo Sanchez - Interwetten - 1'34"138
16 - Borja Garcia - RC - 1'34"142
17 - Alexandre Marsoin - Epsilon - 1'34"149
18 - Pasquale Di Sabatino - Comtec - 1'34"155
19 - Claudio Cantelli - Ultimate/Signature - 1'34"356
20 - Guillaume Moreau - KTR - 1'34"396
21 - James Walker - Fortec - 1'34"416
22 - Maximo Cortes - Pons - 1'34"471
23 - Pippa Mann - P1 - 1'34"529
24 - Daniil Move - KTR - 1'34"585
25 - Aleix Alcaraz - RC - 1'34"585
26 - Julian Theobald - Fortec - 1'36"473

Baguette is duidelijk op kruissnelheid met z'n Draco bolide. De KTR Dallara's daarentegen gaat voor geen meter vooruit...

Dit waren de laatste winter testen, binnen 2 weken is het eerste race weekend in Monza samen met de LMES.
__________________
Reply With Quote
  #80  
Old 17-04-2008, 12:15
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Heeft Mercedes schrik van Volkswagen na het geslaagde debut van diens vernieuwde F3 motor?
Quote:
Mercedes motorsport boss Norbert Haug says they use F3 primarily to develop links with young drivers and that they would quit the series if it became a "money wasting machine".

"It's a joke, F3 is not F1," he told Autosport. "I can't change the rules but I will accept it as long as we don't have to develop engines. As soon as F3 becomes a money-throwing competition, we will not take part.

"It's better to invest in young drivers than to invest in an F3 engine testing team. We've done a lot for guys like Lewis (Hamilton), Jamie (Green), and Paul (Di Resta) and our system is working well.

"We have the perfect system because F3 doesn't cost us anything - we get the money we spend back from leasing the engines."
bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/66685
Reply With Quote
  #81  
Old 17-04-2008, 18:55
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Heeft Mercedes schrik van Volkswagen na het geslaagde debut van diens vernieuwde F3 motor?
bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/66685


Wat een stelletje losers bij Mercedes. Na de intrede van Mercedes in F3 zijn juist de kosten enorm gestegen. Volgens mij is daar een mooi spreekwoord voor: "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".
Reply With Quote
  #82  
Old 22-04-2008, 20:41
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Het silly season van de WSbR loopt stillaan ten einde, want komend weekend start het seizoen in Monza met 26 wagens op de grid.
Op autosport.be staat een previeuw te lezen: http://www.autosport.be/news/12048.aspx
Terwijl de meeste team onderweg zijn naar Italië zijn Draco, Prema, Signature, Pons en RC nog een dag gaan "privé" testen op Castellet.
Bron: http://www.italiaracing.net/notizia.asp?id=18834&cat=5


In Hockenheim zijn het collectieve testen van de Duitse F3 waarin Laurens Vanthoor opvallend goed vooraan te vinden is!

1 - Philipp Eng (Dallara 306-Mercedes) - HS Technik - 1'35"679
2 - Matteo Chinosi (Dallara 307-Mugen) - Ombra - 1'36"024
3 - Laurens Vanthoor (Dallara 306-Volkswagen) - Van Amersfoort - 1'36"050
4 - Gerhard Tweraser (Dallara 306-Mercedes) - Neuhauser - 1'36"091
5 - Sebastian Saavedra (Dallara 306-Mercedes) - HS Technik - 1'36"161
6 - Federico Leo (Dallara 306-Mugen) - Ombra - 1'36"228
7 - Frederic Vervisch (Dallara 306-OPC) - SRT - 1'36"755
8 - Kevin Mirocha (Dallara 306-OPC) - Kaufmann - 1'36"821
9 - Rafael Suzuki (Dallara 306-OPC) - Performance - 1'36"822
10 - Sergey Chucanov (Dallara 306-OPC) - Leipert - 1'36"823
11 - Hamad Al Fardan (Dallara 306-Mercedes) - Woss - 1'36"870
12 - David Hauser (Dallara 306-Mercedes) - Racing Experience - 1'37"104
13 - Gary Hauser (Dallara 306-Mercedes) - Racing Experience - 1'37"190
14 - Rahel Frey (Dallara 306-Volkswagen) - Van Amersfoort - 1'37"236
15 - Max Nilsson (Dallara 306-OPC) - SRT - 1'37"773
16 - Federico Glorioso (Dallara 306-OPC) - Leipert - 1'38"021
17 - Dennis Swart (Dallara 304-OPC) - KFR - 1'38"507
18 - Karline Stala (Dallara 306-Mercedes) - Racing Experience - 1'38"654
19 - Marco Oberhauser (Dallara 304-Opel) - Neuhauser - 1'38"839
20 - Shirley Van der Lof (Dallara 304-OPC) - HS Technik - 1'38"857
21 - Massimo Rossi (Dallara 304-Mugen) - Ombra - 1'39"605
22 - Marcel Schlenker (Dallara 304-Opel) - JMS - 1'39"642
23 - Bernd Herndlhofer (Dallara 304-Opel) - Woss - 1'39"715
24 - Klaus Dieter Hackel (Dallara 304-Opel) - Auto Hackel - 1'40"344
__________________
Reply With Quote
  #83  
Old 22-04-2008, 21:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post

In Hockenheim zijn het collectieve testen van de Duitse F3 waarin Laurens Vanthoor opvallend goed vooraan te vinden is!
Het zijn nog maar testen maar toch, ziet er niet slecht uit. Enige nadeel (of wellicht voordeel, tis maar hoe je het bekijkt) is de VW-motor. Hoeveel van die tijd is door Vanthoor bij elkaar gereden en hoeveel door de motor? Mercedes is not amused met Volkswagen en haar F3-motorpolitiek. In de laastste Autosport dreigde MB zelfs om te stoppen met de F3 motoren.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #84  
Old 22-04-2008, 22:08
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2005
Location: Westerlo
Posts: 778
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Het zijn nog maar testen maar toch, ziet er niet slecht uit. Enige nadeel (of wellicht voordeel, tis maar hoe je het bekijkt) is de VW-motor. Hoeveel van die tijd is door Vanthoor bij elkaar gereden en hoeveel door de motor? Mercedes is not amused met Volkswagen en haar F3-motorpolitiek. In de laastste Autosport dreigde MB zelfs om te stoppen met de F3 motoren.
Dat zal wel dat ze dat bij Mercedes niet graag zien.
Nu krijgen ze serieuze concurentie.
__________________
Life to the maximum !!
www.speedwear.be
Reply With Quote
  #85  
Old 28-04-2008, 17:17
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Het voorbije weekend hebben onze Belgen hun snelheid niet kunnen omzetten in resultaten aan de finisch in de openings weekends van de GP2, WSbR en Duitse F3.

D’Ambrosio bakte er niet veel van in Barcelona tijdens het eerste Europeese GP2 weekend: een heel zwakke kwali gereden (P22), in race1 eindigde Jérôme z'n race nadat hij in Buurman z'n Dallara knalde. In race2 haalde onze Belg de eindmeet op P15, Parente en Kobayashi wonnen de race's in het voorprogramma van de GP F1.


In de World Series waren de verwachtingen voor Baguette groot: tijdens de kwali op Monza beweest de RACB-rijder dat hij niet toevallig vooraan te vinden was bij de winter testings de voorbije maanden.
Door een ingewikkeld kwali-systeem belanden Baguette op de Pole voor race1, hij kon de kop positie houden de eerste ronden. Maar al snel begon de boit van z'n Draco Dallara te "flippen" en was de opgave het gevolg. Dood zonde, want een podium was dus zeker in de maak. (Exact één jaar terug sloeg het noodlot ook toe bij Baguette in Monza, -toen in een KTR Dallara- opweg naar een prachtig podium gestopt door een klapband)
In Race2 is het nog sneller afgelopen voor Baguette, want al in de 1e chicane raakt hij Carbone met weer een opgave als gevolg.
KTR dat met Moreau voor de tittel wil gaan werd al direct zwaar "geremd" door mechanische problemen. Net als bij Baguette weigerde de boit alle dienst tijdens de kwali en moest helemaal achteraan starten. Toch slaagde de Fransman er in om als 8e te finischen in race1 en met de KTR Dallara als 6e in race2 te eindigen! Move eindigde 13e en 14e in de 2e KTR wagen.
Guido Van der Garde won overtuigend alles wat te winnen viel in Monza! Gaat de combinatie P1-Van der Garde in 2008 voor de verrassing zorgen?


foto: italiaracing.net

RACE1:
1 - Giedo Van der Garde - P1 - 24 laps 39'33"853
2 - Pasquale Di Sabatino - Comtec - 5"645
3 - Julien Jousse - Tech 1 - 9"123
4 - Pablo Sanchez - Interwetten - 10"440
5 - Mikhail Aleshin - Carlin - 13"533
6 - Borja Garcia - RC - 16"969
7 - James Walker - Fortec - 18"168
8 - Guillaume Moreau - KTR - 23"360
9 - Charles Pic - Tech 1 - 23"614
10 - Pippa Mann - P1 - 27"477
11 - Aleix Alcaraz - RC - 32"588
12 - Marco Barba - Draco - 33"989
13 - Daniil Move - KTR - 55"596
14 - Alexandre Marsoin - Epsilon - 56"262
15 - Julian Theobald - Fortec - 1'01"942
16 - Claudio Cantelli - Ultimate/Signature - 1'21"924
17 - Maximo Cortes - Pons - 1 lap


RACE2:
1 - Giedo Van der Garde - P1 - 24 laps 39'33"853
2 - Alvaro Barba - Prema - 1"153
3 - Charles Pic - Tech 1 - 14"101
4 - Julien Jousse - Tech 1 - 14"954
5 - Mikhail Aleshin - Carlin - 18"164
6 - Guillaume Moreau - KTR - 23"703
7 - James Walker - Fortec - 24"220
8 - Marco Barba - Draco - 25"055
9 - Salvador Duran - Interwetten - 27"045
10 - Aleix Alcaraz - RC - 31"212
11 - Pasquale Di Sabatino - Comtec - 31"595
12 - Pippa Mann - P1 - 35"816
13 - Mario Romancini - Epsilon - 41"025
14 - Daniil Move - KTR - 50"203
15 - Julian Theobald - Fortec - 1'03"780
16 - Maximo Cortes - Pons - 1'19"390
__________________
Reply With Quote
  #86  
Old 30-04-2008, 15:35
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
De previeuw van de FR3.5 in Spa:

Quote:
Can anyone beat Van der Garde?

One thing is for sure: Giedo Van der Garde (P1 Motorsport) was the man on form in Monza. With one pole position and two victories, giving him a haul of 31 points out of the 31 on offer, the Dutchman totally shut down the competition. At Spa-Francorchamps, he'll be looking to do the same again. But the 25 other drivers in the Formula Renault 3.5 Series won't be out to make it easy for him. They are all ready and willing to hit back in style!


Just one week on from the opening round in Monza, the Formula Renault 3.5 Series field will be in action again at another legendary track, namely Spa-Francorchamps. The first two races of the season were spectacular, action-packed affairs, but one man above all stood out from the crowd and his name is Giedo Van der Garde.

At Monza, Van der Garde celebrated his 23rd birthday by putting in a faultless performance, clocking up all 31 points available over the course of the weekend. This means he'll go to Spa-Francorchamps in a new guise, that of the man to beat. A source of additional pressure perhaps? "My performance over the weekend at Monza means I can feel more relaxed" explains the Championship leader. "I secured my first pole position and followed up with my first two wins! So it’s good to have that under my belt. I enjoy the Spa-Francorchamps circuit so I'll be hoping to keep my momentum."

At Spa-Francorchamps, the Formula Renault 3.5 Series will once again be running as part of the World Series by Renault, an event aimed at a wider audience, which never fails to pull in the crowds. The race format will return to the usual setup for 2008. For the first time, a SuperPole system will be used and a mandatory pit-stop, with two tyre changes, will be enforced in the second race. Will that make it possible to even out the odds?

Whatever the case, there are plenty of willing candidates eager to put an end to Giedo Van der Garde's current run, not least Bertrand Baguette (International Drago Racing). Racing close to home, the driver backed by the Royal Automobile Club de Belgique will be looking to bounce back from a difficult weekend in Monza. "I was up with the pace, my car was performing well, but we simply did not have any success. We suffered a technical problem when I was out in the lead in race one and then there was that misunderstanding with Fabio Carbone (Ultimate Signature) in race two, the end result being a DNF for me in both races. So for me the answer is quite simple: I have to win at Spa".

Another driver who looks certain to be in the hunt for victory is Julien Jousse (Tech 1 Racing), who currently lies second in the Championship standings. The Spaniard Alvaro Barba (Prema Powerteam) has to be another potential candidate for victory, and the same can be said of three other drivers all currently on the same number of points, namely Charles Pic (Tech 1 Racing), Pasquale DiSabatino (Red Devil Team Comtec) and Mikhail Aleshin (Carlin Motorsport).

For others, this second meeting of the season will be seen as more of a revenge match. Off the pace at the first weekend of the season, drivers such as Marco Bonanomi (Red Devil Team Comtec), Fabio Carbone (Ultimate Signature), Guillaume Moreau (KTR) and Salvador Duran (Interwetten.com Racing) will be keen to rack up as many points as possible. All these men, who have shown that they are quick at Monza, need just that little bit success to transform that turn of pace into victory.

For the weekend's two races, the main aim of nearly every driver in the Formula Renault 3.5 Series field will to buck the current trend. Except perhaps for one.
Het weer ziet er trouwens ook goed uit voor komend weekend, zaterdag en zondag veel zon en 20° (http://www.meteoonline.be/cgi-bin/ci...fe8bb3bbb9a055)
__________________
Reply With Quote
  #87  
Old 19-05-2008, 19:46
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Op de Sporza site staat een knap filmpje online van Jérome D'Ambrosio en z'n leven in de GP2 paddock:
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.303891


Ondertussen is al het materiaal van de F1, maar ook de GP2 en de FR3.5 onderweg naar Monte Carlo voor de Grand-Prix van komend weekend. In de World Series en GP2 paddock zijn er enkele nieuwtjes:
- Fairuz Fauzy zal vanaf Monaco derest van het seizoen rijden bij Fortec, hij vervangt er Johannes Theobald. Fauzy die in de winter nog 4e werd in de Asia GP2 en ook voor Maleisië reed in de A1GP had tot op heden nog geen deal voor 2008.
- Valsecchi moet nog herstellen van z'n zware crash in Istanbul en zal eenmalig vervangen worden door Puglisi, die dus zal debuteren in de GP2 met een Durango Dallara.
- Andy Soucek zal ook weer te vinden zijn in de GP2 paddock, na budget problemen zal hij deze keer voor DPR gaan rijden.
http://www.italiaracing.net/notizia.asp?id=19187&cat=4
__________________
Reply With Quote
  #88  
Old 20-05-2008, 19:27
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 400
Mooi
Reply With Quote
  #89  
Old 22-05-2008, 16:43
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
In Monaco hebben de GP2 en de FR3.5 elk hun eerst maar ook enige vrije training al gereden:

GP2:
1 - Pastor Maldonado - Piquet - 1'21"701 - 20
2 - Andreas Zuber - Piquet - 1'22"176 - 18
3 - Bruno Senna - iSport - 1'22"224 - 20
4 - Andy Soucek - DPR - 1'22"251 - 20
5 - Karun Chandhok - iSport - 1'22"336 - 18
6 - Giorgio Pantano - Racing Engineering - 1'22"595 - 17
7 - Adrian Valles - BCN - 1'22"607 - 17
8 - Romain Grosjean - ART - 1'22"832 - 19
9 - Alvaro Parente - Super Nova - 1'22"917 - 17
10 - Sebastien Buemi - Arden - 1'23"020 - 17
11 - Vitaly Petrov - Campos - 1'23"168 - 15
12 - Christian Bakkerud - Super Nova - 1'23"320 - 19
13 - Mike Conway - Trident - 1'23"438 - 10
14 - Luca Filippi - ART - 1'23"794 - 18
15 - Javier Villa - Racing Engineering - 1'24"173 - 15
16 - Roldan Rodriguez - FMSI - 1'24"201 - 19
17 - Ben Hanley - Campos - 1'24"305 - 13
18 - Kamui Kobayashi - Dams - 1'24"306 - 19
19 - Jerome D'Ambrosio - Dams - 1'24"413 - 17
20 - Marcello Puglisi - Durango - 1'24"495 - 17
21 - Yelmer Buurman - Arden - 1'24"697 - 18
22 - Milos Pavlovic - BCN - 1'25"305 - 18
23 - Ho Pin Tung - Trident - 1'25"916 - 16
24 - Diego Nunes - DPR - 1'24"925 - 19
25 - Alberto Valerio - Durango - 1'26"769 - 18
26 - Adam Carroll - FMSI - 1'27"352 - 9

De lage landers gaan nog moeten strijden voor een plaats op de grid! Als ik het goed voorheb mogen er maar 20 wagens op de grid staan in Monaco...


FR3.5:
1 - Salvador Duran - Interwetten - 1'28"362 - 23
2 - Giedo Van der Garde - P1 - 1'28"644 - 21
3 - Marco Bonanomi - Comtec - 1'28"743 - 20
4 - Guillaume Moreau - KTR - 1'28"754 - 23
5 - Robert Wickens - Carlin - 1'28"970 - 20
6 - Alvaro Barba - Prema - 1'29"287 - 23
7 - Fabio Carbone - Ultimate/Signature - 1'29"290 - 21
8 - Bertrand Baguette - Draco - 1'29"291 - 16
9 - Fairuz Fauzy - Fortec - 1'29"309 - 21
10 - Miguel Molina - Prema - 1'29"447 - 21
11 - Charles Pic - Tech 1 - 1'30"106 - 22
12 - Borja Garcia - RC - 1'30"147 - 22
13 - Pablo Sanchez - Interwetten - 1'30"237 - 23
14 - James Walker - Fortec - 1'30"482 - 21
15 - Claudio Cantelli - Ultimate/Signature - 1'30"557 - 22
16 - Mikhail Aleshin - Carlin - 1'30"725 - 21
17 - Julien Jousse - Tech 1 - 1'30"941 - 21
18 - Daniil Move - KTR - 1'30"960 - 22
19 - Mario Romancini - Epsilon - 1'31"151 - 23
20 - Marco Barba - Draco - 1'31"274 - 22
21 - Marcos Martinez - Pons - 1'31"315 - 20
22 - Alexandre Marsoin - Epsilon - 1'31"525 - 23
23 - Maximo Cortes - Pons - 1'31"673 - 23
24 - Pasquale Di Sabatino - Comtec - 1'32"077 - 16
25 - Aleix Alcaraz - RC - 1'32"176 - 22
26 - Pippa Mann - P1 - 1'33"548

De vertrouwde namen zitten weer in de top 10 met Baguette op P8 op net geen seconden. In het verslag op italiaracing.net staat te lezen dat Van der Garde en Baguette al een contact hebben gehad in Rascasse, met gevolgen voor Baguette...


Voor de statistieken:
F1: 1'15"948
GP2: 1'21"701
WSbR:1'28"362

De weersvoorspellingen voor het weekend zien er goed uit -behalve voor zondag-:
don, vrij en zat: 20° en zon
zondag: 20°, regen en onweer --> Ambiance
__________________
Reply With Quote
  #90  
Old 22-05-2008, 16:59
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Op http://wsr.gpupdate.net/nl/gallery.php?catID=1102-3360 staat al een foto album online van de FR3.5:












Ook een klein aantal GP2 foto's zijn te vinden op http://gp2.gpupdate.net/nl/gallery.p...3133&startat=0


__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.