![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is het mogelijk om de complete deelnemerslijst te posten? Bijvoorbaat dank! |
|
||||
|
||||
Zou dan toch nog maar eens bovenstaande posts zeer goed lezen
![]() |
|
||||
|
||||
Vraagje: waarom rijden de Porsche Biturbo's/GT2-R's in K1? Volgens het reglement is K1 toch voor wagens met een gecorrigeerde motorinhoud van meer dan 4501cc?
|
||||
|
||||
turbo: cc* 1.6 geloof ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ja, dan ziet er het er nog beter uit! ![]() Quote:
Quote:
Nieuwe tussenstand: 61 + 8 = 69. ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zal even de lijsten moeten nakijken aan hoeveel we juist zitten
![]() Eerstdaags zetten we dan de voorlopige startlijst online op onze website. Hoeveel er juist mogen starten na aanvraag en goedkeuring derogatie? Ik kan je daar spijtig genoeg niet op antwoorden. 67? 69? 71? We hebben dat probleem nog niet gehad. ![]() |
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er met de wagens die ingeschreven zijn voor het hele seizoen, maar bijna geen races gereden hebben. Wordt daar rekening meegehouden dat die ook niet starten. Want ik heb ProSpeed en AD Sport veel op de inschrijvingslijst zien staan, maar slechts één maal zien starten...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Succes met de verdere voorbereidingen. Op naar een bijzondere seizoensafsluiting! ![]() |
|
||||
|
||||
Nieuwe definitieve inschrijvingen:
240 Speedlover Porsche 997 GT4 416 Ice Pol Racing Renault Clio 415 Gabriëls Racing Renault Clio III 414 Gabriëls Racing Renault Clio III 230 ProSpeed Comp Porsche 996 GT3 RS 208 AD Sport Porsche 993 Voorlopige inschrijvingslijst te vinden op www.dunlopendurancecup.be Mvg Dries |
|
||||
|
||||
62 inschrijvingen, jawadde, waar gaan die allemaal starten en pitten?
|
|
||||
|
||||
op de startgrid & in de pitlane?
Last edited by ICEMAN; 20-10-2008 at 20:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Wel een heel goede zaak voor het kampioenschap volgens mij!! Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
Pitten? 40 boxen, 2 auto`s per box, zie het probleem niet echt. Vanaf 81 wagens kan het problemen scheppen ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|