![]() |
|
|
||||
|
||||
Niet enkel voor het kampioenschap, maar voor de autosport in het algemeen denk ik. Hopelijk krijgen we nog eens de goeie ouwe TC van 6 jaar terug met een gigantisch bangelijk feestje na de 10H in de Otobar.
Iemand zin om een pronostieksken op te zetten in een andere thread om de kampioenen per Klasse te voorspellen? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Grtz
|
||||
|
||||
ieder jaar kijk ik uit naar de 10 uren en ieder jaar is het van dat: examens juist in het weekend van de 10 uren, ahwat boeken meer naar circuit zoals vorig jaar dan maar
![]() 62 dat belooft, kunnen de gasten van bgtc een puntje aan zuigen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nieuwe definitieve inschrijving
207 Porsche 996 GT3 Cup Metior Steve - Mattheus Chris Stand van zaken wat betreft het evenwicht in de verschillende Klassen: Klasse 4: 25 wagens Klasse 3: 20 wagens Klasse 2: 16 wagens Klasse 1: 2 wagens Wat betreft klasse 1 wagens zijn we niet echt op zoek. Er is duidelijk geen markt voor in de DSMEC en dit heeft zeker te maken met de 105Db. We verwachten wel nog enkele GT4's. Last edited by BSOT; 21-10-2008 at 10:27. |
|
|||
|
|||
Worden er ook nog meer wagens in klasse 1 verwacht?
|
||||
|
||||
Jmmr genoeg niet onze Viper
|
|
||||
|
||||
En de MINI? 1 of 2 exemplaren? Rijdersbezetting?
|
|
||||
|
||||
1 MINI, diegene die ingeschreven was voor de DSMEC is per total dus wordt het het BTCS exemplaar. Rijders nog niet bekend buiten Tom Van De Plas (misschien).
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Denk het niet, want 1 van de teamleden zei dat die BMW plat was.
|
|
|||
|
|||
Die bmw zag er inderdaad niet goed uit. Vanachter heel opeen :s
Wat is eigenlijk van die Chad 997 die eens mee heeft gedaan. Want die was ook goed op een gereden...
|
||||
|
||||
Net Chad aan de lijn gehad, ze doen er alles aan om met de Z4 aanwezig te zijn. De E36 met startnummer 302 zal zeker niet aan de start staan omwille van een klein
![]() ![]() Ze bekijken de mogelijkheden om iets anders in te zetten onder startnummer 302 ![]() |
|
|||
|
|||
Enorme crash was het.
Ik heb er fotos van liggen ![]() Ik was persfotograaf dit weekend voor www.raceflash.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|