![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Amai, dat wordt een leuke editie. Ik kijk er enorm naar uit om nog eens zo'n indrukwekkend startveld te zien. Normaal zou ik meerijden met de gele 1M, maar op doktersbevel (heeft er iemand een goeie rug voor mij?) mag het nog steeds niet
![]() ![]() Jammer van de verlichting. Ik persoonlijk vind het de charme van het nachtracen totaal wegnemen. Er is niets zo knap als met de big lights in het balkdonker de heuvel naar beneden knallen. Maar als je de voordelen bekijkt, vooral dan qua veiligheid, lijkt het mij wel een verstandige beslissing, zeker met zo'n startveld.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kom alleszins al voor een blikje Maes ![]() C U |
|
||||
|
||||
Is een mogelijkheid die we aan het bekijken zijn. Als je de beelden zag van de aankomst DTM in Hockenheim, die tribunes, die merchandising, bha, om kippenvel van te krijgen, prachtig gewoon.
Zullen eens kijken in de grote Dunlop kelder, misschien ligt daar nog wel iets om uit te delen den 8ste nov. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Hopelijk worden de inspanningen ook in 2009 beloond... C U |
|
||||
|
||||
Merci hé Pascal
![]() Volle tribunes bij de start staat altijd mooi in de zoektocht naar sponsors, zowel als organisator als voor de teams. Startopstelling + 10 minuutjes na de start, dan hebben jullie nog 9 uur en 50 moeten om rond te gaan ![]() Wij hebben alvast 5000 programmaboekjes en 3000 Pro Drivers om uit te delen op de 10H. Als iedereen met zijn geel boekskes zwaait hebben we al iets hé ![]() Volgende zou iets leuk zijn. "Alle bezoekers voorzien van een gele trui of vest krijgen een bonnetje. Adres invullen en afgeven aan Dunlop verkoopstentje. Om 18.00 winnaar trekken uit de bokaal en een set winterbanden geven" Hoe krijgen we dat nog gecommuniceerd naar iedereen hé. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Team Charly Racing freut sich auf eine volle (geele) Tribüne in Zolder.
Für die 10 uren van Zolder haben wir noch einen "jungen" Piloten aus der Historic Szene verpflichtet. Der "Historic Champion 2008", Jan van Elderen, wird mal wieder mit Team Charly unterwegs sein. Jan Jakobs, Jan van Elderen und Hermann Brinkmann werden im ex STW BMW an den Start gehen. Im Historic-Race ist Jan van Elderen natürlich mit seinem blauen Porsche dabei. See you in Zolder....in geel |
|
||||
|
||||
Im eine geele BMW?
![]() Last edited by ICEMAN; 28-10-2008 at 13:04. |
|
|||
|
|||
Im "geele" BMW.... ???
Die Mechaniker werden nicht mitmachen !!! |
|
||||
|
||||
Quote:
hals und beinbruch ! |
|
||||
|
||||
Nieuwe definitieve inschrijving:
310 CH Renting - BMW M3 - Heck/Blaise Bij Sport Garage wordt Mollekens vervangen door Franchi |
|
|||
|
|||
Dat zal Franchorchamps Motors graag horen
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
is het mogelijk om de inschrijvingslijst op nummervolgorde te publiceren? Dat scheelt straks een hoop uitzoekwerk als de race eenmaal onderweg is. Alvast hartelijk dank! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|